Aradığınız Bis'e Şu Anda Ulaşılamıyor !


     Sabahın erken saatlerinde kalkıp hastaneye gittim. Hiç sevmem zaten hastaneleri falan zor da kalmasam gitmezdim hani.. Sıra al doktoru bekle falan derken bıktım usandım 1 saatten fazla bekledim... 

     Sıram geldi girdim içeri, derdimi anlattım. Doktor bi milyon tane soru sordu.. Bi milyon tane cevap verdim. Sonra ultrason makinesi gibi bişe var işte onun kalp için olanından baktı bana.. Bi 10-15 dk sağa yat sola yat düz uzan şöle yat böyle yat diyerek geçti... Zaten hiç sevmiyorum bi jel sürüyolar vıcık vıcık, o aleti kim bilir kaç kişinin üstüne sürdü. O sürdükleri pis mi temiz mi... Kıllandı doktor böyle olmaması lazım falan diyo kendi kendine.. Ben de diyorum evet böyle olmaması lazım :)

     Baktıktan sonra bi kağıt çıkardılar.. Bi sürü test... Oraya git kayıt yaptır, şurdan sıra al, buraya git kan ver... Bi tüpte almadılar arkadaş.. Zaten kilo almaya çalışan bi insanım bi de tüp tüp kan verdim gitti yarım kilo :) Efordur ekgdir bi ton şey çıkardı başıma... En sonunda da bi alet bağladılar. 24 saat boyunca kalp atışlarımı görmesi gerekiyomuş. Şu an canlı bomba gibiyim... Her tarafım kablo içinde.. Bi de kemeri var bunun belime bağladılar. Kim bilir bunu da kaç kişi taktı, çıkardı.. 

     Bu kadar olaydan sonra duş almak yasak ! Şimdi gel de çatlama... Kendimden şu an iğreniyorum. Nefret ediyorum. Bi gün boyunca internet,cep telefonu gibi şeylerden uzak durmam gerekiyo.. Yani bu demek oluyor ki bu yazıyı yazdıktan sonra modemi kapatıp dış dünyayla bağlantımı kesiyorum. Telefondan arayan yok zaten önemli değil de internet kötü oldu... 

     Neyse işte gençler durum bundan ibaret... Yarın görüşmek üzere... Yarın da nete girmezsem bilin ki öldüm.. Ölmesem de can çekişiyorumdur... Haydinn baaayyy... Beni özleyin :)

15 yorum:

bir çeşit ben işte dedi ki...

ayy neyin varmş ya peki? önemli birşey yoktur inş.çok geçmiş olsun :o

amak-ı hayal dedi ki...

kıyamam ben sana :(

Konu kalp olunca bende akan sular duruyo biliyosun :(

iyi ol bis..

Leah dedi ki...

geçmiş olsun co umarım sonuçlar çok iyi çıkar.

мγdяєaм dedi ki...

Öncellikle geçmiş olsun incecimmm umarımm sağlıgınaa kavusurursun Basına takılan Alet MR cekımıdır Ekg nın sonucu nasıl ıyımı kötümü ? o jel ıgrenctır evett ama su gercek ve ıgrenc ucundakı aletı herkes malesef suruyorlar :) yapacak bısey yok ona..

Gelseydınn bızım hastaneye sıraa beklemeden randevu almadann muayeneye sokardım senı :D

Asli :) dedi ki...

O aleti herkese sürüyolar ama ondan önce bi' siliyolar tertemiz oluyo yani :P
Geçmiş olsun canım, umarım sonuçların iyi çıkar.

Mystery dedi ki...

adama aletler takmışlar, o kimbilir kimlere takmışlardır diyo yaaa :)) o değil de inşallah kötü bi şey çıkmaz. habersiz bırakma ince, çok geçmiş olsun.

Şirvan dedi ki...

Geçmiş olsun. Senin izin de güme gitmiş bu arada.

negzel dedi ki...

geçmiş olsun Bis:S ya neden hastalanıyoruz ki sanki!! isyan ettirdin beni bak. hadi kendimi anladım da senin yaşın ne başın ne??? o sana taktıkları şeye holter mi ne deniyor galiba, umarım çok önemli birşey çıkmaz sonunda. ve son paragrafında yazdıkların için de ağzından yel alsın diyorum. bekliyoruz iyi haberlerini inşallah:)yıkanmamayı dert etme. yarın çitilenirsin:)

Mia Wallace dedi ki...

geçmiş olsunn :(

Bir İnce Ses dedi ki...

@bir çeşit ben işte : Bişeler var da bakalım ne çıkacak.Teşekkür ederim

@amak-ı hayal : İyi olmaya çalışcam

@Leah : Sonuçların hepsini almadım ama pek de iyi değil gibi :/

@Mydream : Ne başı ne MR'ı.. Kalp ritmime bakmak için taktılar :) Bi de babanın hastanesi mi var o.O

@Aslı : Valla ben pek de öyle temizlendiğini nedense düşünmüyorum :) Teşekkür ederim

@Mystery : Tabi dicem, benden önce takan adam pis mi temiz mi.. Tiksiniyorum ne var :)

@Şirvan : İzini bi bakıma bunun için aldım diyebilirim. Teşekkür ederim

@negzel : Yaa işte ben ölmüşüm diyorum, yaşlandım yoruldum yollarda kaldım :p Holter taktılar evet ama çok kötü bişe canlı bomba hissi veriyo :)

@Mia : Teşekkür ederimm :)

negzel dedi ki...

ee hani noldu? anlatsanaaaa!!!

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : Yazdım. Ama sen sordun diye.. Valla bak :)

мγdяєaм dedi ki...

Durumun baya bı cıddı olsaydı basınada bakarlardı ınce ama Allah artık gostermesın..

Hayır yok. Orada calısıyorum.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mydream : Ben burda o teknolojiye sahip bi hastane olduğunu düşünmüyorum açıkcası.. Holter de basit bişe her yerde bulunabiliyo :D

Ama öyle bi yazmışın ki bizim hastane diye, dedim kesin babasının hastanesi var :D

vєssєℓαм dedi ki...

Hahaahah yazarken aslındaa bölee bısey dıyecegınu dusundum amaa olsunn laf kalabalıgı oldu :D