5 Duyu 3 Cevap ! (MiM)


     Yaptığım planlar doğrultusunda bugün başka bi yazı yazacaktım ama sevgili Mia ve Vesselam beni mim'lemişler... Halk beni çağırıyor düşüncesiyle mim'i yazmaya karar verdim.Böyle soru cevap gibi olan her mim benim için ayrı önem taşıyo..Daha öncede söyledim biliyosunuz röportaj tarzı olan her şeye varım :p Neyse lafı uzatmayalım...

En sevdiğin 3 görsel

Bellagio Hotel... Ben ölünce buraya gömebilirsiniz. ( Bkz. Bellagio )
Londra Parlemento Binası ( Bkz. Bina )
Mısır Piramitleri

En sevdiğin 3 ses

Dalga sesi
Babamın sen yarın işe gelme derken çıkardığı ses
Annemin tamam neyse yat biraz daha derken çıkardığı ses
Ayrıca klarnet ve keman sesi

En sevdiğin 3 tat

Bitter Çikolata
Kiraz Yaprağı
Dolmanın pişmeden önceki içi 

En sevdiğin 3 koku

Hala adını öğrenemediğim kadın parfümü ( Bkz. Post )
Kullandığım bütün parfümlerin kokusu
En sevdiğim yemeklerin pişerken ki kokusu

En sevdiğin 3 his

Patlayacak dereceye kadar tuvalete sıkışmışken eve gelip, rahatlama anındaki his :)

Birinin benimle çok aşırı derecede iddalaşıp, kendini haklı çıkarmaya çalışırken sonucunda benim haklı çıkmam anındaki göt etme hissi

Sınavdan önce bu soru banko gelir dediğim ve sınavda hocanın o soruları sorduğu andaki mutluluk hissi

Mimlenenler

Veeeee


14 yorum:

Mr.E dedi ki...

Eline sağlık güzel olmuş cevaplar :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mr.E : Asıl senin ellerine sağlık güzel bi mim yazmışsın :)

vєssєℓαм dedi ki...

Bayılıyorum şu konuşma tarzına ince ya :D guzel cevaplar verdın ! Bkz; dalga sesını ıncıde sevıyo :D

VE SON SLOGAN ! ! !

Blog Alemi Seni Çağrıyo ( Ates Senı Çağrıyo Hesabı )

Hehe Tesekkurler Cevaplara ;-D

Bir İnce Ses dedi ki...

@vesselam : Genelde burda yazıyorum gerçi ama nesini beğeniyosun konuşma tarzımın :)

negzel dedi ki...

Çook teşekkürler Bis. Cevapladım mimini ve ben de seni mimledim:)

vєssєℓαм dedi ki...

Açık ve net dobraca cumleler. Dobra ınsanları severım :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : Ben de teşekkür ederim. Onu da yarın en geç cumartesi yazcam :)

@vesselam : Hımm.. Peki o zaman sevindim ben de :)

Mia Wallace dedi ki...

dalga sesi ve mısır piramitleri :)

amak-ı hayal dedi ki...

öff yine mi mim:D

Şaka tabi teşekkür ederim..
Dolma içi hee:D favorimsin:)
Yemeklerin pişerken ki kokusu off offf:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Güzel şeyler bunlar :p

@amak-ı hayal : her şakanın içinde bi gerçeklik payı vardır. Daha sana mim falan yok :)

Piril Maria dedi ki...

Great.




♥ Greets,
http://thebookness.blogspot.com

Bir İnce Ses dedi ki...

@Piril Maria : Thank you for your comment. I think, you know Turkish :) But why didn't you write Turkish ?

amak-ı hayal dedi ki...

O kadar laf ederim bi tanesi alırsın sen hep böyle gıcık mısın? :D Yollamazsan yollama senin mimine mi kaldım ben:P :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@amak-ı hayal : o kadar laf içerisinde en göze çarpan o :)