Artiz Olacaksın Dediler ! (MiM)


     Bu ara bir mim furyasıdır aldı başını gidiyor. Bi ara mim yazmayalı çok oldu demiştim. Şimdi ardı arkası kesilmiyor. Hani şikayetçi de değilim. Aklıma yazacak bişe gelmeyince kurtarıcım oluyo :) Yine güzel bi mim ile karşınızdayım. Mim'leyenler sevgili amak-ı hayal ve Vesselam. Kendilerine bir kez daha teşekkür edip, mim'e geçiyorum. Mim'in konusu;

     " Blog açma hikayeniz... Buralara yolunuz nasıl düştü ve neler hissediyorsunuz bi anlatın bakalım ? "

     Bir sonbahar akşamıydı... Elimde laptopumu gören, güzel ve bir o kadar çekici hanımefendi yanıma geldi.. Bana bi içki ısmarladı ve kartını bıraktı... Sonra onu aradım, beni işyerine çağırdı... Sana kitap çıkarıcam, blogunu film yapıcam diye kandırdı beni.. Artiz olcaksın dedi. Ben ise ona blogda artiz ne arar dedim. Evden kaçtım...Kullanıldım ve sonra bir müsvette kağıdı gibi kenara atıldım... İşte buraya böyle düştüm ben.. Tüm hikayem bu kadar...

     Diyip olayı Türk filmine çevirmek isterdim ama malesef ki böyle olmadı...

     Üniversiteye başlamam ile internete bağımlılığımın artması çok sürmedi.. Sürekli o site senin, bu oyun benim, o chat senin bu msn benim fink atıyorum... Zaten şehirden, üniversiteden nefret etmişim.Varım yoğum internet olmuş. Sürekli yeni insanlarla tanışıyorum.. Lise bitmiş artık kendime bişeyler katmak istiyorum. Çünkü biliyorum yani benim baya bi eksiğim var. Bi konu oluyo yorum yapmak istiyorum. Bişeyler söylüyorum ama dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum.. Ee napayım napayım derken.. Aklıma bişe geliyor hemen Google'a yazıyorum.. Bi konu oluyo hemen Google'a yazıyorum.. Şöyle böyle derken bloglara gözüm takılmaya başladı.. Takip ediyorum, okuyorum.. Hatta gmail hesabı açıp takip ettim blogları.. Böyle insanları okumak hoşuma gidiyo.. Ama o zamanlar kimseye yorum yapmıyorum, sadece okuyorum :) O zamanlar tek bir bloga yorum yapıyodum... Adım açık adresim falan var yani, onun blogunda.. Yorumlar halen duruyo :) Hani bazen diyorum ya sadece bi kişiden saklıyorum blogumu, O'nun öğrenmesini istemiyorum. Ondan böyle gizli saklıyım :)

     Sonra işte PuCCa'nın kitabı çıktı...  İki günde okudum bitirdim... Ondan sonra Sevgili Müdür'ümle bu konuyu konuşuyoruz işte.. Bak kızın kitabı çıkmış falan diye... Bloglardan falan konu açıldı sonra konuşuyoruz böyle... Yazmak güzel oluyo, insan içindekileri falan rahat rahat döküyo oraya, bazen bişeyler yazası geliyo dedik.. Sonra birbirimizden habersiz bloglar açtık :) Sonra birbirimize söyledik tabiki blog yazdığımızı... Ama o artık yazmıyo, öyle bi iki yazısı var... Sadece beni okuyo :) Ben de işte blogu açtım, sinirlenmişim böyle kafam bozuk falan.. Abidik gubidik yazılar yazmışım :) Okuyunca allah belamı versin ne boktan şeyler yazmışım diyorum.. Silmek istiyorum aslında ama yazdıklarımı silmek hoşuma gitmiyo...

     Blogum 100 izleyiciye ulaşınca bi yazı yazmıştım.. Orada küçük bir tarihçe var...

     Daha detaylı bilgi için Bkz. Post


 Mimlenenler  ( Bi milyon kişi yazmış bunu ama mim'lememek ayıp olur )

24 yorum:

Takıntılı ergen dedi ki...

sakın silme o boktan yazıları! ben vakit buldukça başından başlayıp okumayı düşünüyorum çünkü :D

Loana dedi ki...

ay yazı silinir mi yaa. evladımız onlar bizim. ben de en dandiğini bile silemiyorum :D

vєssєℓαм dedi ki...

Harıkasınn senn yaaa :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Takıntılı ergen : Biraz önce yorum yaptığın yazıya kadar gelmişsen sorun yok, artık okuyabilirsin :p

@Loana : Valla benim de elim gitmiyo :)

@Vesselam : Yahu naptım yine :)

vєssєℓαм dedi ki...

Yazılarını bölee pozıtıf okuyorum yaa vallaa hanı olumsuz yazsanda keyıfle okuyorum :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vesselam : Beni sizler yarattınız :)

Mia Wallace dedi ki...

tam mimliyordum baktım yamzışsın :)

Mystery dedi ki...

ben 101.izleyiciydim di mi ahaha ucundan kıyısından o yazıya yetiştim yani :)))

Ful yaprakları dedi ki...

daha nice izleycilere diyelim,
ben de yeniyim burada:)

dünyama beklerim,

sevgiler,

ful.

negzel dedi ki...

bak iyi ki de açmışsın bu bloğu:) severek okuyorum:))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Çok hızlı yazarım :p

@Mystery : Son dakika golü oldun valla :)

@Flu : Hoşgeldin.. Gelirim mutlaka, hemen uzay gemime biniyorum :)

@negzel : Yaa ben böyle şeyleri okuyunca, duyunca acayip mutlu oluyorum :D tey tey :D

negzel dedi ki...

aldın mı yani bu gecelik gazını:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : Evet ama ne işe yarayacak bu gaz bilmiyorum :D

negzel dedi ki...

belki bir mim de sen başlatırsın mesela:)) ya da bir post falan yazarsın:)

particle dedi ki...

Türk filmi tadındaki hikayen pek hoşmuş, baya eğlendim=)
Herkeste bi süre blogları takip etme, ortama alışma süreci olmuş galiba.
Ben de senin blogunla tanışmamı anlatıyim o zaman; bloguna ilk rastladığımda bir de ne göriim, şablonlarımız aynı. başka bi kızda kıyafetinin aynısını görmüş gibi bozuldum ve şablonumdan derhal sağudum=)kendime yeni bi şablon buluna kadar sessiz sedasız okudum da yazılarını. sonra değiştirince de rahatladım ve damladım buraya işte yoksa hep keyifle okuyorum yani;)

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : Yaa aslında aklımda bişe var ama mim için, alt başlıklar bulmam lazım. Onu bulamıyorum :)

@particle : Allah allaah :) Çok ilginçmiş ya :) Demek ki zevklerimiz aynı.. Hoşgeldin :)

negzel dedi ki...

mimledim seni:)

Ciiiyni dedi ki...

Eski yazılarını silme yahu, benimde öyle bir dünya var bazen kökten sileyim diyorum ama dediğin gibi benimde hoşuma gitmiyor.
Mim için teşekkürler efenim :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Ciiiyni : Rica ederim efenim :)

amak-ı hayal dedi ki...

hehehe en güzel mimlerden biriydi..

Artiz olcan sen bu gidişle merak etme:D

Lulu dedi ki...

Canim ben de yakinda artiz olacagim ama simdilik olamiyorumm:( Mimini gordum de su ara cok yogunum diye yazamadim. En kisa surede cevaplayacagim. Haber vereyim istedim

Bir İnce Ses dedi ki...

@amak-ı hayal : Yok ya hala teklif gelmedi :)

@Lulu : Bak artiz olup da buraları unutursan bozuşuruz ona göre :) Mim'in son kullanma tarihi yok, istediğin zaman yazabilirsin :)

Lulu dedi ki...

Aaa unutur muyum, bak bu aksam artiz oldum:) Artiz olur olmaz da haber vereyim dedim http://birazhayat.blogspot.com/2011/05/mimlenmek-yine-yeni-yeniden.html

Bir İnce Ses dedi ki...

@Lulu : Bi imzalı resim alabilir miyim :P