Bir İnce Soru !


     Zorlu vizeler ve ne idiğü belirsiz Ales sınavından sonra bi hafta tatil kazandım. Bu hafta kompile okula gitmiyorum. Bugün tatilin ilk günü bekarım, mutluyum, çocuğum yok...

     Kendime  plan yaptım bu hafta için yarın doktora gidecem mesela... Bu aralar bi yorgunluk, bi nefes nefese kalma durumum var.. Bakalım ne zaman öleceksin diyecek.. Farklı bi doktora gitcem bu sefer.. Diğeriyle kavga ediyoruz.. Gerçi buna da hazırlıklıyım.. Bu da al bu ilacı her gün iç derse kavga sebebi sayarım.. Zaten sevmiyorum ilaç içmeyi bi de kalkıp her gün iç diyolar.. Hele bi gidelim bakalım bu ne diyecek...

     Sonraaa alışverişe gidecez  Müdür'ümle.. Sonra ben üniversiteye onun yanına gidebilirim.. Sonraa işe gidebilirim.. Zamanım kalırsa bi de dişçimin yanına gidip onunla kavga edebilirim... O da dişlerimi beyazlatmıyo. Fırçala allah fırçala diyo... Bu da bi kavga sebebi evet..

     Yazıyı yazarken FS'de bişe yazdılar canım sıkıldı. ( Bkz. FS) Sonrasında annem beni çağırdı..Komşu gelmiş, fal bakacaklarmış.. Sana da baksın dedi.. Durur muyum hiç.. Fırsat bu fırsat fal baktırayım dedim.. İyi şeyler de çıktı, kötü şeyler de... Çevremde kurtlar varmış.. Seni çekemeyenler, istemeyenler var dedi. İşlerinin rast gitmemesi için uğraşanlar var falan dedi... Vay namısızlar dedim içimden içimden.. Sonra beni koruyan bi meleğim varmış.. Yat kalk bu meleğe şükret gibi bi izlenim yarattı...  Sonraaa bi kız çıktı falda.. Ben kızla öpüşüyomuşum bi yolun ağzında... Herkes biden bana döndü tabi.. Annemin gözlerini görmeniz lazımdı :) Ortada kız yok işin kötü tarafı ama olabilir böyle bişe dedi.. Biliyonuz fallar üç vakte kadar olur.. Üç vakit içinde bi sevgilimin olması ve benim onunla öpüşmem mümkün değil.. Hadi diyelim oldu ama ben öpüşemem yani.. Kızın beni öpmesi lazım.. Bir o kadar utangaç bi insanım yani.. Hani gel gel gel güzelim, gel hiç acımayacak diyecekler için duyulur :p

     Geçen yazımda belirttiğim üzere size bi soru soracam hazır olun demiştim.. Hazır olduğunuzu farzedip soruyorum artık.. Geçen telefon görüşmemizde laf nerden açıldı hatırlamıyorum ama bu sevgililerin yanındaki yancılara geldi konu.. Şimdi kimse kızmasın darılmasın, yancı işte :) Hani bakıyoruz çevremize hep iki kız bi erkek.. Hiç iki erkek bi kız görmedim... Kızlar sevgililerin yanına gelirken neden başka bi arkadaşlarını da getirirler. Erkekler neden getirmezler ? Bunlar sevgili olduklarından mütevellit yalnız kalmaları gerekmez mi ? 

     İlişkileri uzun sürmeyen çiftlerin ayrılmalarına sebep bu yanlarında gelen kızlar mı bilemiyorum ama aklıma bu geldi şimdi.. Evet nedendir bunun sebebi gençler ?

24 yorum:

vєssєℓαм dedi ki...

Hııı ımm şeyy ımmm neredenn başlasamm kiii amanınn senınn hayatınn nee karmasaa ölee İncecimm yav...

FS leri bencee takmaa adamınn birii banaa durdukk yeree küfür etmıss vee salakcaa cümlelerr sarfetmıss :D Kii fazlaa girenn insan değil çokk nadirenn giren biriyim...

Dkka başıı abuk sabuk soruu soruyorlarrr gıbıkk oluyorumm ellaaam mantıklı bısey olsaa neyse...

Falınada gelınce.. Birazz uyduramasyon olmuşş sankımmm :D köşee başıı felann olmamış :p

Sevgılı olayına gelıncede... Tamam ilk gün bulustuklarında kızlar yabancılık cektıgı ıcın bı kızz arkadasını veya kardesını yanına alıyor...

Amaa herr buluşmadaa olması sacma ki her bulusmada yanına birisine alan varmdır ki :s ?

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : Gözlemlerimiz o yönde oluştu.. Artık o sevgilisi olmayan kıza acıyolar mıdır nedir bilemiyorum.. O gariban gidemiyor sevgilisi yok o da gelsin falan :p :)

Bi süre beraber takılan çok kişi var..

Falda uyduruyoring oldu biraz ama doğru şeyler de var yani yok değil :)

amak-ı hayal dedi ki...

biri görürse kızın çevresinden biri kıza şöyle bi gün doğdun diye
- yaa ben tanımıyorum ki o benim arkadaşın kardeşi ya nişanlısı ya da sevgilisi ya da akrabası vs vs:D:D

Tahmin bu tabi..

Ama gerçekten saçma çokk saçma..

Ayrıca dişçiye benimde gitmem lazım ama korkuyorum yaa:(

"Sürekli ilaç" sözünden nefret ediyorum
:(

Bir İnce Ses dedi ki...

@amak-ı hayal : Evet güzel bi düşünce :D

İlaçsız forever ! :D

vєssєℓαм dedi ki...

Doğruu şeyler vardır emınım yaa gercekten bazılarını guzel söylyorlar..

Sanırım ölee sevgılısı yokk yazık odaa bızle gelsın :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : Iyyy ezikkk :p

vєssєℓαм dedi ki...

Onlar ezıııkkkkk İncee İnceee :(

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : Ben de senle aynı durumdayım çaktırma :D

Asli :) dedi ki...

Babana yakalanma korkusu, onun evde senin ağzına sıçacağını düşünmenle diyorsun bir kız daha getireyim babam olaki görür de sorarsa, "baba ben yancıydım yeaa" diyebilesin. Allah'tan öyle bir sorunum yok ama olsaydı neler yapabileceğimi bir ara uzun uzun düşünmüştüm :D

vєssєℓαм dedi ki...

Hahahahahahaha Tuttum Lafınııı :D:D

Bii Kibrit Çaksanaaaaa Çakkkk Çakkkk Çaksanaa :D

pınar dedi ki...

Aslı ya tamamen katılıyorum:)Şimdi sevgilinle kolkola gidiyosun tam karşıdan baba,komşu teyze ve türevleri çıkıyor, napıcakın ani bir refleksle kız arkadaşının koluna giriceksin :)(yani bende pek gerek duymadım ama yöntem bilindik:) Sonsözüm;yancılar iyidir yancılar candır:D

Asli :) dedi ki...

Aynen, erkekler rahat bırakıldıkları için babam gelecek korkusunu pek bilmezler ama biz yüreğimizde hissediyoruz :D

Mia Wallace dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun ve umarım doktordan bir şey çıkmaz.

ve formspringi hiç takma boşver :)

bir de o yancılara benim sevgilimde çok sinir oluyor :D

Şirvan dedi ki...

Şu yaşıma geldim hiç üçlü takılan (yanlış anlaşılmasın tabii) sevgililere denk gelmedim. Benim tanık olduklarım ya ikili oluyorlar ya da koloni halinde geziyorlar. Çift randevusu mu ne işte öyle bir şey :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Aslı : Herkes sana katılıyo ben bişi demek istemiyorum :)

@pınar : Gerek duymadın da neden bu kadar seviyosun bu yancıları :D

@Mia : Bir yancı var sanırım :p

@Şirvan : Burası Türkiye böyle insanlar da var işte :p :)

Asli :) dedi ki...

Gerçekler :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Aslı : Bundan sonra aklıma bişe takılırsa direk sana sorayım ben. Zaten herkes sana katılıyo :D

Asli :) dedi ki...

Evet evet, böyle ayrı postlar yazmana falan gerek yok gel bana danış anacım :D

negzel dedi ki...

Geçmiş olsun. Umarım derdine derman olur gideceğin doktorlar. Ama senin de benim gibi millete çemkirmek için bahane arıyor olman gözümden kaçmış değil:))
Sorunun bence cevabına gelince: bir yaşa kadar kız kişisi yanında bir yandaş istiyor sanki sevgili buluşmalarında falan. ama bir yaştan sonra da mümkün olduğunca yalnız kalmak istiyor sevgilisiyle,3.lere tahammülü kalmıyor sanki.yani benim için öyle en azından.büyüdükçe geçiyor yani beybi...

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : yaa ilaç ilaç diyip duruyolar.. Daha 22.94 yaşındayım ne her gün ilacı. Ben haklıyım çemkirmekte :D

Zaten sizin evlenme zamanınız gelmiş artık, alışın yalnızlığa :)

negzel dedi ki...

peki:)

negzel dedi ki...

size bir sorum oldu bayım. bloğumdaki son yorumunuzun altına bakar mısınız:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : Sizin gibi güzel bir hanımefendinin sorusunu cevaplamak benim için şereftir :p

Mystery dedi ki...

ahahaha soruya bak yaaa :)) neden yaaa erkek de geziyo hep çiftlerin yanlarında :))