Su Katınca Beyazlıyorum ! (MiM)



     Uzun zamandır mim yazmıyordum özlemiştim valla.. Hatta nerdeyse kendim bişeler yazıp paylaşacaktım... Kul sıkışmadıkça hızır yetişmezmiş derler... Vesselam ve negzel beni mimlemişler.. Kendilerine beni de düşündükleri için teşekkür ediyor ve mim'e geçiyorum. Mim'in konusu :

     Şu an kendi ruh halinizi, bir ezginin melodisiyle ya da bir şiirin satırlarıyla ya da bir veciz sözle ya da bir resimle aktarınız. Seçim sizin, hangisini istiyorsanız :)

     Vesselam mim'i gönderdiği gün düşündüm taşındım aklıma hiç bişe gelmedi.. Taa ki bu sabah aynadaki felaketle karşı karşıya gelene kadar... Saçlarımdaki beyaz sayısında yoğun bir artış var... Bi ara beyazlaması durmuş, dökülmeye başlamıştı... Halamların kuaföre gittim.. Bi kameraları var kocaman gösteriyo saç tellerini.. Onunla baktı.. Saç derimin sağlıksızlığından tut, saç tellerimin cansızlığından, güçsüzlüğünden her bişeyi gördü o küçücük aletten... Onarıcı bi şampuan verdi, haftada bir kullanmam için de bi saç kremi verdi.. Bi kutuda 5 tane var, mentollü çok harika bişe... Onu kullandım dökülmesi falan her şey bitti... Saçlarım süper oldu.. Dökülmesi kesildi, artık beyazlaması da durdu derken, bugün yeniden yıkıma uğradım... Sanırım şu anki ruh halimi anlatacak en iyi şarkı 

     Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş !  |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

     Neden saçların beyazlamış arkadaş
     Sana da benim gibi çektiren mi var
     Görüyorum ki her gün meyhanedesin
     Yaşamaya küstürüp içtiren mi var

     Bir zamanlar bende deli gibi sevdim
     O bana dert ben ona mutluluk verdim
     Yıllardır soruyorum bu soruyu kendime
     Allah'ım bu dünyaya ben niye geldim
     Katlanmayı bilmeyen aşkı çekemez
     Aşka mahkum edilen garip gülemez
     Ben de yanmışım vallah senin gibi arkadaş
     Dünyanın derdi bitmez böyle arkadaş
     Ben de yanmışım senin gibi arkadaş
     Dünyanın kahrı bitmez bilmez arkadaş
     Bir zamanlar bende deli gibi sevdim
     O bana dert ben ona mutluluk verdim
     Yıllardır soruyorum bu soruyu kendime
     Allah'ım bu dünyaya ben niye geldim
    
Mimlenenler 

23 yorum:

BeRduŞ dedi ki...

şampuan dokmeyı engellıyorsa markasını isterim :D :D

vєssєℓαм dedi ki...

Rıca ederim incecim kıyamam ya stresten mi beyazlıyor kafana biseymi takıyosun acaba daha yaşın kaç yahu :]

Bir İnce Ses dedi ki...

@Berduş : Bu blogda sanal reklam uygulaması yapılmamaktadır :p

@Vesselam : Stres, sıkıntı, dert, tasa, keder.. Ölmediğime şükrediyorum... Yaptığım hesaplamaya göre 22.915 gibi bişey olması lazım yaşımın :)

negzel dedi ki...

adnan şenses canlandı gözümde vallahi:) yazık sana ya:S bak ceviz yağı falan iyi geliyor diyorlar, bi araştırsana...

vєssєℓαм dedi ki...

Puf dalga gecme :/

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : yağ falan süremem ben yaa.. Sonra hep yağlıymış gibi gelir bana :)

@vesselam: Yok be valla dalga geçmiyorum.. Bir yıl 12 ay şu an 11. aydayız gün hesabı falan yap 0,915 falan çıkıyo işte :)

Ciiiyni dedi ki...

mim ne acaba derken mimlenerek öğrendim :) teşekkürler bis :)

Deli Köşesi dedi ki...

allah aşkına biri bana mim in ne olduğunu söyler mi? yoksa çok mu cahilim :S her incelediğim yazıda biri birini mimlio tek anladığım bu :S

Bir İnce Ses dedi ki...

@Ciiiyni : Rica ederim :)

@Deli Köşesi : Mim demek işaretlenmek gibi şey.. Ben bu yazıyı yazdım senin de yazmanı istiyorum anlamına geliyo. Yazıp yazmamak senin keyfine kalmış artıık :)

vєssєℓαм dedi ki...

Hey Allahım :D Banane Ben Kımlıktekını Soruyorum Incee Ya :(

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : 23'e bir ay kaldı işte anla yahuu :)

vєssєℓαм dedi ki...

Yukarda 22 demıstın zaten :D Saf ayagına yatıp anlamamazlıga vurdum :p sen duzgun soyle dıye incecim :)

Mystery dedi ki...

bu ikinci mimim oldu ince gardaş, rahatladığım bi zamanda yapıcam söz :)) şarkıya da bayıldım :))))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : En kısa yoldan anla sen :)

@Mystery : Şarkıya bayılmayanı dövüyolar zaten :p

Takıntılı ergen dedi ki...

senin şu yaş hesaplarına bitiyorum yaa. Ben bugün babamın saçında bi beyaz gördüm çok korkmuştum yaşlandı diye demek ki yaşla ilgili değilmiş

Bir İnce Ses dedi ki...

@Takıntılı ergen : Yok ya yaşla ilgili değil.. Ben bi günde saçı beyazlayan adam tanıyorum.. Benim babamın saçları 40 yaşında beyazladı.. Bi de bana bak.. Evlatlık mıyım neyim :)

amak-ı hayal dedi ki...

hahahaha genç yaşında kel kalacaksın:D:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@amak-ı hayal : Beyazlayan saç dökülmez bi kere :hıh

Missbone dedi ki...

ee missbone yok... O da özlemiş mim yazmayı... bi yeri şişebilir.

Mia Wallace dedi ki...

mimlendin :)

vєssєℓαм dedi ki...

Benn Yınee Geldımmm İnceee :D

Mimlendim Desem Ne Dersin :) ?

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Teşekkür ederiim :)

@Vesselam : Teşekkür ederim başka ne diyim :)

Lazanya dedi ki...

bu mim, yeni mim

http://lazanyaaa.blogspot.com/2011/04/en-sevdiginiz.html