Çilek ! ( MiM)

    
     Mim yazmayalı baya bi süre geçti.. Zaten niye yazmıyosun diye kızanlar da var.. Tepki maili atanlar da var.. Hatta komple bıraktığımı sanıp geri dön diyenler var... Valla bu kadar sevildiğimi bilmiyodum, hepinize teşekkür ederim. Bir mim'le karşınızdayım. Mim'leyen rakipsiz bonbon Missbone... Şükür interneti buldu da yazılarını okumaya başladık tekrar.. Sevdiğim blogger'lardan biridir kendisi.. Konumuz çilek...

     "Şehir dışında bir yürüyüşte nefis çileklerle dolu bir tarlaya geldiniz. Mideniz guruldamaya başladı ve etrafta kimsecikler yok. Siz ve bedeva öğle yemeği arasında sadece bir çit var. "

Çitin yüksekliği ne kadar?

     Çit yahu ne kadar yüksek olabilir.. 150 cm bilemedin 160 cm olsun...
 
Bahçeye girdiniz ve çilekleri yemeye başladınız. Kaç tane çilek yediniz?

     Nerde beleş oraya yerleş demişler.. Beleş kurşun bulsam atlarım önüne.. En az 15 tane yerim ama çok açsam 20'yi bulabilir...

Birden çileklerini çalmakta olduğunuz çiftçi ortaya çıktı ve size bağırmaya başladı.
Kendinizi savunmak için neler derdiniz?

     Yahu ne kendimi savunması kaçarım.. Yıllar sonra bu fırsatı bulmuşum bekler miyim hiç.. Küçükken az bahçelere dalmadık.. Onun tadı zaten kaçmak.. Adam seni kovalamaya gelecek sen hala ceplerini dolduracaksın.. Sonra arkana bakmadan vınnnn...

Tüm olan biteni bir kenara bırakıp söyleyin, çileklerin tadı nasıldı? Ve çilek çalma maceranız sona erdikten sonra kendinizi nasıl hissettiniz?

     Hormon katmışlar çileklere tadları çok güzel değildi ama kötü de değildi yani sevdim... Zaten açım :) Tabiki kendimi süper hissettim.. Adamın beni kovalaması yetti zevk almam için...
     Bugün güzel bi gün.. Bugün özel bi gün... Bugün düşündüklerimi yapamadığım, söyleyeceklerim boğazımda düğümlenen, çevresinde dolanıp da dokunamayacağım, koparamayacağım çilek tarlasının günü... Bugün tarlanın sahibinden köşe bucak kaçacağım gün... ( Niye bunu yazdım bilmiyorum )

9 yorum:

Takıntılı ergen dedi ki...

haha süper cevaplar :) bu arada bu mimin sonuçları olacak. Söyleyeyim dedim :)

Mia Wallace dedi ki...

hormon kelimesini gördüğümden beri gülüyorum :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Takıntılı ergen : Hadi ya... Ben şimdi kaçtığıma göre kesin kötü bi şey çıkar.. :)

@Mia : Gerçekçiyim ben hayal dünyasında yaşamıyorum. Hormonlu işte :)

Mystery dedi ki...

hormonlu demiş yaaaa hahahahah öldürceniz siz beni :D:D:D mia'da da sende de inanılmaz güldüm okurken. şimdi neredeyse bu mimi yazanları tek tek okucam ahahahahahah deliler yaaa :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Oku tabi hatta sen de yaz :)

severim deliyi dedi ki...

bu mim cidden çok yayıldı we çok eğlendirdi...hormonlu olduğunu idda etmende ayrıca bi güzel :D çok güldüm yaa :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@severim deliyi : Mim'in sonuçları daha eğlenceli çıktı.. Bi sonraki yazımda mim'in sonuçlarını yazcam. Gerçekten çok çok eğlenceli oldu. :)

Lazanya dedi ki...

:)) sonuçları okuyunca nasıl oldu ama :)

anneme yaptımda süper cevaplar verdi. bizde bir sorun var gençler! :p

Bir İnce Ses dedi ki...

@Lazanya : Ben sonuçlarımdan memnunum :) Bi yazı yazcam zaten bunun için :D