Fos Çıkan Araştırmalar !

     
     Yine gözüme takılan bir yazıyı yorumlamak için karşınızdayım.. Efenim yine arkadaşlarımız üşenmemiş araştırmışlar. Bir erkeğin ilişki içerisinde olduğunu belirten göstergeler varmış. Aşağıda yazılı olanlar erkeğin, bir hanım kızımızla ilişki içerisinde olduğunun fakat bunun farkına varmadığını yada kabullenmediğini gösteriyomuş. Okudum tek tek... Okumakla yetinmedim kendi kendime yorum bile yaptım. Tabisi o yorumları buraya yazmıcam. Çünkü net ve çok kısaydı... Hani bi de buraya yazılmaz yanii.. :p

"Neyin var?" gibi normal arkadaşınıza sormayacağınız cümleler kurduğunuzda...
Bu ne kadar saçma bi cümledir arkadaş ya.. Ne anlamsız ne mantıksız bir yaklaşım... Bi arkadaşınızın morali bozuk olsa ne bileyim rengi solmuş olsa hasta olduğunu hissetseniz neyin var demez misiniz ?

Portakal suyunu bardakla içmeye başladıysanız...
Kaç kişi 1 lt' lik şişeyi kafasına dikiyo ? Bu ne pislik bi insandır yaa.. Nan ya başka biri gelir de içmek isterse ? Nası ikram edeceksin ağzını değdirdiğin şişeden ? Zaten böyle bi olay varsa ve öyle bi insanla bi kız sevgili oluyosa allah belasını versin onun ! :)

Garip otların adını ezberlediyseniz...
 Erkeği geçtim kaç tane kadın garip ot ismi biliyo ?

Haftasonu geldiğinde en az 100 TL harcıyorsanız...
Bi öğrencinin bu kadar harcaması imkansız... Ola ki harcadı kız arkadaşı bu çok harcıyo, tutumlu olmaz, evlensek paramızı çar çur eder diye düşünebilir.. Yani çok da gerçekçi gelmedi bana kii bi erkek arkadaşlarıyla da 100 TL harcayabilir.

Kendi iç çamaşırlarınıza dikkat etmeye başladığınız gibi La Senza, Grazia gibi kadın çamaşırı markalarını da ezbere biliyorsanız...
Bunu bilmek için sevgiliye gerek yok... Erkeğin, kız arkadaşının iç çamaşırını bildiği bi ilişkiden şüphe ederim.. O ilişki karışık bi ilişki olabilir...  :) Yok beraber iç çamaşırı almaya gidiyolarsa o  zaman erkekten şüphe ederim :) 

Seviştikten sonra zap yaparken Yemekteyiz programına takılı kalıyorsanız.
Bence seviştikten sonra yatar uyurlar. Tv izlemezler.. 

Gazetelerin pazar eklerinde tavsiye edilen restoranları bir an önce keşfediyorsanız.
Bu olabilir mümkündür.. Herkes sevgilisini en güzel yerlerde ağırlamak ister.

Market torbası yerine çöp poşeti kullanıyorsanız...
Boş market torbalarını napalım ? Pul koleksiyonundan sonra gel sana poşet koleksiyonumu göstereyim olayına mı girelim !

Onun arkadaşıyla iyi geçinmeye çalışıyorsanız...
Yahu bu bi kere kavga sebebi... Sen kızın arkadaşlarıyla arayı kurarsan kız kıskançlıktan çatlar goççum !

Hayatınız sistemli bir hale geldiyse; tabakları yıkamak, yemek ısmarlamak, market alışverişi, televizyon karşısında harcanan vakit ve seks...
Zaten herkes de seks yapıyo.. seks yapılmayan ilişkiler ilişki değil, yanlış yoldayız gençler !

Zamanınızın çoğunu İKEA'da geçirmeye başladıysanız. 
Evladım siz ilişki içinde misiniz, yoksa 2 ay sonra evleneceksiniz farkında mı değilsiniz ?

Biriktirecek tek kuruşunuz kalmıyorsa...
Olası muhtemel :)

Hayatımda bu kadar saçma bi araştırma sonucu görmedim !

Bu şekilde saçma sapan araştırmalarla yeniden karşınızda olabilirim :)

22 yorum:

içsel konuşmanın dışa vurumu dedi ki...

Belki yeni evli bir erkektir bu olsa olsa o da 1 sene sürmez :D
Bu tarz araştırmaların çoğu zaten saçmalık ne bekliyodun ki :D

negzel dedi ki...

o değil de ne zaman alacaklar bizi ekşiye?? ben de 47240. sıradayım:DD ahah...yazında da ikea tespitine katılıyorum:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@funda : ben gidip en saçmalarını bulacam araştırıyorum :p

@negzel : hesap doğru % 100 çalışıyo :) sen de dene hangi gün gireceğini bile görebilirsin :) benim günüm belli :D

RE-L124c41+ dedi ki...

bu nasıl bir araştırmadır sorarım sana :DD
portakal suyu ile çöp poşetinden alaka çıkarmayı nasıl başarmışlar çok merak ettim şimdi :)))
bundan daha saçmasını da bulacak mısın bari?? o_O

Bir İnce Ses dedi ki...

@RE-L124c41+ : yaa ben de şok oldum okuyunca :) portakal suyu hadi bi nebze hayvanın biri kafaya diker de çöp poşetini bende anlamadım :D Bulacam olacak :p

Missbone dedi ki...

Üf rezil bi durum. O erkeklerin bildiği kadın iç çamaşırı markalarını ben bile bilmiyorum :/

Bir İnce Ses dedi ki...

@Missbone : Valla ben kadınları geçtim, kendi iç çamaşırlarım nerden alınıyo onu bile bilmiyorum :)

Missbone dedi ki...

Annen alıyo dimi :D Ah siz erkekler,kadınlar olmasa donsuz gezersiniz yeaağğ

Bir İnce Ses dedi ki...

@Missbone : Ya utanıyorum napıyım :) İç çamaşırı satan yerlerde hep kadınlar çalışıyo.. Nası diyim bana bi don ver diye :)

pınar dedi ki...

Şu anlatılan erkek profili aşık erkek oluyorsa ruhumu karattı vala.Ne sıkcı ne sıradan:)Yalan bu araştırma yalan:))

sindirellaaa dedi ki...

genel de erkeklerin donları annesi alır :) ahahhaa bu gerçek

Bir İnce Ses dedi ki...

@pınar : valla bu sonuçlar neye göre oluşturulmuş hiç bi fikrim yok :)

@sindirellaa : ya bütün iç çamaşırı satan yerlerde kadınlar çalışıyo.. bi de kendinizi bizim yerimize koyun. Erkek bi satıcıdan bana bilmem kaç numara sütyen ver diyebilir misiniz ? kolay mı o kadar :D

vєssєℓαм dedi ki...

Ayy Ne Gereksız, Ne Sacma, Ne Abuk Sabuk Şeyy Bunlarrr Yaaaa :s:s

Puffffff Sıktııı :/

sindirellaaa dedi ki...

şöle düşünelim pazarlarda sutyen satıcıları erkek ve biz kadınlar utanmadan sıkılmadan istiyoruz sanırım daha cesuruz :D

Şirvan dedi ki...

Yani zaten bir adamla yatıyorsan ve adam bunun adına ilişki demiyorsa at kızım kendini bir yerlerden senin yaşaman hata.
Ayrıca bu ne ya ille yatmak mı lazım? Bu araştırma hangi ülkede yapılmış? Türkiye değildir, olmamalı. Bu kadar yozlaşmış olamayız.

Bir İnce Ses dedi ki...

@sindirella : Yuvayı dişi kuş yapar :p Benden daha cesur olduğunuza eminim :)

@Şirvan : Ben de Türkiye'de yapıldığını düşünmüyorum ama bazı şeylerde var ki acaba dedirtiyo insana..

amak-ı hayal dedi ki...

İç çamaşırı mevzusu yeterince komik bi de yorumlarla hepten koptum ben ya.:D:D

Marka bilmek için düzenli iç çamaşırı alışverişine çıkmak lazım.Ayrıca eşler birlikte iç çamaşırı almaya gidiyorsa yadırgamam ben gayet normal bence:D:DAma tabii sevgiliyken gerçekten saçma:P

Ahh beni yine güldürdün arkadaşım dışarda ağaç oldu ben sana yorum yazıyorum.Birazdan fırça yiyebilirim neyse ben kaçtım:P

He bu arada bu biraz mim gibi olmuş:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@amak-ı hayal : Yaa ne yapayım utanıyorum alla alla :D Bunu ben mim diye göndersem söverler bana :)

amak-ı hayal dedi ki...

:D:D:D
Donunu annen alıyor duymayan kalmadı:D:D:D
Allah seni kahretmesin:D
kadınlar olmasa donsuz gezersiniz:D doğru tespit:D

Bir İnce Ses dedi ki...

amak-ı hayal : Ne var bunda sizin anneniz hiç mi almadı alla alla :D Annem almasa internetten alırım, niye donsuz gezeyim :D

francesca mckennitt dedi ki...

Hihi çok güldüm, özellikle portakal yorumuna. Ayrıca cidden çok saçma bir araştırma olmuş. Belki ilk cevap gerçekçi, gerisi fos :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Yahu bence de en saçmalardan biri o :)