BİS Başrolde ! (MiM)


     Bir önceki yazım bir o kadar romantik, bir o kadar asi, bir o kadar hırçın, bir o kadar James Bond içerikli olup sonu seven erkeğin romanı gibi bitse de yıkılmadım ayaktayım... Yes it is.. Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir.. Bu lafı da dün öğrendim, bi yerde kullanmam gerekiyodu kısmet bu post oldu. Belirtmek istedim.. Kayıtlara geçsin lütfen.. Yıllardır mim yazmadığımın farkına var Mr.E, 9 numaralı formayı bana uygun görmüş ve beni mimlemiş.. Mim'in konusu ;

     " Çok beğendiğiniz, izlemekten asla sıkılmayacağınızı düşündüğünüz 3 filmi (Üçlemeler üç film olarak sayılacaktır), neden bu kadar beğendiğinizi de açıklayarak yazın"

1.What Happens In Vegas : Bazı kimseler tarafından pek beğenilmese de benim zevkle izlediğim filmlerden biridir. 1milyon kere izlesem, 1milyon1. kez izleyebilirim. Filmin başrollerinde muhteşem iki oyuncu var. Cameron Diaz ve Ashton Kutcher... ( İlk olarak Cameron Diaz'ı yazmamın sebebi yanlış anlaşılmasın. Lady is first yani... )  Muhteşem bi komedi filmi... Canınız sıkıldığında kesinlikle neşenizi yerine getirecek bi film... Karakterler ve oyuncular birbirine çok uyumlu.. Hani Ashton'ın yerinde ben oynasam olur mu....? Mmm olur.. Bu iş olur, olmaz değil ama hepimizi de bitirir, bunu da belirtmeden geçmeyeyim.

2. Iron Man : Blogu okuyanlar bilir.. Şu satırları yazan zat-ı şahane -ki bu ben oluyorum- Makine Mühendisi.. Filmle doğal olarak ister istemez bi yakınlaşma oluyo, kan çekiyo.. Ama ben yıllar önce bu filmde düşünülen şeyleri tasarlamıştım. Benim evimde de bir Jarvis olacaktı.. Günü geldiği zaman anne bize niye almıyorsun, bizde niye yok demeyecektim.. Ama kader işte.. Fikirlerimize değer verilmiyor, elin adamı gelip benim fikirlerimi film yapıyor. Filmi çoğunuz biliyosunuz zaten. Başrol Robert Downey.. Filmde ki karakter Tony Stark... Adam yalnız yaşıyor. Zengin..( benim çok parada gözüm yok :p ) Çok yakışıklı değil... Zeki ( Ben=Zeki).. Evin tek çocuğu.. Clubber.. Burda bar disko olmasa da clubber'ım yani... Cool.. Tamam ben cool olmayabilirim ama içimde bi yerlerde var bi şeyler. Doğru zamanı bekliyorum... Daha ne diyeyim yani Ben=Tony Stark... 

3.Aşk Tesadüfleri Sever : Kanımca ben bu film hakkında baya baya bi şeyler yazdım.. İzlemeyeni dövüyolardı bi ara.. Düşüncelerimi size link link sunayım... İsteyen buyursun okusun... (Bkz. Link)

     Genel bi değerlendirme yaparsak bu üç filmde benden bi şeyler var.. İlk filmdeki Jack Fuller karakterinin benim içimde var olduğu ama benim dışarı çıkarmadığım görüşleri hakim... Sen ne düşünüyosun derseniz dee... Olamaz mııı olabilirr ;) |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

     Son olarak da portakalı soyup baş ucuna koyanları yazalım...


     Alfabetik yazdım, kavga etmeyin :)

7 yorum:

Mr.E dedi ki...

Hayırlara vesile olmuşum negzel :D

Eğlendim okurken eline sağlık :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mr.E : Senin de eline sağlık, sen olmasan yazacak herhangi bi yazı bulamazdım aylarca :)

Evy dedi ki...

cok eglenceli bir yazi! :D
http://maffionista.blogspot.com/

Missbone dedi ki...

Neden beni ilk başa yazmıyorsun alfabetik falan anlamam biss :p

:)))

Saol hemen cevaplıyorum öpüldün bayy :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Evy : Teşekkür ederim :)

@Missbone : İşte kızlar arasında böyle bir çatışma olacağını düşündüğümden alfabetik yaptım. Bir sonraki mim'de harf sayısına göre yazacam :D

Senorita dedi ki...

Ahahah ben de tam kızıyordum kiiii "alfabetik" yazısına denk geldim. Bu seferlik ucuz atlattın BİS ;-P

Teşekkür ederim mim için, cevaplayacağım ;)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Senorita : Şamar oğlanına döndüm ya gelen bana kızıyo giden bana kızıyo :)