Küçük Bir Hediye ! ( MiM )

    
     Yazacak o kadar çok şey var ki hangisini başa alsam bilemiyorum. Geçen gün sevgili Müdür'ümle yaptığım telefon görüşmesi sırasında yazdığım bi yazıdan dolayı azar işittim. Bana çok kızmış. Nerdeyse çıkıp gelecektim yanına dedi. ( Bkz. Post )  Aynı telefon görüşmesi içerisinde bi soru sordu bana, ben de kem küm ettim cevaplayamadım. Bi sonraki yazımda o konudan bahsedicem ve sizden görüşlerinizi isticem. Hazır olun :p Şimdi bir mim yazıcam, mim'leri bekletmek istemiyorum.. Çünkü blogger arkadaşlarım beni düşünmüşler mim'lemişler. Benim de düşüncelerimi merak etmişler. Onları bekletmek ayıp olur diye mim'leri elimden geldiğince çabuk yazmaya çalışıyorum.

     Bu sefer beni mimleyenler sevgili Lazanya ve negzel... İkisine de çok çok teşekkür edip mim'e geçiyorum. Mim'in konusu ;

     " Size armağan edilen, çok sevip aldığınız, değer yüklediğiniz ya da birini hatırlatan peluş, maskot, oyuncak var mı ?  (FOTOĞRAFINI ÇEKİP KOYARSANIZ SÜPER OLUR.) 

     -Herhangi bir eşya da olabilir bu.-
     Varsa, kısaca hikayesini anlatıp, MİM olarak yazar mısınız? "

     Ben öyle çok hediye alan bi insan değilim. İşte öyle ayda yılda bir, belki doğum günümde falan olursa olur yani.. Bu sene Müdür'üm ile abim kadar sevdiğim bi arkadaşım bana bi hırka aldılar.. Hırkayı ilk gördüğüm zaman almak istedim fakat bedeni konusunda bi türlü emin olamadım. Ben normalde S giyen bi insanım ama o hırkanın S'i içinde boğuldum.. Adamlar yıkanınca açılır dediler ama güvenemedim almadım.. Aradan biraz zaman geçtikten sonra arkadaşlarım M'sini bana aldılar.. Bekarım, mutluyum, çocuğum yok :) Resmini koyamadım çünkü hırka yanımda değil... Daha önceden de böyle küçük eşyalarım hakkında bi yazı yazmıştım. Bi kutumun olduğunu söylemiştim.. (Bkz Post)

     Ama madem hikayeli olan bişeyler yazmam isteniyo geçen sene doğum günümde gelen hediyeyi yazayım. Biliyosunuz artık Boğa burçlarının doğum günlerinin olduğu döneme geldik.. Geçen sene bu dönemlerdi işte.. İnternetten oynadığım bi oyunda tanıştığım bi kız vardı. Onunla konuşuyoruz, muhabbet ediyoruz. Aramız çok iyi böyle.. İnternetten çıkıp olayı telefon konuşmalarına, mesajlara dökmüşüz.. Benim doğum günüm yaklaşınca kaldığım yurdun adresini istedi benden, hediye göndericem sana dedi. Tabi ben böyle şeylerden pek hoşnut olmadığım için söylemek istedim.. O da trip falan atınca mecbur söylemek zorunda kaldım. Söylemedi ne aldığını da ama bildiğin çatlıyorum. Meraktan ölüyorum ne aldı acaba falan diye.. Tam doğum günümde geldi hediye. Küçük bişe böyle ama kutuyu açarken bi heyecanlandım. Böyle güzel güzel paketlemiş, elim titreye titreye odadakilere göstermeden açtım... Bi mp3.. Ama böyle küçücük bişe.. Ben de müzik dinlemeyi çok severim. Telefonların mp3 player gibi kullanımından sonra hep telefondan dinlerdim.. Ama bu o kadar küçük bi güzel bişe ki, çok hoşuma gitmişti.. Böyle yakana takabiliyosun elinde falan tutman gerekmiyo süper bişe yani.. ( Bkz. Mp3 Player ) Ders çalışırken, dışardan yürürken, arada sırada koşarken falan hep kullanıyorum.. Sonra biz tartıştık falan görüşmüyoruz artık.. Ben de onun doğum günün de bi hediye almıştım.. Ama aldığım hediyeyi hiç görmedim.. İnternetten alıp direk evine göndermiştim. O zaman çok beğendim demişti.. Son konuşmamızda da bi daha kullanmıcam dedi.. Bunu duyunca üzülmüştüm itiraf ediyorum.. Öyle demesine rağmen hala içimde kullandığına dair bi his var.. O Mp3 şimdiye kadar aldığım en güzel hediylerden biriydi.. Böyle işte... 

     Bi de ben bu  sene yılbaşında hediye aldım kendime.. Baktım herke bi hediyedir aldı gidiyo.. Ben de kendime alayım dedim.. Siz de alın çok güzel bişe.. İnternetten alıyosunuz kargoyla tam yılbaşı günü geliyo.. Süper bişi :)
 
     Hediyeler güzeldir her zaman.. Belki alınan şey bizim hoşumuza gitmeyebilir ama önemli olan onun özelliği değil taşıdığı anlamdır.

     Bu ara çok mim'ledim, onun için kimseyi mim'lemiyorum. Mim yerine şarkı armağan ediyim hepinize...  |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

9 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

aa bak ben senin de aldığın hediyeyi merak ettim :) ayrıca internetten alışveriş hiç yapmadım belki ilerde başarabilirim :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Kolye almıştım ben O'na :)

Asli :) dedi ki...

Ooo çok tatlı yaa :) Ben hediye olaylarından nefret ettiğim için sanırım kimse de bana hediye almıyo, çok mutluyum :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Aslı : Ben de öyle hediye şeylerini pek sevmem ama yine de güzel oluyo ya :D

francesca mckennitt dedi ki...

Ne güzel :) Bence de, özelliği değil, önemli olan anlamı.

negzel dedi ki...

hediye almak da vermek de iyidir BİS:)) ama en güzeli şarkın olmuş:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Kesinlikle :)

@negzel : Böyle hediye falan olunca hep aklıma bu şarkı gelir :)

Laliş dedi ki...

Bis Çok ramantik gördüm seni beybi =).

Bir İnce Ses dedi ki...

@Laliş : Aldığım kolyeyi görsen ağlarsın beee :p Hem ben her zaman romantiğim bi kere.. Aşk adamıyım :p