Bayılmışım Haberim Yok !


     Dırım dırım dırım.. Ben geldim.. Biliyorum hiç özlemediniz...  Belki ölüp ölmediğimi merak eden falan olmuştur diye geldim..

     Giderken Allah'a emanet gittik zaten.. Otobüsün retarderi bozulmuş.. Hani şu direksiyonun alt tarafında bi kol olur şöför, otobüsü yavaşlamak için o kolu çeker.. Hıh işte o bozuk olduğu için normal frenle yola devam ettik.. Bi süre sonra tabi balatalar daha fazla dayanamadı bu kadar yüke.. Kokmaya başladı sonlara doğru ön taraf komple kendinden geçti... Şeytan tüyü mü var nedir bilemiyorum ölmedik işte :p

     Otobüste her koltuğun arkasında küçük bi televizyon vardı, kulaklık dağıtıldı.. Herkes ne isterse onu izledi, dinledi... Ben de bi türlü uyuyamadım Okan'ın programını falan izledim, müzik dinledim.. Millet ne durumda diye şöyle bi göz attım otobüse veee aklıma araştırmacı gazeteci ruhum geldi... 16 kişi üzerinde yapılan deneyler sonucu ;

     Kulağında kulaklıkla uyuyan kişilerin, televizyon kanalları değiştirildiğinde, televizyonları açıp kapatıldığında herhangi bir tepki vermeyip, uyumaya devam edenlerin sayısı 12, kanal değiştirildiği halde uyanmayan kişi sayısı 0, televizyon kapatıldığında  uyanan kişi sayısı 4. Kii bu 4 kişinin yeni yeni uyuduklarını düşünüyorum..

     Yürüyüş bahane Ankara şahane.. Otobüsten indik meydana geldik ve benim için her şey sona erdi.. Alanı terkedip kendimi Ankara'nın sıcak kucağına attım... Ankara'da olanlara sesleniyorum burdan... Ben geldim de yüzünüz bi güneş gördü, kaç gündür yağmur yağıyomuş.. Konserleriniz iptal olmuş :p Annem teyzemi arayıp, BİS Ankara'ya geliyo dediği için bütün planlarım alt üst oldu... Alel acele hemen arkaşım geldi aldı beni.. Sıhhiye'den Kızılay'a acil bi çıkış yapıp yemek yedik... Vee olmazsa olmaz LeMan'a gittik... Nedendir bilmiyorum ama çok hoşuma gidiyo.. Çok kalabalık gerçi ama olsun, seviyorum yani.. Ankara'ya geldim mi mutlaka giderim... Teyzemin bitmek bilmeyen telefonları sonunda dayanamayıp gitmek zorunda kaldım... Ama Ankara arkadaş ya Ankara... Ben bu şehirde olmalıydım, çok yanlış bi yerdeyim... Ortam, çevrendeki insanlar, yoldan geçenler, ışıl ışıl her yer cıvıl cıvıl.. Hayat ben burdayım diyo resmen...

     Teyzem kalan iki saat boyunca yedirebildiği kadar çok şey yedirdikten sonra yola çıkma vakti gelmişti.. Ama bir yorulmuşum bir yorulmuşum anlatamam.. Otobüste yapılmış.. Geçtim koltuğuma bi güzel, aldım kahvemi, açtım televizyonumu ohhh.. Şöyle bi buçuk  saat geçti geçmedi, bi uyku bastırdı anlatamam.. Gözümü açamıyorum... Vurdum kafayı yattım.. Arada bi uyanıyorum ama gözümü açtığım gibi geri yatıyorum... Sabah herkes otobüsten inerken ayakkabısını giymeye çalışırken anladım asıl gerçeği...

     Ben aslında uyumamışım, Bayılmışım !

24 yorum:

vєssєłαм dedi ki...

Hahahah :D canım benım yaaa ee yol yorgunlugu adamı hahvedıyorr gercektenn bende herr sabahh sankıı bırıı benıı dovmusss gıbıı yorgunn uyanıyorumm yaaa gunlerımm yorgunn gecıyorr hep yazda geldı darall geldııı -.-

particle dedi ki...

Ee yürüyüş yalan mı oldu şimdi? O kadar yol yemek içinmiş sadece:) Bu arada Ankara hakkında hep olumsuz yorumlar duymaya alışmışım, şaşırdım vallahi.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : Yorgunum dostlarım, yoruldum artık :p

@particle : Ben Ankara'yı görmeye geldim ya napayım yürüyüşü :) Kim o olumsuz yorum yapan gönder bana ağzını burnunu dağıtayım :p

vєssєłαм dedi ki...

Ölee valla :/

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Ankaraya geçen gidişimde ,Tales From Earthsea izlemiştim , gözlerim de tom'un seloteypli gözleri gibi olmuştu da sızdım sonra,
Ankara güzel yer bi de orada okuyabilsem çok güzel olacak her şey.

Mia Wallace dedi ki...

araştırmacı gazeteci, 16 kişi arasında yaptığın gözlem çok hoş olmuş :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Sadece Umut : Bence de Ankara'da okunsa çok güzel olur :)

@Mia : Canım sıkıldı, boş durmayayım dedim :)

Nora dedi ki...

valla uzun yolda sıkılır insan ama okan çok iyi denk gelmiş şanslısn yine :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Nora : Okanı sevmem aslında ama işte el mahkumdu :)

alice dedi ki...

ayy ankarayı sevip beğenen nadir insanlardansın =) ben de şaşırdım bak şimdii =)
ama lemanı ben de severimmm..

Bir İnce Ses dedi ki...

@alice : Yaa niye sevmiyosunuz ben de onu anlamadım :)

Amak-ı Hayal dedi ki...

İnce;

Ölü gibi yattım desene:D

Küçük ve sessiz bir şehirde yaşıyorsun sanırım...

Bir İnce Ses dedi ki...

@amak-ı hayal : Yahu ayak kokusundan bayılmışım demek istedim de kimse anlamadı arkadaş yaa :D

mefisto dedi ki...

otobüs, ev falan ayırt etmeden uyuyanlara imreniyorum. insomniac bünyemin uyku konulu araştırmalara denek olabileceği günler için yaşıyorum resmen.

Bir İnce Ses dedi ki...

@mefisto : Bilsem seni yolda alırdım yahu.. Kulaklıkla televizyon izlerken uyuyabilirsin belki :p

içsel konuşmanın dışa vurumu dedi ki...

Ankara candır, sevilmez ölünür:)
Abartmıyım da memleketim diye söylemiyorum güzeldir, hiç bir yerlere değişmem, elim mahkum başka yerlerde olsam da ölürüm yoluna :)
iyi yapmıssın gittiğine tabikiii.
Bir de senin başlığı okuyunca aklıma geldi bi kitap görmüştüm geçen adı bayılmışım uyandığımda 40 yaşındaydım dı sanırım :)

k come karolina dedi ki...

love the pics!


xoxo from rome
K.
http://kcomekarolina.blogspot.com/

Bir İnce Ses dedi ki...

@ikdv : Valla ben de bu yazımdan sonra öğrendim Ankara'yı sevmeyen kişilerin olduğunu.. Bunlar hiç yokluk görmemişler ondan böyle konuşuyolar kanımca :)

@ k come karolina : Pictures like snake ! :)

Gürhan dedi ki...

Bir de treni deneyin orda bayılmaktan öte olurdu :) Bu arada blogunuz çok güzelmiş elinize sağlık...

Bir İnce Ses dedi ki...

@Gürhan : Mümkünse almayayım :) Beğendiğin için teşekkürler :)

Amak-ı Hayal dedi ki...

hahahahhaha ne bilelim yaaa:D o kadar seyahat ettim hiç ayakkokusu gibi sorunlar yaşamadım küçük ve klimasız bi vasıtaydı sanırım:D:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@amak-ı hayal : Kocaman travego bile kesemedi o ayak kokusunu.. İki gün boyunca kimse ayakkabasını çıkarmadı.. Küçük bi taşıt olsa kesin ölürdüm zaten :)

Mystery dedi ki...

leman yaaa çok severim, bayılırım. yemeklerini yemeye doyamam :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Ben bi kere Bahçelievler'de ki Leman'da pizza yemiştim hamuru çok kalındı. Ama yine de güzel yer seviyoring :)