Bu Gece Her Şeyi Bana Ver !

     
     Yes it is ! 

     Tam iki haftadır tek kelime yazmamışım yahu.. Hani yazacak bi şey de yoktu, aklıma yazacak bi şey gelmedi.. Bloga yazı yazmıyorum diye buraları komple terketmedim elbette.. Fazla internet başında kalmadığımdan dolayı sadece sevdiğim yazarların yazılarını okudum, bazılarına yorum yaptım. Twitter'a şöyle bi göz attım.. Formspring duruyo öyle arada bi toplu sorulara cevap verdim. Facebook'um zaten kendi halinde takılıyo.. Ekli olanlar bilir yüzbin yılda bir bi şeyler paylaşırım.. 

     Eee napıyosun o zaman diyecek olursanız.. Sabahları evimize misafirin gelme olasılığından ( misafir gelince direk benim odama geçer öyle bi misafir yani ), annemin kahvaltı sofrasını toplama isteğinden ve temizlik yaparken çıkardığı bilimum sesten dolayı maksimum 10.30'a kadar uyuyabiliyorum.. Yıllar sonra bilgisayarıma oyun yükledim.. Çok dehşet Football Manager oynuyorum.. Rutin internet sayfalarıma bakıyorum. Bazen kitap okuyorum. Spor salonuna yazıldım orada takılıyorum. Her akşam olmasa da dışarı çıkıyorum. Boş zamanlarımda yemek yiyorum.. Günde 5-6 öğün yemek yiyorum. Şimdiden 2 kilo aldım.. Haa bi de ara sıra işe gidiyorum... Misal bu satırları size iş yerindeki bilgisayarımdan yazıyorum...

     Beni de özlememişsiniz hani.. Geçen sefer yazmayı bırakıyorum dediğim zaten x tane mail gelmişti.. Sonrasında yazmadım bi kaç gün niye yazmıyosun diye y tane mail gelmişti. Mail kutumu açıyorum açıyorum yok.. Unutuldum resmen.. Bugün de mail kutumu açtım bir de ne göreyim.. Bir adet okunmamış mail ! b3ngü beni mimlemiş.. Bu yazımda mim'i yazmak istemiyorum. Bu kadar yazının üstüne mim yazamam. Bi sonraki yazımda mim'i yazcam unutmadım yani aklımda..  

     Az birazcık geçmişe dönecek olursam... Beni de bitiren bitirme projem onaylandı.. Sunuma giderken ceket giydim.. Kravat gömlek falan herkes şok oldu.. 4 sene boyunca beni öyle gören bi Allah'ın kulu yoktu... Bölümü hatta şehri yakıp geçtim diyebilirim.. Gün boyu çıkarmadım kravatı falan.. Böyle mağazalara, restorantlara giriyosun bi ilgi bi alaka.. İlgi odağı oluyosun resmen.. Çarşıda yürürken bile gözler senin üstünde oluyo ve bunu çok net farkediyosun... Bi ceket bi kravat nelere kadir dedim o gün.. Okul bitti.. Mezun olamadım.. Blog yazanların çoğu mezun oldum falan yazıyodu.. Benim farkım olsun :p İnşallah Ocak-Şubat gibi ben de mezun olacağım... Herkes kep törenine katıldı... Az çok görmüşsünüzdür Facebook sayfaları mezuniyet resimleriyle dolu.. Hatta mezuniyet resimlerini göstermek için Facebook hesabı açanlar bile var.. Ben de var yani..  Ben gitmedim kep törenine.. Ne işim var arkadaş.. O eksik olsun.. Toplu resim çektirmeler falan gerek yok.. Ben istediğim kişilerle son gün resim çektirdim yeter o kadar.. Haa bi de annem son gün yurda geldi... Ortalığı birbirine kattı gitti.. Odanın içinde terlik kullanmadığımı farkedince kıyamet koptu... Hayır yani 4-5 adımlık mesafe için de terlik giyemem ki zırt pırt.. Sen buraya basıp o çorapla eve mi geliyosun diye bana karşı sesini yükseltti.. Artık yeni yeni çoraplarım var.. Eski çoraplarımı çöpe atmış.. Sanki bu zamana kadar gelince bi şey oldu.. Bi ara beni bile atacağını düşündüm.

     Bazı sorunlardan dolayı bugün işe gece 04.00'de geldim.. Siz yatıyorsunuz tabi hatta ben bu satırları yazarken bile yatıyorsunuz.. Yollar bomboş, in cin top oynuyo... İşlerimi halletikten sonra nerden aklıma geldi bilmiyorum şu ses sistemini bi deneyeyim dedim... Hani o kadar para verdik aldık.. Evde kullanamadım içimde kaldı.. Şirkete getirdim burda da bi son ses deneyemedim... Kimse yok zaten fırsat bu fırsat dedim... 

     Listemi hazırladım... Play düğmesine basmamla damarlarımda adrenalin artışını hissettim resmen... Böyle bi şey daha önceden niye aklıma gelmedi diye hayıflandım bi de... Müzik ruhun gıdası diyen çok doğru bi şey söylemiş.. Kendime geldim canlandım.. Tek eksik tavandaki disko topuydu yani... Ha bi de güvenlik gelmese iyiydi :) 

     Neyse nerde kalmıştık |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

13 yorum:

BuRCu dedi ki...

Mezun olamamış olmana üzüldüm biraz. Hani okuduğun şehri sevmiyordun ya, ondan sanırım. Bitirmenin onaylanması güzel ama :) Güvenliğe selam :)

b3ngü dedi ki...

Vuuu o zaman ara sıra da olsa sen ceket gömlek falan giy de yak geç ortalığı yaaa :)
Hahahh annen hiç kıyar mı sana, sadece titiz kadın naapsın (:
Evet güvenlik gelmeseymiş iyiymiş ama en azından onlar gelene kadar da olsa dinlemişsin ne güzel :)
Mim sorun değil yaa. Ne zaman istersen yaz (:

Mystery dedi ki...

ehehehehe deli yaaa :D ben de bloga pek giremediğim için kim ne yazmış neden yazmamış çok bakamıyorum len. anca yazanları okuyup kapatıyorum. 1haftadır ben de yazı yazmamışım. neyse, annen haklı olum sen niye terlik kullanmıyosun, pis :D iyi etmiş hepsini atmış. ayrıca kep törenine bi insan neden gitmez, bana bunu açıkla :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@BuRCu : Zaten bitirme de sorun çıksa onları bitirirdim :p

@b3ngü : Valla annem kıyabilir. Sabahları yataktan kalkmamakta ısrar edince terlikle tehdit ediyo :)

@Mystery : Senin kadar gezsem ben de bakamam tabiki bloga :p Toplamda 4 adımda karşıya ulaşıyorum terlik giyerek hiç zaman kaybedemem yani.. Benim gibi temiz çocuğu bul öp başına koy sen :) Ya kep törenini bizim bölüm için gereksiz buluyorum ben.. Doğru düzgün mezun olan yok :) Kep atanların çoğu okulu uzatmış zaten. Bi de gidecem oraya ilkokul 3. sınıf espriler, gereksiz konuşmalar.. Fotoğraf merasimleri falan gereksiz yani.. Ben gereken kişilerle çektim zaten :)

pınar dedi ki...

Ooo bak bende bakamıyorum ne zamandır neler olmuş neler.Biraz daha bakmasam mezun bile olucakmışsın.Neyseki yetiştim:) O değilde benim annemdede var o terlik takıntısı hatta kız istemeye giderken önce ayaklarına bakarlamış terlik giyiyo mu diye:)Ahh annler işte..

Mia Wallace dedi ki...

pis bis hiç bana yorum atma sen, çok hüzünlendim ayrıca mimlendinn

hayalhanem dedi ki...

ne de olsa devir ye kürküm ye devri :)

Senorita dedi ki...

Mezun olamamana üzüldüm açıkçası ama olsun okulun son aylarının tadını çıkartırsın.( Okulu ne kadar sevdiğine bağlı bir durum tabi ) Bu yazını da pek bi beğendim doğrusu, gayet doğal bir yazı olmuş ;) Yalnız benim bloga hiç uğramıyorun, darıldım bilesin ;-/

Bir İnce Ses dedi ki...

@pınar : Ya sonuçta yere, pisliğe basmıyoruz ki.. Yurt odası halıfleks evler halı :)

@Mia : Nası makyaj yaptığının altına nası yorum yazabilirim. Hani ne yazayım yani :D

@hayalhanem : Kürk boğazlarına kalır inşallah :D

@Senorita : Ben = Doğal :p Şimdi okuyacam bütün yazdıklarını :)

Laliş dedi ki...

Afferim çocuğum çalış, çalışan parıldar unutma :D. Gerçi annen seni temilzyerek parıldatır :D

Bir İnce Ses dedi ki...

Laliş : Olası mümkün :D

ed dedi ki...

annene cok güüm yaa coraplari atmasi beni bitirdi hala gülüyorum:D yilan gibi olmussun ondandir o ilgi felan fistan :D senin yazilarini okumak guzelmis biscigiiim devaminiii bekliyoruuuuuzz

Bir İnce Ses dedi ki...

@ed : Evet ya yılan gibi oldum. :D Bi de annemi benden daha çok seviyosunuz bakıyorum da :)