Şakir'e Çay Yok ! ( MiM)


     Şu sıralar bir mim furyasıdır aldı başını gitti.. Son 15 günde kaç tane mim yazdık.. Hani şikayetçi de değilim.. Ama bazen yazacağım şeyleri unutmaya başladım. Hatta aklıma gelen şeyleri konu başlıkları altında hazırladım. Alt başlıkları yazdım. Ama aradan o kadar çok zaman geçti ki.. Alt başlıkların içeriğini unuttum.. Bu mim'i çok beklettim, negzel göndermişti.. Teşekkür ederim kendisine.. Bi de mim'i bekletmenin şöyle bi zararırını gördüm. Benim yazmak istediklerimi başkaları yazınca ben de diğer alternatiflere yönelmek zorunda kaldım... Kopyacı muamelesi görmek istemiyorum da.. Mim'in konusuna gelelim ;

     " Her seferinde izlemekten zevk aldığınız, vazgeçemediğiniz Yeşilçam yapıtı hangisidir? (çok duygulandığınız, ağladığınız ve güldüğünüz de olabilir.) "

     O kadar çok güzel film var ki Yeşilçam'da insan hangisini yazacağını şaşırıyor açıkcası.. Hababam Sınıfı'nı defalarca izlememize rağmen hala gülebiliyoruz değil mi ? Herkes biliyo diye Hababam Sınıfı'nı örnek verdim ama izlerken duygulanıp, gözyaşlarımıza hakim olamadığımız filmler de var. Üstelik bu filmlerimize günümüz dizilerinin/filmlerinin vazgeçilmezi olan cinsellik ve seks hakim değil... Ucu bi yere değmiştir umarım, neyse...

     Şimdi diğer filmleri herkes yazdığından mütevellit ben de yazılmayanı yazayım dedim.. Aklıma Çiçek Abbas geldi... Şener ŞEN hastasıyım ben.. Gerçek bi oyuncu.. Gerçek bi sanatçı.. Burdan kendisine saygılarımı sunuyorum.. Filmi zaten hepiniz biliyosunuz. Bilmiyosanız da gidin izleyin :p Tabi İlyas SALMAN'ın oyunculuğunu da es geçemeyiz elbetteki, O'na da saygılarımı sunuyorum. O minibüsü almak için gece gündüz çalışması falan, etkileniyorum böyle şeylerden.. Çalışkan insanları seviyorum napayım elimde değil yani... Bi şeyi elde etmek için çaba sarfedenler, alın teriyle kazanmaya çalışanlar etkiliyo beni... Emeğimiz bilek zoru Allah'ım sen bizi koru... Bu filmin unutulmayan kısmı Şener ŞEN ile İlyas SALMAN'ın atışmasıdır.Hatırlamak isteyenler buyursunlar, hatırlasınlar. |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

     Bu filmden dilime dolanıp gitmeyen yegane söz ise ;

      " Kaderimse çekerim, çilemse güler geçerim. "

     İlyas SALMAN' dan size bir hediye önerisi, sevgilisi olan olmayan buyursun :) |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]  

     Daha bir püskevütüm bile olmadığından kimseyi mim'lemiyorum... :)

20 yorum:

negzel dedi ki...

eveet değişik bir cevap gelmiş hakkaten. herkesin sevdiği ama kimsenin aklına gelmeyen:)) senin hala yok mu püskevitin be:))

Bir İnce Ses dedi ki...

ænegzel : Çay var da püskevüt yok :p :)

negzel dedi ki...

çikilat var mı :)??

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : Anneme söylerim alır :) Annee benim çikilatam niye yok ? :p

negzel dedi ki...

:)) annen bıktı usandı senin isteklerinden artık:))

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : Tamam annem de almasın, babam da almasın.. Tamam almayın :(

negzel dedi ki...

tamam tamam kızma bütün çikilatlar, püskevitler, şokapirensler senin olsun:D:D:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : Şokapirensi napıyım ben, şokaprenses benim olsun :)

negzel dedi ki...

haa evet pardon:) tamam al bütün prenseslerin hepsi senin olsun:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : Yok o kadar da aç gözlü değilim. Sevdiğim arkadaşlarımın da prensesleri/prensleri olsun.. Hep beraber lülepark'a gidelim :D

negzel dedi ki...

lülepark yunapark silk bunlar güzel şeyler tabii:)

Mia Wallace dedi ki...

ben sana piskevit alıcam ama önce şunu söyliyim ben de Şener Şem ve İlyas Salman hastasıyım!

Şekerpare'yi çok severim ve paylaşımların çok güzel :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Şener Şem yeni mi :p

vєssєłαм dedi ki...

Pisküitt gel ye derdı komsu mal ya aklıma o karı geldı .d.d

pınar dedi ki...

Bende Şener Şen e bayılırım hele vecihisi yokmu hayallerimin prensi:p bide üzülme hadi bende alırım sana çikilata,püskeviiit:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : Ben de bu aralar bi olumsuzlukla karşılaşsam bir püskevit versem diyorum :)

@pınar : Büssürme püskevitim olacak.. Artık anne bizde niye yok demem :p

pınar dedi ki...

Haha parti kurup seni mitinglerime çağırıcam he.Bak şimdi slogana; Buu yavruya püsküveti ben aldııımm.Yetmedi üstüne çikilata aldımm!!:p Du bekle.

Bir İnce Ses dedi ki...

@pınar : Ben bi de Küçük Emrah bakışı attım mı tamamdır :)

Şirvan dedi ki...

Ben de (tv seyretmeyen biri olarak) bu püskevüt de ne ki diyip duruyordum. İki yazıdır yazıyorsun ya :)) Az önce bir öğrencim face'de paylaşmış Bahçeli'nin püskevütlü konuşmasını :D Ben beğendim. Edebi bir anlatım olmuş :D İsmi lazım değil birileri gibi astığım astık kestiğim kestik kabadayı ağzı kullanmamış hiç değilse :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Şirvan : Adam gündemi belirliyo nasıl yazmam :p Hem de halk adamı yani kendini değiştirmiyo, günlük konuşmasını bozmuyo :D