Anası ve Oğlu 2 !

      Yine bir Mayıs'ın ikinci pazarı, yine bir anneler günü... Tüm annelerimizin ve anne adaylarımızın anneler günü kutlu olsun.. Ben de madem anneler günü bişeyler yazayım istedim.. Zaten annemi benden çok seviyosunuz. Özlemişsinizdir diye düşündüm :p

      Bundan iki sene önce yine bi anneler gününde, anneme bi cep telefonu aldım. Annem de öyle pek fazla cep telefonu kullanan biri değil hani.. Bi yere gittiğinde yanında bulunsun ki en azından nerede olduğunu bilelim.. Gidip bi cep telefonu aldım.. Annem resim çekiyor, bulaşık yıkarken müzik çalıyor.. Heveslendi yani kadın.. Ama iş mesaj olayına gelince, işte o zaman benim hazin sonum başlamış oldu.. Yazması gereken harfin sırası kadar tuşa basması gerektiğini, aynı tuştaki harfleri yazmak için biraz beklemesi gerektiğini anlatan kadar saçlarımdan bi kaç tel ağardı... Peki bunlara değdi mi ? Annem başta ben olmak üzere babama ve teyzeme mesaj çekmeye başladı. Hadi biz neyse de teyzemle büyük sorunlar yaşadılar... Çünkü teyzem mesaj çekmeyi bilmiyo. Annem mesaj çekince, teyzem direk arıyo.. Annemin canına tak etmiş olacak ki bi gün odaya geldi elinde telefon ;

     Şu internetin kamerasını aç teyzene mesaj çekmeyi öğret !

     Cumartesi günleri işe gittiğim için erken kalkıyorum. Herkes hafta sonunu beklerken, ben hiç gelsin istemiyorum. Cuma gecesinden herkes sabahın körüne kadar internette o site senin bu site benim dolanırken ben uyumak zorunda kalıyorum.. Erken de uyuyamıyorum.. Mecbur geç yatıyorum ve sabah uyanması zor oluyo.. Annem beni kaldırıyo, ben uyanmamak için çırpınıyorum tabi bu sırada saat ilerliyo... Annem de kalkmış kahvaltı hazırlamış ki ben güzel bi kahvaltı yapayım. Ama geç kaldığım için ya kahvaltı yapmıyorum ya da çok bişeyler atıştırıp evden çıkıyorum.. Her cumartesi sabahı bu yüzden tartışıyoruz..

     Ben senin yüzünden erken erken kalkayım, kahvaltı hazırlayayım, sen yemeden git. Aferim sana BİS ! Zıkkımın kökünü ye, bi daha da hazırlarsam...  Öbür hafta yine bu muhabbet  :)

     Bir boğa burcu olarak yemeye içmeye çok düşkün olmam gerekirken, bu özelliği tam olarak taşımadığımı söyleyebilirim. Çok aşırı yemek seçerim. Kokusunu, görüntüsünü sevmediğim bi yemeği öldürsen yemem.. İstediği kadar faydalı olsun, istediği kadar görüntüsü hoş olsun. Ben bi kulp takarsam o yemek benim için bitmiştir. Ama gelin görün ki anneme bunu anlatmak mümkün değil.. Sevmediğim yemekleri bana yedirmek için kadının ayrı bi çabası var. Ve yaptığı yemeği bana öyle bi pazarlıyo ki ben de diyorum bu akşam harika bi yemek var galiba hemen eve gideyim.. Eve gidip o görüntüyle karşılaşınca beynimden vuruluyorum resmen.. Hani 22,9 senelik oğluyum, o yemeği sevmediğimi de biliyor ama inatla yapıyo... Yaptığı savunma beni benden alıyo zaten ;

     Ne bileyim yemeyeceğini, belki yersin dedim.. Bi tadına bak çok güzel olmuş..

     Bu Müge Anlı olsun, diğer programlar olsun annem hep izler. Orada da görür hep kızların erkek arkadaşları var bu kanka muhabbeti falan, sonra çevremizdeki insanlara bakar hep onlardan örnek verir bişey olduğu zaman... Yine bi akrabanın evine gitmişler. Onların da kızı liseye başladı bu sene. Geçen sene orta okulu bitirdikleri zaman bi mezuniyet düzenlemişler.. Orda da kız bi çocukla dans ederken resim çektirmiş. O resmi de büyütmüş kızın odasına asmışlar. Resmi gören annem ;

     Ne işi var bu resmin burda ? Bu çocuk kim ?
     -Kankası Müzeyyen Teyzesi kankası...
     Siz daha bu yaşta böyle resimler çekip kızın duvarına asarsanız baş edemezsiniz bu kızla...

     Kız çocuğunun erkek kankası olmaz !

     Geçenler de Öyle Bir Geçer Zaman Ki ' yi izliyoruz. Ali Kaptan'ın Cemile'ye tecavüz ettikten sonra ki bölümü.. Cemile banyoya giriyo, kızı geliyo, banyo yapmam temizlenmem lazım diyo.. Sonra kız bi güğüm su getirip veriyo Cemile'ye.. Cemile güğümden suyu boşaltıp soğuk suyu açıp aynadan kendine bakıyo.. Cemile bi süre aynada kendine bakarken, annem diziye dahil oluyo ;

     Su da buz gibi oldu !

     Yine ben evdeyim annemle beraber evlilik programı izliyoruz. O gün programda da evlenmekten son anda vazgeçen bi çift var. Vazgeçme sebepleri de damat geline düğün alışverişinde bilezik almamış.. Damat bunlar para göz falan diyo ama annem kızı haklı buluyo... Madem evleneceksin bunları alacaksın, kural böyledir diyo... Ben de fırsat bu fırsat diyip annemin ağzını aradım. Bakalım eğer ben evlenirsem neler alacak diye... 

Bis : Annee ben evlenince ne takacan gelinine ?
Annem : Güzel olursa her şey alırım. Güzel değilse de pek içimden gelerek almam..
Bis : Diyelim ki güzel...
Annem : Şimdi ki kızların hepsi tek taş seviyo, bi tek taş yüzük alırsın.. Biz de bilezik takarız... Söz günü kızın kıyafetini de alırız, çarşıya çıkarsınız. Nişan da yine bileziğidir, yüzüğüdür, kıyafetidir alınır... Kız eve gelince de bişeyler takarız... Bayram olursa kızın üst başını alırız.. Bilezik mi ister, yüzük mü ister artık ne isterse alırız yine... Zaten düğünde sen ayrı takarsın, biz ayrı takarız...

     Annemin bu açıklamasından sonra evlenmekten vazgeçtim !

26 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

hepsi ayrı komik ayrı güzel ama şu "su da buz gibi oldu" bölümünde resmen koptum! :D

ayrıca o açıklamadan sonra sen evlenmekten vazgeçtin ama asıl bu açıklamadan sonra seninle evlenmek istiyenlerin sayısı artıcak haberin olsun :)

Laliş dedi ki...

Annen direk sizin serveti evleneceğin kıza yatırmayı planlıyor bis galiba :D.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Tek bir kişiyle evliliğe varım :p

@Laliş : Başka çocuk olmadığından pek de bi kayıp olmaz sanırım :D

sünter dedi ki...

nedense cocuklar annelerine bir sey ögretirken hemencecik bunaliyorlar. Annenin kac saci agardi acaba sana bir seyler ögretirken?:))
( off cok gicik bir cümle biliyorum!)
Yemek yedirme konusunda evet birazcik! israrci olabiliyoruz anneler olarak:) napalim bu dünyanin tüm nimetlerinden faydalanmanizi istiyoruz sucmudur yani?:))

bu vesileyle bende senin annenin anneler gününü kutluyorum. Insallah birlikte nice güzel yillariniz olsun.
Sevgiler

Bir İnce Ses dedi ki...

@sünter : Bütün anneler birbirini tutmak zorunda mı :p :)

particle dedi ki...

Annen haklı kahvaltını yapmadan çıkma:)
Ohh maşallah annene, takmış takıştırmış ama güzeli kayırması da hoş olmamış ehehehe. Sen de güzel birini bul da kadının hevesi kaçmasın bari:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@particle : Ben güzeli bulamam, bulsam konuşamam. Güzel olan gelsin beni bulsun :p

bilge dedi ki...

Ahhh siz çocuklar sizler kahvaltı yapmadan çıkınca biz anneler sanki ogün bütün gün aç kalmışsınız duygusuna kapılıyor ikide bir hay allah kahvaltı bile yapmadan gitti diye sık sık söyleniyoruz..anlattıklarınızda kendimden bir şeyler buldum bende internette msn de çok komiklikler yaşadım bir gün yazarım inşallah sevgiler...
kahvaltı yapmadan çıkma bir de yemek seçme tamammmı üzülürüz bir anne olarak...)))))))

vєssєłαм dedi ki...

Suyunn buzz olmasınaa koptummm İnceeeeee :D:D:D

Alemsın senn yaaa :) Nadiren bi kaç kişinin ailesine nedensee hep ozenıyorumm yaa Allah hep güldürsünn yüzünüzü..

Pufff evlenmek zorr bu durumdaa yaa kısmetler gelıyor amaa hep gerı cevırıyorum korkudann zorr buu işler abii yaa :s

Bir İnce Ses dedi ki...

@bilge : Anne olanlar yorumlarından kendilerini hemen belli ediyolar, direk yemek :) Yemek seçerim bu benim yaşama biçimim olmuş artık :p

@Vesselam : Bekleme bekleme.. Bak yaşın geçer çocuğun olmaz :)

vєssєłαм dedi ki...

Tövbee dee :) Hayırlısı napalımm

negzel dedi ki...

bu annelerin hepsi aynı model oluyo sanırım:) anne olan arkadaşlarım hep der "anneler yarım akıllıdır" diye:) allah başımızdan eksik etmesin onları:)

Takıntılı ergen dedi ki...

Bis! evlenelim mi? ;)

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : Dur bakalım seni görcez daha :)

@Takıntılı ergen : Ben öyle her göz kırpanla evlenseydim ufuuuuu :p

Takıntılı ergen dedi ki...

ben sana sevmediğin yemekleri yapmam bak

Bir İnce Ses dedi ki...

@Takıntılı ergen : Her güzel yemek yapanla evlenseydim ufuuu :p

Takıntılı ergen dedi ki...

bak burda seninle ilgili bi post var :Pp

Takıntılı ergen dedi ki...

http://hafizakaybiguzeldirbence.blogspot.com/2011/05/bis-evlenelim-mi.html ah unutkanlık :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Takıntılı ergen : Böyle bi durum oluşacağını tahmin etmemiştim :)

Adsız dedi ki...

Bayram olursa kızın üst başını alırız ne demek oluyoo?

Bir İnce Ses dedi ki...

@Adsız : Bayram alışverişi diyebiliriz. Bayramlık elbise falan

Mystery dedi ki...

ahahahah annene bayılıyorum lan ben :)) pek de bonkör maşallah :)))) sen bu bilogtan kız bulup evlenirsin olum :))))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Ben normalde evlenemem nerde kaldı blog da evlenicem :)

Takıntılı ergen dedi ki...

şimdi bişey derdim de...

Bir İnce Ses dedi ki...

@Takıntılı ergen : Bence dememen daha hayırlı :p

Takıntılı ergen dedi ki...

bencede :P