Koku + Çekicilik = Parfüm !

     
     Parfüm doğada bulunan veya yapay olarak üretilen hoş kokulardan oluşmuş sıvı bir karışımdır bildiğiniz gibi... Yıllar yıllar önce insanlar dışarı çıktıklarında kolonya sürerken, günümüzde dışarıya parfümsüz çıkmaz olduk.. En küçüğümüzden en büyüğümüze kadar herkes parfüm kullanıyor... Parfüm esanslarını kullanarak dolum yapan firmaların artması, bu parfümleri satan yerlerin artık her adım başı olması büyük etken oldu elbetteki...

     Günümüzde parfüm kendini inanılmaz bir noktaya taşıdı.. Kısaca parfüm artık sadece koku olmaktan çıktı.. Bir saat gibi bir kolye gibi aksesuarımız oldu.. Hatta parfüm kullanmayanlara aaa sen kullanmıyo musun diyenler bile var :p Bazıları da abartıp şişeyi üstlerine boşaltıyolar sağolsunlar.. Sonra biz nefes alamıyoruz... Kimileri de kötü kokuları bastırmak için kullanıyo, iyice içine edip bırakıyo.. Daha iğrenç bi koku oluşuyo... Elli kere diyoruz temiz tene sıkın şu parfümü diye ama dinlemiyolar ki sözümüzü...

     Geçtiğimiz haftalarda 3 gün süren kalite yönetimleri eğitimine katılmıştım... Eğitimin ikinci günü önümde oturan bi kadın, bilmem nerenin yöneticisiymiş... Ama kendini öyle bi anlatıyo ki, hani bu işlerin nasıl yürüdüğünü bilmesek ne mükemmel bi insan diyecem o derece yani.. O kadın olmasa işletme kesin batar.. Böyle hava atan insanlardan oldum olası nefret etmişimdir zaten... Hem boş boş konuşuyo bi de üstüne iğrenç iğrenç kokmuyo mu... Öğlen ara verene kadar öldüm resmen ya... Bi de konuşurken elini kolunu kaldırıyo, koku iyice yayılıyo... Ben bişeyler söylüyorum yanımdakine, laf çarpıyorum ara sıra... Kalabalık bi ortama geliyosun, insanlarla iç içe kalıyosun saatlerce.. Zaten haftasonu bi duş al gel ölür müsün ? Öğle arası oldu 1,5 saat ara var... Sen kalk git o iğrençliğin üstüne parfüm sık gel.. Parfümü sıkmamış resmen şişeyi üstüne boşaltmış... Allah belanı versin senin, iğrenç pislik... Hem çirkin, hem bakımsız, hem pis !

     Kalabalık bi ortama girdiğinizde insanların sizi görmeden farkedebileceği tek şey kokunuzdur... Ve bu koku öyle bişeydir ki doğru tercih yaptıysanız çekiciliğinize çekicilik katar... Bilmiyorum benden mi kaynaklı yoksa herkeste mi böyledir ama bazı kadın parfümleri beni benden alıyo... Hele bi tanesi var yok böyle bi koku yaa.. Kız yanımdan geçiyo, koku benimle geliyo... O sıra aklıma başka hiç bişey gelmiyo, düşünemiyorum.. Aklıma gelen tek şey o kokuyu bi kere daha solumak... Beynim işlevini resmen kaybediyo... Bi de işin ilginç tarafı bu parfümü kullanan kızların hepsi de güzel hepsi de tatlı :) Parfümün adını da bilmiyorum lanet olsun... Çevremde kullanan yok, ee yoldan geçen kıza da bacım parfümünün adı ne diye de sorulmuyo... Adını bilsem gidip alacam valla ya.. Arada sırada koklarım :)

     Hani şu çikolata yiyince mutluluk hormonu salgılanıyo derler ya, bu parfüm beni sarhoş ediyo sanırım... Odaklıyo beni.. Pafüm günden güne insanlar üzerindeki etkisini artırmayı başarıyo.. Günümüzün etkili silahlarından biri olma yolunda...

     Bir markanın dediği gibi ;

     " Her şey unutulur ,kokunuz asla ! "

22 yorum:

vєssєℓαм dedi ki...

Çokk Güldümm İncee Yaaa :D:D:D
Zaten En Çok Dikkat Ettiğim Husustur Her İki Cinstede...

Ve Duş Almadan Dışarı Çıkmamm Her Zaman Sabahın 6sıda Olsa Yine Duşumu Alırım Yaaa Dahaa doğrusu Suyaaa Aşığımmm Benn Bayılıyorumm Suyaa Yaaaa :D

Parfumun Adını Merak Ettım Amordur Belkı Şisesi İksir Gibi Hahaha :D Koku Şahane Gercekten..

Erkek Parfumlerınıde Cokk Severımmm Hatta Almaya Dusundugum Bı Parfumde Var Kokuları Muthıs Oluyor Fazla Ağır Olmamak Şartı İle Tabi Kie :))

Leah dedi ki...

Erkek parfümleri kadın parfümlerinden daha güzel bence ya. Kalp onlara. <3

Ama her şeye rağmen en güzeli tenimizin kokusu. Ter faktörü olmasa şahane olurmuş ama öyle bi faktör var maalesef.

Bi de parfümlerin kişinin tenine gitmesi gibi bi husus var. Parfüm vardır bende harikulade kokar ama aynı parfüm başka bi hatunda leş gibi kokar, boğar falan.

vєssєℓαм dedi ki...

Leah evett katılıyorum sana şahsen sazanlık gibi yapmış olmayayım amaa her ten kokusu farklıdır ve kısıden kısıye değişir aynı parfüm kokuları farklı gelebilir...

Sapple dedi ki...

Ayy sorsana o kızlara bacım parfümünün adı ne diye. Hem bize de söyle çok merak ettim lütfeeen lütfeeğğğğnn

BeRduŞ dedi ki...

hahaha parfümün fransada nasıl ortaya cıktıgını biliyormusun ? :P bende birşey ekleyim ben dogal kokudan yanayım parfumsuzde cekıcıyım onun için gereksiz harcama diye düşünüyorum :D :D

Missbone dedi ki...

Parfumum olmadan asla :p

negzel dedi ki...

Bi insanın teninin kokusu güzel değilse isterse 5 şişe parfüm sıksın yine de bi işe yaramaz:) ama ten kokusu güzel olanlarda candır parfüm:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@vesselam : Ya öyle bişey ki kokuyu tarif de edemiyosun lanet olsun :)

@Leah : Erkek parfümleri kadın parfümlerinden daha güzel olacak tabi sana göre.. Zaten sen beğenesin diye üretilmiş :)

@Sapple : Parfümcü bi tanıdığım olsa girip bütün kokulara bakıp bulacam da yok işte.. kader ! :)

@Berduş : Yazın doğal koku pek de arzulanan bişey değil bence :)

@Missbone : Ben bazen acele çıkıyorum dışarı, sıkmayı unutuyorum.. Takıntı gibi olmuş zaten, sanki bütün insanlar bana bakıyomuş gibi geliyo :)

@negzel : Tenin bi standardı olsa, biz de gidip ona göre parfüm alsak çok süper olacak bence :)

Mystery dedi ki...

ben parfüm kullanmam biliyo musuuuun :)) deodorant kullanırım sadece. parfüm kokusu önemli mi yaaa bu kadar çekiciliğimi arttırcak kadar falan. of bu konuda çok cahilim. yoksa hemen bi parfüm mü edinmeliyim :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Benim de kullandığım parfümün deorantı var ama bir parfüm kadar etkili değil bence.. Ben bigün bu parfüm uğruna bi kızın peşinden gidecem diye korkuyorum :) Deorantınla mutluysan sen bilirsin ama bi parfüm edinmelisin bence :)

RE-L124c41+ dedi ki...

parfüm candır.ne kadar doğru demişin la parfüm bir nevi aksesuar.doğru abartıya kaçmamak lazım.şimdi hatun tutupta;bütün şişeyi üstüne sıkıp gezince felaket birşey oluyor.hele birde boğazına kaçmış gibi oluyor ya nefes alamıyorsun filan.o da fena :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@RE-L124c41+ : Sonuçta oksijenli solunum yapan insanlarız, parfümlü değil :)

pınar dedi ki...

Ben bişey okumuştum ne kadar doğru bilmiyorum ama ;eskiden fransızlar tuvaletlerini oldukları yere yaparlarmış, oluşan kötü kokuyu engellemek için parfümü bulmuşlar.Şimdi burdan bakınca terli terli parfüm sıkan hatunlara hak vermek lazım.p
Ama bak kalabalık otobüste o iğrenç kokulu insanlarla kucak kucağa gittiğimi hatırladımda birden,babanemim kıyafetlerimi naftaline bulaması bin kat daha güzel:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@pınar : Valla ben hak veremem, kimse kusura bakmasın :p

vєssєℓαм dedi ki...

Lanet olsunnnn :P

amak-ı hayal dedi ki...

Fransızlar zaten pis kokuyu bastırmak için bulmadı mı parfümü ben yanlış mı hatırlıyorum:)

Temiz tene kullanılmayan parfümün notaları daha çabuk bozuluyor.Parfüm kullanmanın inceliklerini mi anlatsam şimde ne yapsam:D

Üç nota halinde evrim geçiren şu EDP dediğimiz kalıcı parfümlerin kokusu, süren insnın tenine göre bile değişkenlik gösteriyor.Hal böyleyken pis bir insanın parfüm sıkmasını dile getirmek bile istemiyorum:P

Bilek ve hafif kulak arkasına biraz uzakça tek sefer sıkılarak kullanmılması daha uygundur.Ayrıca gece kullanılan parfüm ile gündür kullanılan parfümün de farklı olması gerekir.Bu gerçi mevsime göre bile değişir.

Kalabalık ortamlarda bırak parfümü insanlar dişlerini bile fırçalamadan geliyor.Onun yaydığı koku daha beter.Temiz giyinen ve deodorant (Rolon) kullanan insanlar parfüm kullanmasa da olur illallah :P

Ben erkekte; Opportune
Bayanda; anticipate intense seviyorum:):)

Bir İnce Ses dedi ki...

@amak-ı hayal : O kokunun adını hala araştırıyorum. Bulacam ama kararlıyım :)

amak-ı hayal dedi ki...

bulursun ne var.. parfümeri reyonundan bayan kokularını az karıştır çıkar bi yerden:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@amak-ı hayal : Bi erkek olarak kadın parfümleri karıştırmak pek de hoş olmaz sanırım :)

amak-ı hayal dedi ki...

Bir ince ses;
Bu konuda da sana katılmıyorum çünkü erkek parfümübakan kadın,kadın parfümlerinin içine dalmış çok erkek gördüm..

Bir İnce Ses dedi ki...

@amak-ı hayal : Yaa bi iki tanesine bakarsın alırsın ama benim durumum öyle değil ki :) Hepsine bakmam lazım :D

Servis dedi ki...

Bloğunuz gerçekten çok güzelmiş.Kahve makinesi kiralama firması olarak takipteyiz,başarılar dileriz.