Bis'de Son Durum !


     Şu an şu satırları okuyabiliyorsunuz.. Yani ölmedim.. Ama bu ölmeyeceğim anlamına gelmiyor tabiki :) Dün çok zor bi gün geçirdim.. Yahu resmen canlı bombaydım.. Kalkması bi dert, oturması bi dert hele yatması bambaşka bi dert.. Telefon yok, internet yok hiç bişe yok.. Sürekli bi can sıkıntısı ve en büyük sorun duş alamamam...

     Burdan kadınlarımızı bir kez daha tebrik ediyorum... Dokuz ay boyunca karınlarında bi çocuk taşıyolar.. Aman ağır taşıma, aman hızlı hareket etme, aman kalkma otur.. Valla çok zor iş.. Dün çatladım resmen. Bağladılar belime aleti, göğsüm, omuzlarım falan hep kablolarla dolu.. Zaten sırt üstü yatamam ben, sağa dönsem alete denk geliyo, sola dönsem kablolar bağlı...

     Sabah 10.30'da holteri çıkardılar.. Bi ferahladım, rahatladım.. Gerçekten üstümden bi yük kalktı.. Akşam 16.30 gibi gel diğer sonuçlarla beraber bakılacak dediler.. Ee iyi dedim eve geldim.. Bi duş aldım. Aynı Cemile gibi... Derimi yüzdüm böyle.. O iğrenç jel kaldı üstümde bi gün, sonra o ultrason cihazını sürdü her tarafıma.. Bi de üstüne üstlük yüzlerce binlerce kişinin taktığı holteri bağladılar, bi gün üstümde kaldı.. Önceden kullanan adamlar pis mi temiz mi... İyice tiksindim yani.. Duş almak gibisi yok, temizlik önemli bişe...

     Akşam oldu gittim hastaneye.. Doktor muayeneyi bırakmış sonuçları inceliyo.. Bana en son seni alacakmış dedi sekreteri.. Peki dedim oturdum orda bi yere... Etrafa bakıyorum hiç güzel hemşire yok arkadaş.. Nası bi hastane burası diyorum.. Zaten hastaların hepsi de yaşlı galiba, bi genç hasta ben varım.. Neyse saat 17.00'a doğru çağırdı beni.. Seni en son aldım ki uzun uzun konuşalım dedi... Benim götüm yusuflamaya başladı.. Ben kesin ölüyorum dedim.. Çok acı bişe söyleyecek bu.. Hani öyle bi baktım ki adama, " metin ol yavrum " demesini bekliyorum. Zehirli guatrın falan yok hormon salgıların normal seviyede bi kaç değerin yüksek çıkmış ama önemli değil o kadar dedi.. Kalbine gelirsek yaşına göre çok hızlı çalışıyo, seni gereğinden çok fazla yoruyo dedi. Efendim holterden aldığımız verilere göre dakikada 151 kere atmış kalbim... Bu benim rekorum.. Yaz bunu aslanım diyecektim rekor budur ! Zaten sonuçların çıktığı kağıtta en fazla 160'a kadar var.. Ama ortalama olarak 120'nin altına inmemişim yani... Ferrari gibi adamım yahu... Gece yatarken 85'lere inmişim... Baya bi konuştuk hayattan güzel şeylerden falan.. Bak görüyosun gelenlerin hepsi yaşlı, senin daha bu yaşında buralarda olman üzücü bi durum dikkat et kendine falan dedi. İyi bi adamdı ya.. Zaten kalbinde bomboş kimseyi göremedim dedi... Yalnız kalpler de atarlar diyip espiriyi patlatacaktım ama neyse dedim :)  Sonra asıl mevzuya geldik... Yaşın daha çok genç ilaca başlamayalım dedi... Nerdeyse ver elini öpem diyecektim :) Spor yapmam gerekiyomuş, vücudunun bi dengeye, ritme ihtiyacı var dedi.. Fazla yorulmak yok, vücut dengesini bozmak yok vs vs.. Çay, kola, kahve minimum seviyede tüketilecek, yediğime içtiğime dikkat edilecek... Onu yapma bunu yeme onu içme.. Daha yaşım kaç arkadaş.. Atın, itin bokunu mu yiyecem ben anlamadım ki yani... 10 sene erken ölmeyi göze alıp yeme, içme faslını atlamaya karar verdim.. Yalnız şöyle bi sıkıntı var, spor yaparak vücudu dengeleyemezsem mecbur ilaç verecekmiş...

     Evet canlar gördüğünüz gibi ölmedim.. Kazığım elimde ortalarda dolanıyorum.. Vücudumu taşıyamayan bi kalbim var... Maksimum kapasiteyle çalışıyo... Doktorun da söylediği gibi boş bi kalp.. Hani dolu olsa belki de iyileşirim yani :p Bir önceki yazıma yorum yapan herkese çok çok çok teşekkür ediyorum... En azından kötü günümde yanımda olanları az çok öğrenmiş oldum.. Seviyom işte sizi ya ... Bu kadar bitti :) 

37 yorum:

Leah dedi ki...

senin kalp güp güp atıyomuş yani ha. dikkat et kendine co. çok dikkat et.

bi boğa yemeyi içmeyi çok sever ama sağlık için katlanıcan yani. kısmet.

negzel dedi ki...

çook geçmiş olsun BİS. dikkat edicen demek ki kendine. bu spor olayını hep söylüyor kardiyologlar. aslında demek istedikleri şey "hareketsiz yaşamayın evde kös kös oturmayın" sanırım:)neyse ki yaz da geliyor ve aktivite zamanı da geldi artık:) kendini dağlara taşlara kırlara bayırlara vur sen de:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah : Ya boşver ben hesapladım en fazla 10 sene erken ölürüm. Değmez 10 sene için kısıtlamaya :)

@negzel : Aslında ben hareketli de bi insanım ama düzenli bi şekilde yapmam gerekiyomuş. Annem sabahları yürüyüşe gidiyo zayıflamak için ben de onla giderim heralde :D

Asli :) dedi ki...

Tekrar söylüyorum geçmiş olsun BİS :)
Üzücü haberlerle gelmeyeceğini (yani abartmayalım) biliyodum :))

Mia Wallace dedi ki...

bak ben iyi oalcağını biliyorum o yüzden hastalıklı ilgili br şey yazmıyorum.. sadece spor yap bakalım :)

şarkılara gelmek istiyorum. bayıldım! benim gibi nil delisine yazıya uygun olan bir şarkı ve ehh boş olmasın o kalbin artık hem çok da bir şey istemiyorsun kiii :)

ve yedek şarkıya hala gülüyorum :)

Lazanya dedi ki...

yalnız kalplerde atar aga!

ahaha :) neyse dur gırgırı bırakayım. cidden dinle doktoru. çok geçmiş olsun.

мγdяєaм dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun İncecım. Kendıne gereğinden fazla dikkat et..

Anladıgım kadarı ıle, temizlik ve titizlik konusunda baya dikkatlısin.

Kendıne dıkkat etmeyı unutma. Sevgılerle Melek.

hayalhanem dedi ki...

geçmiş olsun. her ne kadar gereken önemi vermesek te bence spor da su gibi hava gibi olmazsa olmaz bir şey. doktor da hatırlattığına göre artık dikkat edersin :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Aslı : Teşekkür ederim :)

@Mia : Ben de Nil'in şarkılarını çok seviyorum ya.. Tam hayatın içinden olan şeyler. Yedek şarkı son anda aklıma geldi.. :D

@Lazanya : Tabiki atar, milyonlarca örneği var bunun :p Dinlicem artık el mahkum :)

@Mydream : Temizlik çok önemli ya olmazsa olmaz yani ve ben haklı olduğumu düşünüyorum. Sen de çalışıyomuşsun bilirsin yani kaç kişiden geçiyo o aletler :)

@hayalhanem : Halimi görüyosunuz spor yapın ki siz de böyle olmayasınız :p Teşekkür ederim :D

pınar dedi ki...

Aa ben yorum yapmamaışım:s Çok geçmiş olsun.hastaneler çok kötü gerçekten tahmin ederim neler çektiğini.Bak yine sevimli bir doktora denk gelmişsin doktorun nemrudu dahada hasta ediyo insanı:)

Missbone dedi ki...

Geçmiş olsun lan içim cız etti. Sana bişi olmasın... Neyse ki iyiymişsin zaten :)
Ben spora başlıcam koş gel Ankara'ya seninle Gazi Besyoda takılalım :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@pınar : Yaa doktorun bi yüz ifadesi var zaten korkarsın böyle.. Ama iyi biri çıktı :)

@Missbone : Sen zaten bi lokmasın ne sporu yahu :) Tamam seneye gelirsem beraber koşarız :D

Missbone dedi ki...

Yok ya göbek yaptım biradan mı oldu neden oldu anlamadım.. Sinirlerim bozuluyor çok :'(

Bir İnce Ses dedi ki...

@Missbone : Yaa başka bişe içsen anlayacam da ne var bu birada bilmiyorum ki :) Bundan sonra sağlıklı besleniyoruz. Meyve suyu içiyoruz artık :D

vєssєℓαм dedi ki...

Tabiki Bilmezmiyim O Yüzden Hak Veriyorum Zaten İğrenc Bi Durum -.-

Missbone dedi ki...

Başka bişi içemiyorum ben ya,votka içeyim dedim sabaha kadar kustum votka yazarken bile midem kalkıyor,bloguna kusucam şimdi :D
bira çok güzel,enfes efes :) 2 tanesi de yetiyor kafa yapmama daha ne olsun :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : Bi karar ver sen de ama ne bu her seferinde isim değişiyosun :)

@Missbone : Bu havada votka içilir mi yanarsın :) Ben de ne zamandır alkol almıyorum, sanırım bira bende de büyük bi etki yapabilir :D

amak-ı hayal dedi ki...

Yediklerini dikkat et yoksa seni tehdit ederim::D:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@amak-ı hayal : Seni öldürürüm, zaten bi beklentim yok hayattan :D

Takıntılı ergen dedi ki...

Çok geçmiş olsun, dikkat et sağlığına. Bu arada benim eski erkek arkadaşımda böyleydi. Ben kalbini dinlemeyi çok severdim Sanki benim için o kadar hızlı atıyomuş gibi gelirdi egom tavan yapardı falan. Aklında bulunsun sevgilin olduğunda ona bu tür şeyler dersen çok hoşuna gidecektir eminim. Herşeyin bi güzel yanı var bak :)

Şirvan dedi ki...

Çok güldüm yaa. Hastayım diye üzüleceğine tiye almışsın hoşuma gitti. Kalbin dolu olursa daha çok atar o yüzden boş kalp iyidir. en azından doğru ritmi tutturana kadar bekle. Annenin de dediği gibi daha önünde askerlik var. Sonra iş bulacan falan. Sonra bi güzellik düşünürüz sana :D İyi bak kendine. Sen bize lazımsın. Sevgiyle kal.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Takıntılı ergen : Bak bu hiç aklıma gelmemişti :) Gerçi söyleyecek kimse olacağına inanmıyorum ya neyse saol yine de :D

@Şirvan : Yaa üzülmek falan yasak nası üzülebilirim :p Teşekkür ederim her şey için.. Asıl sen bize lazımsın öğretmenim :)

Kiyiya Vuranlar dedi ki...

Cok gecmis olsun canim. Insan en basta kendi kadrini kiymetini bilmeli. O yuzden kendine cok dikkat et, bizler zaten senin yanindayiz!

Takıntılı ergen dedi ki...

mutlaka biri olcak bigün ;)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Kıyıya Vuranlar : Teşekkür ederim :) Hani böyle gerçekten yanımda olmanız bile, yanımda olanlardan daha çok destek veriyosunuz :)

@Takıntılı ergen : ya kısmet mısmet bu işler :p

vєssєℓαм dedi ki...

Kızmaaa yaaa halaaa kararsızımm amaaa :(

amak-ı hayal dedi ki...

banane ben yapacağımı yaparım sonra bulursan öldürürsün:D Kendine iyi bak dedik bişey mi dedik:P :)

amak-ı hayal dedi ki...

Mimlendin:P hepten unuttun blogumun yolunu kaybolursan tarif etmem kurtlar kuşlar yesin seni:P

vєssєℓαм dedi ki...

Mimlennndinnn İnceciimm :D

Mystery dedi ki...

yeme ve içme olum sen. 10 sene az mı, korkarım ben böyle şeylerden yaaaa yeminle üzdün beni. dengede tutarsan bi şey olmazmış bak hemen spora başlıcan o zaman. dikkat et kendine gözünü sevdiğim, valla şakaya gelmez bak.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : Kararını vermesen tekrar buna dönmezdin :) Mim için teşekkürler

@amak-ı hayal : Tamam ya bakıyorum ben :) Ayrıca okudum ben yazılarını sadece yorum yapmadım, unutmadım yani :)

@Mystery : Sen üzülme gülüm dırım dırım bir damla göz yaşın yeter dırım dırım... Dalgaya almazsan hayat geçmiyo vee biliyosun ki ;

Bu iş olur olmaz değil ama bizi de bitirir :)

tinker dedi ki...

incem sesim ne olmuş sana böyle kıyamam ben sana bilirim o iğrenç şeyi küçükkende bana yapmışlardı çok berbat bir duygu bende bişey çıkmamıştı ama seninde çok birşey çıkmamış en azından hayatını etkileyecek birşey yok gibi görünüyor işin şu tarafından bak en azından sağlığına dikkat ediceksin ve bence bu iyi birşey spor yapmak falan..bilirsin bu konularda çok ciddiyimdir ama bi insan bukadar mı eğlenceli anlatır ya çatlaksın sen..incemsin sesimsin demekki hissettim ben bişileri dimi incem sesim empati falan :( umarım haytını etkileyecek bir sorunla karşılaşmazssın incem sesim..

Bir İnce Ses dedi ki...

@tinker : Ya tinkerim ölecem durumum çok kötü falan diyip, niye okuyanların moralini bozayım. Kötü de olsa esprili bi şekilde anlatıyım istedim :)

Ciiiyni dedi ki...

Yalnız kalplerde atar da senin biraz fazla atıyor gibi :)
Geçmiş olsun bis. Sağlık şakaya gelmez bak 10 sene falan fark etmiyor, -Allah korusun- ölüm günü yaklaşınca insan 1 sene daha diye can atıyor. Dikkat et kendine.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Ciiiyni : Benim kalbim iki kişilik atıyo :p

Adsız dedi ki...

Yusuf gibi güzel bir isimi bile bu şekilde kullanmayın.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Adsız : Yusuf yakın bi tanıdığın heralde..