Küçük Bir Çerçeve !


     Beklenen gün geldi çattı.. Yarın 15 Mayıs. Biliyorum çoğunuzun aklına internetime dokunma yürüyüşü geliyo ama benim aklıma TMMOB'un yürüyüşü geliyo.. Çünkü ben de katılcam.. Hani yürüyüş meraklısı olduğumdan değil ya işte bi Ankara'yı göreyim.. Geçen sene gidemedim fırsat bu fırsat değerlendireyim.. 

     Bi kaç gün kalmak istiyodum ama sınavlar, projeler ve raporlar beni çok sıkıştırdığı için gittiğim gibi geri döncem.. Kötü bi durum, ben bile kendime üzüldüm yani... Siz ne kadar üzüldünüz düşünemiyorum :p Bi günlüğüne gidiyorum diye hazırlık yapmadım sanmayın.. Ben çok tedbirli bi yapıya sahip olduğumdan bütün olasılıkları düşündüm.. Bu yazıyı okuyup Ankara'ya gelecekler varsa hemen küçük sırt çantalarını alsınlar ve ekranın karşına geçsinler.. Herkes hazır olduğuna göre başlayalım

1. Bir adet t-shirt, gömlek vb. üst giyim
Havaların durumunu biliyosunuz her an her şey olabilir, ıslak ıslak dolanmayalım

2. Bir adet atlet 
Islanırsak çok büyük bi kurtarıcı olacak

3. Bir çift çorap
Ayaktan üşütürseniz böbrek falan hiç bişe kalmaz

4. Islak mendil
Otobüste olacaz sürekli ter bezlerimizin çalışmasını durduramıyoruz malesef

5.Parfüm
Kalabalık bir ortamdayız, bok gibin kokmayalım

6. Su, ıslak olmayan mendil, naneli sakız, yiyecek- içecek ( püskevit falan ), yol tutanlar için poşet

7. Yarım kilo limon 
Polis olur da biber gazı sıkarsa gözlerimize sürmek için

    Evet yola çıkmaya hazırız artık... Eksiğimiz varsa aklına gelenler yazsınlar yola çıkmadan herkes görsün..

    Bugün yine O filmi izledim. Bu film niye beni bu kadar etkiliyo anlayamıyorum. Dönüp dolaşıp aynı yerleri izliyorum. 1:26:30. saniyesinden açıyorum babasıyla tartışması beni bitiriyo.. Babasının ses kaydı... O hastane sahnesi... Acaba kendimimi görüyorum diye düşünüyorum bazen.. Acaba benim söylemek istediklerim, yapamadıklarım mı bunlar diyorum kendi kendime... O babanın tartışırken söyledikleri o kadar tanıdık ki...

     Hani orda diyo ya " Senin çerçeven çizilmiş, dışarı çıkamazsın demiştim.. Mesele o çizilen çerçeve değilmiş. Mesele o çerçevenin içine hangi resmi koyduğunmuş... "

     Benim resimlerim hep siyah beyaz oldu... Resimlerinizin rengarenk olması dileğiyle...

Gidip de dönmemek var Hoşçakalın !  |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

11 yorum:

Şirvan dedi ki...

Sen dönersin de limonlardan emin değilim :D

Missbone dedi ki...

Anam kimler geliyomuş ankarayaaa :) Aştide yakalayıp kaçırıcam seni :D

francesca mckennitt dedi ki...

Sınavım olmasaydı ben de katılacaktım ya, vay be aynı alanda yürüyecektik demek ki:)) Zaten Taksimdeki MMO lokaline gide gide bir hal oldum! Benim yerime gözlemlerini de yaz olur mu:)

Nora dedi ki...

iyi yolculuklar diliyorumm

Mia Wallace dedi ki...

yazıyı çok eğlenceli başlatıp hüzünlü bitirmişsin cık cık cık :)

negzel dedi ki...

inşallah o limonlara hiç gerek kalmaz BİS...ve yazının sonu gerçekten güzel, acıklı ama güzel...

Mystery dedi ki...

bi şey olmaz bis, hava misss gibi zaten bugün hadi yine iyisin :)))

sünter dedi ki...

annenin nasihatleri icine iyice islemis sanirim:)

bir gün rengarenk resimlerin seninde olacak.
Sen istersen.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Şirvan : Limon almadım :)

@Missbone : Bi kaçıranım bile olmadı :(

@francesca : Kalabalık iyiydi, tek gözlemim bu oldu :p

@Nora : Teşekkür ederim :)

@Mia : Kodum bozuk napayım :p

@negzel : Hatta bence negzel :p

@Mystery : Ben geldim de havanız düzeldi, yağmur yağıyomuş hep.. Yüzünüz bi güneş gördü sayemde :p

@sünter : Anneme kalsa ayakkabı bile götürmem gerekiyodu :D

vєssєłαм dedi ki...

Kendınee cici bakk incecim :D

vєssєłαм dedi ki...

Mımlendınn :)