Mart- Nisan Ayları Gevşer Gönül Yayları !


     Sene 2011, aylardan Mart, ayın 21. günü, günlerden Pazartesi.. Kısaca bahar geldi artık.. Mart- Nisan ayları gevşer gönül yayları ! Eee bahar geldi havalar güzelleşiyo, kimse evde tıkılıp kalmak istemiyo ve kendini dışarı atıyo.. Hal böyle olunca insanlar cıvıl cıvıl, karınca gibi her yerdeler.. Açılıp saçılmışlar, güzellikleri ortaya çıkmış.. Ondan sonra da in releyşınşip olmuş.. Herkes layk yapmış..

     Mart ayının gelmesi, baharın başlangıcı olarak kabul edildiğinden resmen kedi muamelesi görmeye başladım.. Sürekli birileri bana senin neden sevgilin yok sorusunu sormaya başladı. Sürekli sorulan bi soru aslında bu ama ilkbahardan sonbahara kadar uzanan dönemde daha sık sorulan bi soru... Uzaktaki arkadaşlarımla telefonda konuşurken, eee sen anlat napıyosun kısmına gelince, ben aynı değişen bişey yok diyorum. Çünkü hakkaten değişen bişey yok. Hemen konu benim sevgilimin olmayışına bağlanıyo.. Yaa o değil bu soruyu soranların sevgilisi olsa neyse :) Hele bi tanesi var konuşmaya bile gerek duymuyo.. Direk ilk mesajdan konuya giriyo 

     " Senin bu ara sesin çıkmıyo ıhtan ıhtan iş mi çeviriyon ? "

     Benim sevgilimin olmayışı öyle bi hal aldı ki devlet meselesi olsa bu kadar sorun edilmezdi heralde.. Bi iki kez konuşulur konu kapanırdı.. Ama bu kapanması nerdeyse imkansız bi konu.. Formspring hesabımı kendi adımla açsam 10 sorudan 8'i kesin bu konuyla alakalı olurdu. Peki benim sevgilim neden yok ? Bu soruya benim cevap vermem ne kadar doğru bilmiyorum açıkcası... Çünkü bunu bana değil kızlara sormak lazım.. Benim dilimde tüy bitmesine rağmen hala soruluyo bi de buraya yazalım bakalım, geçen biri sordu çünkü..

     Bi kere ben yakışıklı olduğumu düşünmüyorum, bildiğiniz gibi zayıfım..  Hee bu arada 60'a çok yaklaştım :D Kızların off taş gibi erkek dediği biri değilim yani.. Bana kalkıp her şey dış görünüş değil demeyin.. Hiç tanımadığınız biri için her şey dış görünüş.. Her zaman söylerim, şimdi de söylüyorum. Bi mağazaya girdiğinizde bi t-shirt alacağınız zaman önce kumaşına değil, modeline bakarsınız. 1 kere 1, 1 yani.. Kimse yok ben önce kumaşa bakıyorum sonra modele bakıyorum demesin. Bu işin kuralı bu ! Bu sebepten dolayı ben de dünya güzeli bi kız aramıyorum elbetteki.. Aradığım kızın nasıl biri olduğunu bi yazımda anlatmıştım. ( Bkz. Post )

     Buna ek olarak cesareti olmayan biriyim.. Kızı beğeneyim hoşuma gitsin.. Bu kız bana bakmaz dediğim an bitmiştir o.. Bi kız görsem hoşuma gitse konuşmak istesem konuşamam pat diye.. Sevgili Müdür'ümün bu konudaki tespiti ise bu yazımda anlattığım ve bana çok koyan " HAYIR" cevabı.. Sen o hayırdan sonra kendini toparlayamadın diyo.. Ben bu görüşe ne kadar katılmak istemesem de haklılık payı var kabul ediyorum. Diğer türlü bi ortamda karşılaştığım bi kız hoşuma gitse azcık da olsa bi tanışma olduğu için ben ne yapar eder ayarlarım onu :) Sittir lan diyenleriniz olabilir hatta olacak ama istediğinizi demekte özgürsünüz.. Bi telefon numarası veya bi msn adresine bakar. İddaalıyım kendime fazlaca da güveniyorum. Karşılıklı konuşurken heyecanlanıyorum ama yazılı mesajda kendimi aşıyorum :)

     Şimdi ben her kızla çıkamam, kız güzel olsa bile benim aradığım kriterlere uymak zorunda.. Bi kere beyaz tenli olmalı. Bu allahın emri gibi.. Diğerleri kesinlikle ilgimi çekmiyo.. Kıl, tüy en nefret ettiğim şey.. Bi kız istediği kadar güzel olsun kolunda molunda kıl görürsem tiksinirim ben... Hele bıyık git öl.. Bazı kızların var yanaklarından falan çıkmış ki onlar hiç yaklaşmasınlar.. Gidin alın o bıyığı, sakalı, kılı, tüyü.. Erkekten ne farkınız kalıyo o zaman ? Nerde kızların bakımlı oluşu ? Benim sevgilim kesinlikle ve kesinlikle bakımlı olmak zorunda ! Çok kısa saçı da çok uzun saçı da sevmem.. Her gün topuklu topuklu giymesin... Giydiğini yakıştırsın.. Yeri geldiğinde 30-35 yaşında bi hanımefendi, yeri geldiğinde 20 yaşında cıvıl cıvıl bi kız olabilsin.. Temiz olsun, düzgün giyinsin.. Kırışık kuruşuk elbiselerle kıyafetlerle hiç dışarı çıkmasın... Ağır makyajı hiç sevmem.. Ki ben zaten çok makyaj yapan kızları hiç sevmem.. Sigaradan nefret ederim, sigara içmemeli.. İçiyosa da bırakmak zorunda.. Ses en önemli kriterlerimden biri... Ses cırtlak olmamalı.. İstediği kadar güzel olsun sesi beğenmezsem olmaz.. Standart bi kız olmamalı.. Bi yönüyle beni kendine çekmeli.. Giydiği bi kıyafet, saçına verdiği şekil, yürüyüşü ne bileyim bi şekilde kendini ayırmalı diğer kızlardan.. Mükemmelliyetçi miyim ? Evet !

     Peki sen bunları istiyosun da sen nesin diyebilirsiniz... Şimdi yazacam götü kalkmış diyeceksiniz :)  Şimdi ben az çok biliyosunuz bakımlı bi erkeğim.. Çoğu erkekten farklıyım.. Giyimime kuşamıma çok dikkat ederim. Her ne kadar hayatım boyunca anlayamayacağım tek şey kadınlar da olsa aslında kadınları anlarım. Haa bu nerden geliyo.. Biliyosunuz tek çocuğum.. Küçükken annemle az güne gitmedim :p Halalarımla aram çok iyidir.. Ayrıca internette çok fazla kaldım. Konuştuğum kişiler liseden çağından tut 45-50 yaşına gelmiş ama içi cıvıl cıvıl olan kızlar-kadınlar oldu.. Çok fazla sorun dinledim- cevapladım hiç olmadı yorum yaptım.. Alışverişi çok severim.. Sabahın köründe çıkıp gece yarılarına kadar bıkmadan usanmadan mağaza mağaza gezebilirim. Bütün gün gezmeye karşın hiç bişey alınmasa neden almadın demem.. Kızlara hiç cinsel açıdan bakmadım ki bu benim hayatta yaptığım en büyük hatalardan biri.. Diğer türlü erkekler kapış kapış maşallah :) Bi kere ben geleceğe yatırımım resmen.. Bu gün al ilerde sefasını sür... Okulum bitmek üzere bi mühendis adayıyım... Mühendislik yapmasam kendi işimiz var. Çok şükür ekonomik açıdan bi sıkıntım yok.. En önemlisi Görümce mörümce derdi yok :) Geçen gün gelen bi mesaj vardı aynen yazıyorum :

     Lan delirtme beni sana nolmuş mal mısın olum. Yeminle benim en kızdığım şey senin şu bana bakmaz lafın. Yılan gibi çocuksun, baba zengin, tip yerinde, mükemmel şahsiyet. Sana yeminle ben kız olsam sana kapak atardım direk :)

     Bu mesajda götüm kalkmıştı itiraf ediyorum :) Ama burdan da anlamış oluyoruz ki hani şu zengin koca hikayesi var ya.. Külliyen yalan... Kendimden biliyorum.. Tamam çok abartı zengin değiliz ama dediğim gibi geleceğe yatırım.. Zengin koca hikayesi çok eskide kaldı.. Artık herkes azıcık aşım ağrısız başım diyo.. Aşık olduğum erkekle yaşayayım bana yeter mantığı hakim.. Bir tezi daha çürütmenin haklı gururunu yaşıyorum :) Kısaca ben hem evlenilecek hem eğlenilecek erkeğim !

     Umarım neden sevgilin yok sorusunun cevabını verebilmişimdir. Yazı biraz uzun oldu ama elimden geldiğince en detaylara kadar inip anlatmaya çalıştım.. Ben aradığımı bulana kadar sevgilim olacağını sanmıyorum. Lay lay lom peşinde değilim.. Olursa temiz olsun ;)

Not : Seneye Ankara'da iyi bi şirkette küçük bi ihtimal bi işin olma olasılığı var.. Eğer o iş olursa ve benim çevremdeki kız sayısı etiket dolayısıyla erkek sayısını geçerse, bu anlattığım benden eser bırakmayacağım ! İçindeki orospuyu ne zaman çıkaracaksın diyenlerin cevabı da bu olsun..

40 yorum:

ed dedi ki...

eeee kilar ne istiooo dahaa ne istio:D amaorun sende bis.hic adim atmadgn icin butun bunlar ilk adimi sen atsan belki hersey degsr.denedim diceksin ama 1kere yanildin die hep yanlcan die bisey yok:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@ed : ilk iki cümleyi anlamakta zorlansam da başardım :) Yaa istediğim tarzda bi kız yok şu an :) Kepenkleri indirdim :)

Asli :) dedi ki...

o gevşekliğin içine sınav karışırse hayatın berbat olabilir ama :((

Bir İnce Ses dedi ki...

@Aslı : Bi arkadaşımın babası liseyi bitirin üniversitede kız çok derdi, şimdi üniversiteyi bitirin dışarda kız çok diyo :) Sen bu yoldan gitme :D İkisini bi arada yürütmeye çalış

Asli :) dedi ki...

hahah :D
aynılarını bana da diyolar valla (: hatta annemin şartları var üniversite 3. sınıfta sevgilim olacakmış :D aman hiç gerek yok bence en önemlisi kariyer :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Aslı : Bak annen de aynı annem gibi o zaman :) Annem 3.sınıfın sonlarına doğru 4. sınıfta falan olsun derdi şimdi sorsan askerliğini bitir, işe başla ondan sonra diyo :)

Asli :) dedi ki...

ee benim askerlik olmadığından dolayı şöyle bir işinin gücünün başına geç ondan sonra der herhalde (:
ama her zaman anneler doğru söyler, ne gerek var şimdiden kendimi sıkmaya yahu :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Aslı : Sen işe başlarsan istemesen de taliplerin çıkar merak etme :)

Şirvan dedi ki...

Arkadaşının attığı mesaj erkekler arasındaki tipik "Kız olsam sana verirdim." hikayesi:))

Senin aradığın kadın tipi akdeniz ve ege civarında bol miktarda mevcut esasında. Oralarda bir şansını dene derim:)) Ama sen önce arkadaşlıkla başla işe. Eşeğini sağlam kazığa bağlamış olursun; ama arkadaşlık işini de çok uzatma ki kız seninle kanka moduna girmesin. Şirvan'dan tavsiyeler:))

EMEL dedi ki...

güldüm ay çok güldüm...bi kere öyle bi kız olsa bile sen gidip en dadiriğine aşık olursun söylemedi deme....aşk bu nerden geliceği belli olmaz...o yüzden sen akışına bırak olursa olur olmazssa olmaz :))

ed dedi ki...

derste yazarsam olucagi buydu:D
hadi bakalim:D

Mystery dedi ki...

ahahahha bence bu yazıdan sonra sevgilin olmak isteyen kızlar birer ikişer çıkar ortaya, gayet iyi özelliklerin varmış :)))))

negzel dedi ki...

Aramakla olmuyor zaten bu işler bilirsin:) Biri çıkar karşına, bir bakmışsın dünyanın en mutlu aşığı olup çıkmışsın sen de:) Yazını çok beğendim, çok içten olmuş. Kapılarını kapama tabii ama ille de sevgili olacak diye bir kural yok yani:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Şirvan : Yaa ben o ayarı tutturamam. Arkadaşça yaklaşırsam arkadaşça kalır :)

@EMEL : Ya ben zaten illa da olsun demiyorum.. Bi yazımda da ne gerek var demiştim hatırlarsan :)

@Mystery : Sanmıyorum ya kimse sesini çıkarmaz bekler. Biliyosun önce hamleyi erkeğin yapması gerekir. E bende yapmayacağıma göre :D

@negzel : Yaa o değil de hepiniz öyle bi anlamışsınız ki yazıyı, sanki ben sevgili arıyorum :) Üzerimdeki mahalle baskısına bi cevap olarak yazdım ben bunu :D

Leah dedi ki...

Ne o ünlemler git öl demeler lan artiz misin olm sen?

sıkıntı var senin isteklerde.

işin zor bis.

negzel dedi ki...

yoook ben yanlış anlamamışım. aynı şeyi demişiz aslında. aramıyorsun anladım ben zaten.doğru zaman gelince o gelir bulur zaten seni demek istemiştim:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah : Ya artislikten değil ama haksız mıyım ? :) İsteklerimde niye sıkıntı var, açıklar mısın biraz ?

@negzel : O gelip beni bulursa ondan da kızım olursa adını negzel koyaacam :p

negzel dedi ki...

Tamam şimdi anlaştık o zaman:)

Laliş dedi ki...

Şapşal mısın olum sen ? Elalemin yarmaları buluyor da sen zayıfsın diye mi bulamayacaksın ? Benim bir tane arkadaşım var zayıflıktan kırılıyor gayette sevgilileri oldu hep. Bunu bahane göstermee =)).

Ama daha istediğim gibi biri çıkmadı, olmuyor işte sebebi yok abi dersen anlarım.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Laliş : Ya sorun zaten istediğim gibi birinin çıkmayışı değil, istediğim gibi birinin bana bakmayışı :D

sünter dedi ki...

Biliyorum sevgilim olsun derdinde degilsin olmada zaten henüz gencsin.
Dur bakalim daha okulunu bitir önce:))
(annelik sesim konustu)
Ama sen yine de izmir canakkale gibi sehirlere kapagi atmaya bak:)
Kriterlerine uygun kizlarla karsilasma sansin cok daha fazla oralarda:))

Not: bulma degil karsilasma!arayipta bulunasi sey degildir ask.

Öpüyorum seni

Bir İnce Ses dedi ki...

@sünter : İzmir'in kızları güzel oluyo Sünter Abla'cım.. Şansım orda pek yok.. Ee Çanakkale'de senin memleket bilemiyorum yani :p

sünter dedi ki...

Hoppala ne demek izmirin kizlari güzel orda sansim yok?:)
Hem sen hic güzel bir kizin yaninda yakisikli erkek gördünmü?
Kizlar yakisikli erkek degil zeki erkek ister. Birde asil önemlisi kendine güvenen.

Ayrica sen kendine cok fazla haksizlik ediyorsun bence:))

vєssєℓαм dedi ki...

Yazından Cokk Blogu Inceledım Blog Sahanee :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@sünter : 2.ve 3. Konu başlıklarına katılmamak elde değil :)

@vesselam : haa yani yazılarımda iş yok ama tema güzel :p

vєssєℓαм dedi ki...

Yok aslında sole ızah edeyım sesım ! Bloga gırer gırmez teman gozume carptı daha postlarını ne ınceleye bıldım ne de okuya bıldım ama okucam sesım :) bana msnı verırmısın kız :) bu arada adım Melek.

Bir İnce Ses dedi ki...

@vesselam : Senin blogunu okuyorum ben, tanıyorum seni :) Ama kız derken ciddi ciddi söylediysen değil msn'imi günahımı bile vermem ! :)

vєssєℓαм dedi ki...

Ya pot mu kırdım .s bak kotu anlamda demedım valla ben senı hep kız sandım ya ay cok utandım :$ co ozur dılerım senden ses .s erkek oldugunu bılseydım valla sesım demezdım .s postlarını hıc okumadım ya valla ozur dılerım suan kendımı cok tuhaf hıssedıyorum cok utandım cokda mahcubum of naptım ben ya uf ölıyım ben ya valla kotu alglama benı cok uzgunum ses :(

Bir İnce Ses dedi ki...

@vesselam : Anlam veremediğim şey bi kişiyi sadece kullanıcı adıyla yargılamanız. Bir ince ses demişim.. İnce ses derken illa tiz bi ses mi olması gerekiyo, bi kız sesi mi olmalı ? ince ses derken fazla sesi çıkmayan arada kalmış, sesini kendinden başka kimse duymayan birisi demek istedim. Ama her gören kız diye yargıladı.. Ve bir allahın kulu da şu profili açıp bakmadı ki orda kız mı yazıyo erkek mi... Sana kızmıyorum :) Ama aradığın her şey profilimde var :)

vєssєℓαм dedi ki...

Dovseydın :( Ya gercekten ozur dılerım telden baglanıyorum profıle hıc gıremedım yanlız nıckın ıle kız mı dıye dusunmedım bunu duzeltmek ısterım avatarınız erkek resmı ama temadan yola cıktım ben kusura bakmayın bay mıdır bayanmıdır ıkılemde kaldım sesım dedım normalde bı erkege ım ekı kullanmam tekrardan kusura kalma ses ya :(

Bir İnce Ses dedi ki...

@vesselam : Bir musibet bin nasihatten iyidir :) Ayrıca niye bu ayrımcılık ? Hani nerde eşitlik... Neden kızlara im eki kullanıyosun da erkeklere gelince kullanmıyosun ? Sonra kadın erkek eşitliği yok diyosunuz.. Ama eşitliğe önce siz karşı çıkıyosunuz :p Ya tamam kusura bakmadım merak etme :)

vєssєℓαм dedi ki...

Ama esıtlık ayrı bıseydır. Her erkege ım ekı kullanırsam ne anlamı kalır ? Kız benım cınsımdır. Ama erkek benım cınsım degıldır. Her erkege canım cıcımlı konusursam/k vay bızım halımıze nerden gelıyor bu samımıyet hesabı. Mısal bı kıza canım, tatlı vs rahatlıkla dersın. Ama bı erkege demem dıyemem belkı bı ıkı bayan arkadaslarımız dıyodur. Ama ben demeyı dogru bulmuyorum cunku her kelıme anlamlıdır bı erkege mısal dıyelım sevgılım var ben ona bıtanem dıyelım farzet sanada bıtanem desem o bıtanemın ne anlamı kalır :) demezler mı dusunmezler mı senın bıtanen hangı erkek ? Kızda bu durum olmuyor ses kendımı anlata bıldım umarım :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@vesselam : Bitanem olayına katılıyorum elbetteki ona lafım yok :) Ama birden fazla kıza da canım dersen hangisi senin gerçek canın demezler mi :p

vєssєℓαм dedi ki...

Demezler cunku her kızada canım cıcım demem aradakı samımıyet cok onemlıdır ve nadıren kullanırım sescık :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@vesselam : Bak o zaman olur işte :)

vєssєℓαм dedi ki...

Oh be anlastık sonunda :D omrumu yedın ellaam :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@vesselam : daha duurrr seeeen :p

vєssєℓαм dedi ki...

:) hehe k.bakma bea lafa cok tuttum senı bloguma bakım, faceme, msnıme bakım azda.. Kendıne ıyı bak :)

Bir İnce Ses dedi ki...

Ben de yeni bi post yazacam 1 saattir yarısındayım :) Sen de kendine iyi bak :)

vєssєℓαм dedi ki...

Tamam sen yaz bakarım ben yarın uyıyım sımdı 6da hortlucam.