Anne Benim Niye Yok !

     
     Üst üste çok fazla mim yazdığım için bi tane ara vermek istiyorum.. Negzel yollamış mim'i zaten yazmazsam çarpılırım...   

     Geçen hafta günüm hastanelerde geçti... Hepsini yazmadım elbetteki bloga. Ama bi nevi check- up'a girdim yani.. Son olarak dişçimle güzel bi kavga ettim.. Dişlerime yoğun bi özen göstermeme rağmen renginden pek memnun değilim. Tartarlarla başım belada... Her seferinde fırçala diyip gönderiyodu beni.. Bu sefer ya dişlerimi düzelt ya da patronun kim olduğunu öğrenirsin bakışı attım.. Cumartesi gününe sözleştik.. Bu arada dişlerimin bu halde olmasını, gece ağzım açık olarak yatmama bağladı. Ben tabi koştura koştura bi KBB'ye gittim.. Tomografiye girdim. Evet burnumun kemiği yamuk çıktı.. Sene 1989 ben yürüteçle şov yapıyorum evde.. Kapının açıklığını fırsat bilip, atıyorum kendimi dışarı. Daha küçüklüğümden belli clubber olduğum.. Tabi o zamanlar kimse bana demiyor ki evladım merdivene doğru gitme, düşersin.. Ben 9-10 merdiven yuvarlanıyorum tabiki.. Ama hiç bişe olmamış bana, burnum bile kanamamış yani.. Bence bu eğiklik o zaman ki düşüşümden kaynaklı :)
 
     Bugün de uzun zamandır görüşemediğim çok sevdiğim bi arkadaşımla görüştüm.. Kantinde baya bi oturduk konuştuk.. O sıra onların sınıfından bi kız geldi, böyle nefes nefese kalmış. Oturdu yanımıza, gören dicek ki alacaklılar falan peşinde.. Yanında bi kız arkadaşı varmış, bölüme beraber gelmişler. Kızdan ayrıldıktan sonra bi çocuk gelmiş, buna o arkadaşından hoşlandığını söylemiş, adını öğrenmek istemiş.. Bu da dönmüş çocuğa terbiyesizleşme demiş... Şimdi bunlar yine bişeyler konuşuyolar kendi aralarında ama benim beynim kitlendi.. Acaba bilmediğim bişe mi oldu, kaçırdığım bi yer mi oldu diye tekrar sordum neler olduğunu.. Anlattı, yok kaçırmamışım.. O kızın sevgilisi varmış da ondan öyle demiş.. Yok efendim öyle biden hoşlanma mı olurmuş, tanımadığı kız için nasıl öyle düşünürmüş. Kimse tanımadığı kızla böyle bişe düşünmeyecekmiş.. Önce tanışması gerekirmiş.. Şöyle bi durdum, düşündüm... Kız elimin tersinde ama elime yazık diyip, ağzının ortasına ayakkabımın izini çıkarsam nasıl olur dedim.. Ben hayatımda böyle gerizekalı birini görmedim.. Söylediği lafa bakar mısınız ya " Birbirini tanımayan insanlar sevgili olmasın, dışardan bakıp hoşlanmayla sevgili olunmaz. " iyi o zaman kanka ayağından girelim sevgili olup çıkalım.. Ne var yani, çocuk ne bilsin.. Gelmiş senden sormuş, hoşlandım demiş... Hoşlanmadığı biriyle niye sevgili olsun.. Tamam kızın zaten sevgilisi varmış ama terbiyesizleşme ne demek yani ? Arkadaşımın sevgilisi var desen olmuyo mu ? Bu yazdıklarımı aynen kendisine de söyledim.. ( Gerizekalı hariç :p ) Yanlış düşünüyosun falan dedim. Bu bi konuşmaya başladı.. Mübarek makine olsa bi durur dinlenir.. Hayır bu çeneyle nası sevgili bulmuş kendine bilmiyorum ki.. Bi tarafıma kaş göz çizsem daha düzgün bi şekil çıkar zaten.. Birini bulmuşsun sus otur diyecektim de neyse, lanet olsun..Hep diyorum işte bu memleketin kızı da aynı erkeği de.. 

     Bu arada kız erkek ilişkilerinden laf açılmışken aklıma geldi... Bu televizyon programları gençleri etkilemeye başladı.. Şimdi bu gençler televizyonun karşısına dizilmiş oturuyorlar. Karşınızda dizilere çıkan gençler.. Ellerinde pahalı pahalı cep telefonları, yanlarında güzel/yakışıklı sevgililer... Birbirlerini ikram ediyorlar, birbirleriyle öpüşüyorlar, sevişiyorlar... O çocuk aklından geçiriyor... Benim de bir sevgilim olsa ben de öpüşsem, koklaşsam diyor.. Anne bana niye sevgili bulmuyorsun diyor, benim niye yok diyor ! |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

     Son olarak aklıma gelmişken, bi sorun çıkmazsa Mayıs'ın 15'ine Ankara'dayım... Sadece bir gün kalcam.. 15'i  sabah gelip, akşam döncem... Hayat böyle işte gençler... Bir pisgevitim bile yok yani...

31 yorum:

negzel dedi ki...

:)) mim cevaplamaya mecbur hissetme sakın kendini:) canın isterse yaz, istemezse salla gitsin:)
yazık etmişsin burnuna, zaten senin gibi haşarı çocuklar dünyaya getirme ihtimaline karşı çocuk yapmıyor insanlar:) annene çektirdiklerini biliyoruz nitekim:)
o kız da süzme salakmış.
televizyona boşuna silly box demiyor bu gavurlar işte:) millet de özeniyor ya o da onların salaklığı:)
bak en uzun yorumum oldu sanırım:)

negzel dedi ki...

hem ona PİSKEVÜT denir pisgevit değil:)) ahahah ne günlere kaldık yarebbbimmm:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : Olmaz mim geldi mi yazarım ben, canımın istemesine bakmam :)

Yaa ben çok uslu bi çocuğum ama herkes parmakla gösterir beni :p

Sen yaz böyle uzun uzun okurum ben :) Bi de videoyu izlemeden mi yorum yaptın naptın :p

negzel dedi ki...

evet evet öyle oldu:) sonra aynı anda facebookta da biri paylaşmış orada gördüm hatta:) ama topladım sonra dikkatini çektiyse:P

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : Özenme falan diyince anladım zaten izlemediğini :) Ama PİSKEVÜT diyerek çok iyi topladın :D

negzel dedi ki...

karizma toparlandı yani:) bu arada benim son yazımda verdiğin gaz için de teşekkür ederim:)bol piskevütlü geceler dilerim:)

Mia Wallace dedi ki...

uzun zamandır bir yazıya bu kadar gülmemiştim! :D

yazının başındaki salak kızı bile unuttum son paragrafı okurken. Bir malzeme bundan daha iyi kullanılamazdı, harika olmuş! :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : En piskevütlü geceler senin olsun :p

@Mia : Kıymetimiz bilinmiyor işte, harcanıyorum buralarda.. Hala film teklifi yok :p

vєssєℓαм dedi ki...

Sevgili olaylarını bı turlu anlayamıyorumm yaaa nefret edıyorumm herkes aynı puff bakk dertlendım sımdı :)

Kucuklükten belliymıs yaramaz olman :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : Adım yaramaza çıktı bak hele yaa :)

vєssєℓαм dedi ki...

Uslu adam ol azcuk :p

amak-ı hayal dedi ki...

:D:D kız harbiden sorunluymuş:D

Çok saçma davranmış...Gelmiş söylemiş güzelce ne var Allah allah:P:D Olay olmuş:D sanada malzeme işte bol bol eğlenmişsindir:D

Bi de burun sorunu çıktı hepten fabrika ayarların bozuk senin hee:p

Güzel yazı ince, ankara yerine istanbula gelseydin iki sohbet ederdik.Gelirsen haberimiz olsun...

Şirvan dedi ki...

Kız o kadar çirkinse eğer belki kıskanmıştır arkadaşını ne dersin?
Ah ah Ankara dedin de Nurişim geldi aklıma sana selam mı yüklesem acaba? Ama tek günlüğüne gidiyorsun yapmayayım ;)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : Ben çok usluyum diyorum ama anlatamıyorum :p

@amak-ı hayal : İstanbul'a yazın gelme ihtimalim yüksek..

@Şirvan : Nuriş kim ? Senin selamını ulaştırırım ben, adresi ver sen :)

Şirvan dedi ki...

Nuriş benim Nurcan'ım :)) Çok sevgili arkadaşım. Adres mi o da ne? Ben Ankara'ya gittiğimde o beni AŞTİ'den alır. O yüzden adresi bilmiyom:)) Ama ulaştırmış kadar oldun sağ ol.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Şirvan : Ne demek yahu.. Gerekirse elimde Nurişe selam var diye pankart açarım :)

Şirvan dedi ki...

:D

vєssєℓαм dedi ki...

Hadi hadiii :P

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : http://fizy.com/#s/1ahcq8 :)

ed dedi ki...

kiz katiksiz malmis bis :D az bile demissin.mala bak.benim de basima geliyo böyle olaylar yazin yanimdaki arkadasimin falan numarasini soran oluyo,kibarca yollamak var,böyle malca yollamak var.
vidyoya da koptum:D bizim niye yooohhh?

Bir İnce Ses dedi ki...

@ed : Şimdi kız o çocuğu da etkiledi.. Çocuk demek ki böyle şeyler terbiyesizlik olarak algılanıyo diye düşünmeye başlayacak. Hayatı karardı zavallının.. :)

vєssєłαм dedi ki...

İş pcımde Fizy çalışmıyor hangı muzık :/

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : Bunda sonra alternatif eklerim :)

http://www.youtube.com/watch?v=sf6dpiBsnBQ

Takıntılı ergen dedi ki...

çok güldüm ya süpersin :) o kız kesin kanka ayağına yatıp sevgili bulmuştur bak.
Ayrıca çok doğru bi tespit yapmışsın dizilere özenen gençler hakkında. (dikkat!bu cümleyi bi ergen yazmıştır)
Ama videoyu izlerken gülmekten sandalyeden düştüm. Ödeşcez sonra :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Takıntılı ergen : Genel de internete yatağımda yatarak girdiğim için düşebileceğimi pek sanmıyorum :)

Missbone dedi ki...

Ankarada mısın :))) Hoşgeldin bize de gel.:p

Bir İnce Ses dedi ki...

@Missbone : Tam olarak kesin bişe yok ama büyük ihtimalle gelcem :) Sabah gelip akşam gidicem ama arkadaşım bari iki gün kal öyle git diyo.. Kesin kararımı daha vermedim :)

SindireLLa dedi ki...

:)) :))

Nora dedi ki...

anne bana niye sevgili bulmuyorsun diyor, benim niye yok diyor! çok güldmm buna :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@SindireLLa : xD :p

@Nora : Video'ya uyumlu olarak yazdım.. Her cümlesinin bi benzeri var :)

Nora dedi ki...

izledim izledm :)