Yeni Meşhur Olmuş Kişiye Sorulacak Sorular ! (MiM)


     Mim yazmayalı tam 15 gün olmuş... En sevdiğim mim'lerden gelmiş.. Soru cevap şeklinde.. Yaa bayılıyorum böyle soru cevap olanlara... Her türlü röportaja açığım yani :p Mim'i masalların en turunculusu, turuncu masallar Pınar göndermiş. Erkekleri ilgilendirmeyen sorular var ama napalım iki satır yazcaz artık :)

1. Hayalinizdeki meslek nedir?
    Valla ne yalan söyliyim Ali Ağaoğlu gibi bişe olmak isterdim hanii... Ama napalım artık biri yanına yönetici alırsa yok demem hani :p

2. Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm?
    Yaz kış ayrımı olduğunuu daha yeni öğrendim.. Hatta geçen Leah nası bilmezsin dedi.. Kozmetik işini bilmiyorum yaa... Şu ara Davidoff Champion kullanıyorum.. Şişesi güzel diye aldım ama kokusu da iyi yani tavsiye ederim.

3. Çay mı, kahve mi? Kaç şekerli/Sütlü, sütsüz?
    Çayla pek aram yok... Kahve tercihimdir... Üçü bi arada olursa tek şeker.. Diğer türlü dört

4. En önemli makyaj hileniz?
    Erkek olmam münasebetiynen makyaj yapmıyorum. Ama saçımda ki beyazları çok güzel saklarım hani :)

5. Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne olurdu?
    Kesin 3 dk. süren var derdi.. Ben de abidik gubidik bişeler isterdim... Şimdi dünyada barış falan demeyecem, o sıra herkes götünü kurtaracağı için yalan söylediğim anlaşılır. Bu sene diplomayı almak isterdim. Ankara'da ki iş olsun isterdim. Ee bi de bi sevgilim olsun onla evleneyim daha ne istiyim :)

6. Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız, hangisi olurdu?
    Tabiki kahvaltı... Kahvaltı yapmadan diğerlerinin hiç bi anlamı yok bende

7. Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?
    Mavi olur siyah olur... Olur yani..
8. Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı bu ne olurdu? 
    Yunus kolyem

9. Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?
    Karşımdakinin düşüncelerini okusam yeter :)

10. Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?
     Traş köpüğü kozmetik ürününden sayılır mı bilmiyorum ama almaya devam etmek zorunda olduğum en önemli şey olurdu heralde... Sayılmıyosa parfüm diyelim :)

11. Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?
     Elbetteki görmek isterdim... Bundan 10 yıl sonrayı görsem yeter.. Ne durumda olduğumu bilmek isterdim... Düşünsenize bi de 10 yıl sonra ölmüşüm... Bu şans da boşa gitti. Hay mq :)

12. Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)
      Hem gizli hem ünlü bi aşkım yok... Benim olamayacak şeylere aşık olma gibi bi düşüncem hiç olmadı... Ama bi Scarlett Johansson olsa fena olmazdı hani :)

7 yorum:

Son Kraliçe dedi ki...

temani degis olm.
ben seni kari saniyordum bu yaziyi okuyunca anladim erkek oldugunu.
kari bloguna benzemis burasi :D

pınar dedi ki...

Haha erkekler cevaplayıncada olmuş işte gayette:)Sizleri olayın dışında bırakmak istemedim:) zaten kaç kişi kaldık şurda:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Son Kraliçe : Ne alaka ya temayla cinsiyetin :) Ayrıca zibilyar tane yazı yazdım şu cinsiyet olayıyla ilgili... Hadi onu da geçtim profil bilgilerimde erkek yazıyo.. Yılan gibi temam var hayatta değişmem :)

@pınar : valla ya kaç kişi kaldık bi sen bi ben :D

Mystery dedi ki...

anaaa benim de mimim vardı unutmuştuuuum :)) mia kızmadan onu bi cevapliim :))

Laliş dedi ki...

inceeeeeeeeeeee=). Ben de senin gibi yazlık kışlık parfüm ayrımı olduğunu ilk defa öğrendim valla=). Ben hep hafif kullanığımdan olsa gerek =).

Bir İnce Ses dedi ki...

@Laliş : Ya çok önemli değilmiş yazlık kışlık.. Ama gündüz ayrı gece ayrı kullananlar da varmış haberin olsun.. Bi gün duyarsan şaşırma :D

francesca mckennitt dedi ki...

Düşünceleri okuma bence, sonra karşındakilerden vazgeçersin :)) Ayrıca gündüz hafif gece ağır parfüm sıkmaları gayet normal. Benzer parfümün türevlerini bulmak gerek ama, yoksa kavram karmaşası olur :))