Quantico'dan Kaçtığımı Söylemiş Miydim ? ( MiM)


     Okulların tatil olmasından mıdır yoksa Blogger'ların mim yazma hevesimi çoştu bilemiyorum ama nerdeyse hergün yeni bir mim yazısıyla karşılaşıyorum. Hatırlarsanız geçen günlerde Çilek çalmayla alakalı bir mim vardı. Aslında bir testti ve bizler cevap verdik. (Bkz. Mim) Bazı cin fikirli Blogger arkadaşlarımız soruların Kokoloji vari olduğunu farketmişler. Engel falan var karşıma çıkacak zorluklara nasıl bi tepki vereceğim hakkındaki sorular bunlar çilek bahane diye düşünmüşler. Tabi böyle bi durumda içlerinden gelerek cevap vermeleri mümkün değil zeki görünmeleri gerekiyo.. Oturmuşlar. düşünmüşler taşınmışlar mükemmel cevaplar hazırlamışlar.. Fakat gelin görün ki bu testin sonucu yasak ilişkiye çıktı.. Çitin yüksekliği sizin kendinizi kontrol yeteneğinizin ve cinsel dürtülerinize göstereciğiniz direncin derecesini gösteriyor... Daha gerisini  de söylemiyor ve cin fikirli Blogger arkadaşlarımıza yılın abazaları ödülünü vermek için sahneye Hüseyin Kaya'yı davet ediyorum.. Alkışşşş !!!!

     Neyse efendim konumuz bu değil... Konumuz geçen gün yazdığım Merak adlı yazımda aldığım ilginç tepkiler..( Bkz. Yazı ) Yazımdan sonra anladım ki meraklı insan sayısı düşündüğüm kadar da az değilmiş.. Haa tabi yorum yapanların ve Blogger'ların çoğu kız olduğundan dolayı meraksız olmaları biraz düşük bi ihtimal... Ben de vergisini veren bi vatandaş olduğum için düşündüm, taşındım ve bi karar verdim.. Düşündüm, neden ? Çünkü beyin bedava.. 

     Bir mim başlatmaya karar verdim.. Tabi ki bu da merakımdan kaynaklı.. Bu kadar meraklı Blogger acaba merakı için neler yaptı ? Soruyu daha derli toplu bi hale getirirsem ;

     " Bugüne kadar merak ettiğiniz bir kişi, nesne, olay, vs. için ilginç, çılgın veya sizden beklenmedik bir şey yaptınız mı ? Yaptıysanız açıklar mısınız ? "

     Blogu başından beri takip eden yada geçmiş yazılarımı okuyan varsa bilir, hayatımda ilk defa bi kızla konuşmaya çalışmıştım. O gün ilk ve son oldu zaten.. O kızın kim olduğu adını öğrenmek istemiştim. O yazıda anlatmıştım ama yaptığım en ilginç şeylerden biri o olmuştu..( bkz. Yazı ) Hani merakımdan bazı kişilerin kim olduğunu buluyorum teknoloji sayesinde ama onları anlatamam kusura bakmayın artık... Bi yerde meslek sırrı..

     Arkadaşların zorlamasıyla kütüphaneye gittik. O günde hoca bi ödev vermiş araştırmamız için bütün bölüm kütüphaneye yığılmış. Ben de kütüphanenin o halini görünce kitaplardan umudu kestim, içerde dolanıyorum.. Bi baktım o kızın arkadaşı da kitap arıyo.. Yapışık ikiz gibiler zaten kesin o da burdadır diye kütüphaneyi aradım durdum ve tabiki de buldum.. Kalbim çıkacak kadar atsa da sakinliğimi korudum yavaş yavaş yaklaştım.. Kitaplara bakma bahanesiyle yaklaşıyorum.. Tam böyle konuşma mesafesine kadar inecektim ki arkamdan gelen insan kılığındaki bir hayvan buna engel oldu. Neymiş bizi tanıştıracakmış. Hani kızı tanısa neyse diyecem.. Sonra da diyolar ki sen sınıfındakileri niye sevmiyosun.. Böyle bişe sevilir mi ? Makineci  gördün mü kaç diyecem ama lanet olsun ki ben de bi makineciyim.. Böyleleri yüzünden adımız çıkıyo.. Kurunun yanında yaş da yanıyo.. Yaş = Ben

     Tabi benim bu olayın üzerine kütüphanede durmam mümkün değil... Kütüphaneden çıkmak için kapıya doğru yöneldim. Tam çıkarken  bu kızın arkadaşıda barkod okuyucudan kitabı geçiriyodu ve şahin bakışlı gözlerim elime geçmiş bu fırsatı kaçırmadı.. Kitabın adını mıh gibi kazıdım aklıma... " Analitik Kimya... "  Güzel bi ipucu oldu benim için ama çok fazla soru işareti var.. Bu kızla o kız aynı bölümde mi ? Bu ders hangi bölümlerde var ? Başka bi bölümde olup kimya bilgisi içeren bi proje hazırlamış olabilir mi ?  Kimya içerikli o kadar çok bölüm var ki.. Kimya öğretmenliği, kimya mühendisliği, metalurji malzeme, fen edebiyat kimya, teknik eğitimde kimya var mı bilmiyorum.. Allahtan eczacılık yok üniversitede...

     Yurda geldim Google'dan dersi arıyorum farklı üniversitelerde nerdeyse her bölümde çıkıyo.. Baktım olmuyo çıkamıyorum işin içinden bizim üniversitenin sitesinden açtım bütün bölümleri aradım taradım, biraz da mantığımı kullanarak seçenekleri üçe indirdim. Kimya öğretmenliği, kimya mühendisliği, fen edebiyat kimya... Hepsinin ders programını indirdim... Dersleri tek tek inceledim.. Elime geçen en önemli veri kızın 1. sınıf olduğu.. Hangi bölümde olursa olsun banko 1. sınıf.. Kimya mühendisliğinin ertesi gün fen edebiyat bölümünde laboratuvar dersi olmasının benim için bi işaret olduğunu düşündüm... Bi taşta iki kuş... Laboratuvarda bulamazsam fen efedebiyattı ararım dedim ve  gittim... Nokta atışlarım beni yanıltmamış kızı laboratuvarda bulmuştum.. Böyle elimle koymuş gibi... Adını öğrenenemiştim ama napalım en azından hangi bölümde olduğunu, kaçıncı sınıfta olduğunu elimde hiç bi bilgi yokken bulabilmiştim. Gerçi şimdi olsa üniversitenin otomasyonuna girer yarım saatte bulurum ama napalım işte... O zaman uğraşmıştım.. Merakımı gidermek için yaptığım en ilginç şey buydu sanırım :)

     Şimdi gelelim kimleri mim'leyeceğime...  Meraklı olduğunu düşündüğüm en azından merakını gidermek için bi şeyler yapmış Blogger'ları mim'leyeceğim.. Merak yazısına yorum yapanları da mim'leyeceğim ama mim yazmayı sevmeyenler var onları es geçiyorum, onlar kendilerini biliyolar. Ve her zaman ki gibi önemli olan benim mim'lediklerim değil, onların kimi mim'leyeceği... Bu arada yazmak istemeyen yazmasın, darılmam gücenmem

Missbone ( Al sana post olsun, giyersin :p )

17 yorum:

Takıntılı ergen dedi ki...

aman allahım! her zaman meraklı biri olduğumu gizlemeye çalışmıştım ama yakalanmışım sanırım :S aaa anladım neden meraklı olduğumu düşündüğünü ;)
mim için teşekkürler :)

Missbone dedi ki...

Postum 36 beden olsun small giyiyorum :p Daha bugün o kızlı yazını okumuştum,yine özet geçmişsin :) Bir daha baktım :) İlginç bir mim yazısı olmuş. Okeyto cevaplıyorum.:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Takıntılı ergen : Merak kadınların içinde var yakalamama gerek yok :)

@Missbone : Onlar geçmişte kaldı yenileri okumadıklarını oku :p

Mia Wallace dedi ki...

Bir İnce Ses, çok güzel hazırlamışsın mimi ve meraklı Mia'yı mimlemişsin ama şöyle bi sorun vaaar :)

ben çok meraklıyım ama sadece meraklıyım böyle bir şeyler yaptığımı pek hatırlamıyorum ama dur bakalım hafızamı bir yokliyim :)

Laliş dedi ki...

Senin azcık atraksiyona ihtiyacın var şu hayatta, böyle dersliklerde kız bulmaya kalkışmak ile olmaz =).

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Sadece merak ederek olmaz ki biraz hareket lazım :)


@Laliş : Elimi eteğimi çektim artık o işlerden.. Bıraktım gitti.. Daha da gitmem :p

Mystery dedi ki...

teknik eğitimde kimya yok, onu bi söliim de :D

amma uğraşmışsın yannız len meraka bak anasını satayım :D bildiğin beyin patlatmış adam :D

Amak-ı Hayal dedi ki...

Ne kıl adamsın yaa eee buldun sonra noldu:P Gerisi yokmu lan bunun.p

öfff okudum o kadar sonu yok çok uyuz oldum gerisinide yoruma özet geçsen diyorum:D:D:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Beyin fırtınasında birinci oldum ben :p

@amak-ı hayal : Gerisini de oku arkadaşım işin ne,yazmışım o kadar :)

vєssєłαм dedi ki...

Harfi harfinee yazılarınaa katılıyorum canım..

Fazla merak iyi değil derler amaa benım merak ettiğimm bişey olursaa günündee anındaa herseyıı ogrenırım

öğrenemezsemm olmazzz rahatt edemem bazenn bu huyumaa gıcık oluyorumm genelde basımaa meraktan gelir :)

Takıntılı ergen dedi ki...

Bende seni mimledim :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : Yaa sen yoksun diye ben mim'lememiştim. Sen de yaz bunu :)

@Takıntılı ergen : Teşekkür ederim :)

vєssєłαм dedi ki...

Canım benımm olsunn sağlık olsunn ne olucak teşekkürler bu arada kandılın mubarek olsunn canım :)

Adsız dedi ki...

logically

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : Senin de geçmiş kandilin mübarek olsun :)

@Adsız : Ben = Mantık

b3ngü dedi ki...

Bir mim de benden o zaman (:

Adsız dedi ki...

When will you post again ? Been looking forward to this !