Ama... Ama İşte !

     
     Ben  hayatımda kimseden hoşlanmadım diyen yoktur sanırım. Diyosa da yalan söylüyodur. Bazılarımız biraz daha cesaretli olup hoşlandığı kişiye duygularını aktararak sevgili boyutuna geçerler. Devamında ise bazısı evlenir, bazısı ayrılır, bazısı evlenip, ayrılır...

     Kimileri için ayrılık gerçekten mutluluk, kimileri için tarif edilmez bir acıdır. Bazı kişiler vardır genelleme yapmaktan kendilerini alıkoyamazlar. Bu yazıyı okuduğunuza göre muhtemelen DNS ayarlarınızı değiştirmiş olmalısınız. Yani ya iyi bi blog okuyucusu yada bi bloggersınız. Çoğu bloggerın twitterı var. Hepimiz günde yüzlerce tweet, onlarca blog okuyoruz. Blog okumaya başladığımdan beri bi şeyin farkına vardım ki, sosyal medyada erkekleri kötüleyen hanım kızlarımız/ablalarımız baya bi popüler... Ve anlamadığım bi şey ki bu kadar kötülemeye karşın %90'ı sürekli bi arayış içerisinde... Kalan %10 luk kısma saygı duyoyorum. 

     Sürekli bi genelleme yapma, bir erkeğin yaptığı şeyi tüm erkeklere mal etme durumu var. Tüm suçu erkeklere bulanlar acaba yaptıkları seçimler hakkında hiç düşünmezler mi bilmiyorum. Seçimi yapan kendileri ama yanlış yapan erkekler olur genelde.. Bu olaylardan sonra yaşadıklarını, düşüncelerini yazdıklarında ise büyük bi kitle sanki o yaşananları kendileri de yaşamış izlenimi veriyolar. O anlatılanlardan bir kelimesi aynı olsun yeter. Hani derler ya göz görmek istediğini görür diye.. Neresinden bakarsanız orasından görürsünüz. Ayrıca bu kişilerin ayrılıktan sonra yaptıkları acitasyona da nedense bi türlü inanasım gelmiyo...  Her neyse, konumuz gerçekten ayrılık yaşayanlar...

     Ayrılık acısının etkisi, yaşadığınız şeylerle doğru orantılıdır. Ne kadar güzel anınız varsa o kadar derin acınız vardır. Bazen o kadar özlersiniz ki attığınız tripler, yaptığınız kavgalar, tartışmalar bile size komik gelir ve içinizden keşke dersiniz... Çevrenizden hep duyarsınız geçer, geçecek üzülme diye... Ama kimse bilmez sizin içinizdekileri... Dışarıya istediğiniz kadar gülümseyin, içinizde hiç susmadan ağlayan bi çocuk vardır. O çocuk tüm enerjisini ağlamak için kullanır ki bu enerjiyi de sizden alır. Sus ağlama demek size kalmıştır ama bi türlü gücünüz sus demeye yetmez...

     Çivi çiviyi söker derler böyle durumlarda... Birini bulursan unutursun'ları duyarsınız etrafınızdan... Ama birini bulmak ister misiniz diye sormaz kimse size... Yüreğiniz el verir mi yeni bi ilişkiye... Her yeni gün onu unutmanız gerekirken, o günün sizde bi anısı varsa nasıl unutabilirsiniz ki ? Onun aldığı hediyeleri atın, telefonunu silin, resmini atın.. Atın ama onu onu kalbinizden silebilir misiniz ? Onu ordan bi kağıt parçası gibi buruşturup atabilir misiniz ? Şimdi soruyorum size o çok kolay akıl verenler, atabilir misiniz ?

     Zaman geçer, takvim sayfaları aradan geçen ayları gösterir... Uzun zaman geçmiştir farkındasınızdır. Artık kendinize yeni bi defter almaya gitmek istersiniz ama elinizdeki defteri atmaya kıyabilir misiniz ? En çok merak ettiğiniz acaba o nasıldır... Acaba beni unutmuşmudur... İster istemez takip edersiniz, alıkoyamazsınız kendinizi... Çok sinirlenirsiniz bazen ama sinirinizi yine kendinizden çıkarırsınız.. Ona bişey diyemezsiniz... Gece yastığa başınızı koyduğunuzda o gelir aklınıza... Her gece birbirinize mesaj atıp öyle uyumuşsunuzdur... Uyursunuz, uyanırsınız yeni bi güne başlarsınız... Unutması zor olacak elbette... Çok zor olacak... Oyalamanız gerek kendinizi... Unutmanız gerek... Geçmişin içinden çıkmanızın zamanı gelmiştir artık... 

     Günü gelir belki bi şarkı, belki bi film.. Belki filmde küçük bi replik, belki şarkıda ki bi mısra... Gözlerinizden akan iki damla yaş sizin ağlak olduğunuzu değil, kendinizden bi parçayı orda bulduğunuzu gösterir !

    
      *Not : Çok mu ciddi oldum ne ? :)

18 yorum:

Miyuki dedi ki...

sürekli yazılarıma cevap yazıyorsun farkında mısın?

Bir İnce Ses dedi ki...

@Miyuki : Ne zaman yazdım ? Bu neyin cevabı ?

Mystery dedi ki...

ağlıcam hof! çok güzel yazmışsın.

Şirvan dedi ki...

İlişkileri fazla ciddiye alıyorsun bence. Ama söylediğin şey doğru: Hep yanlış kişileri seçiyoruz.

francesca mckennitt dedi ki...

:) Olsun bazen ciddi olmak iyi ve önemli. Ağlaklık değil dediğin gibi, kendinden bir parçayı orada bulmak önemli; insanın pişmanlık yaşamaması ve güzel hatırlaması.

funda (İçsel Konuşmanın Dışa Vurumu) dedi ki...

Bence hiç bir şey silinmemeli atılmamalı, hatıralara dokunmamalı çünkü zaman geçince dönüp bakmak, dinlemek gelir içinden, ve güzel güzel anarsın ne kadar kötü bitse de:)

negzel dedi ki...

Miyuki'nin bloğundan buldum seni. Çok güzel yazmışsın. En çok da şuraya katılıyorum "Ayrılık acısının etkisi, yaşadığınız şeylerle doğru orantılıdır. Ne kadar güzel anınız varsa o kadar derin acınız vardır"...

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Böyle bişi diyeceğini tahmin etmiştim. Sevenin halinden sevenler anlar :)

@Şirvan : Herkesi kendim gibi düşünme huyumdan vazgeçemiyorum napıyım :)

@francesca : Güzel hatırlıyosun ama hatırla hatırla nereye kadar :p

@funda : Hiç bi şeyi atmamak silmemek güzel oluyo ama öyle olunca unutamıyosun işte :(

@negzel : Teşekkür ederim. Hoş geldin :)

pınar dedi ki...

Acıdan hırstan suçluyacak birilerini arıyoruz aslında.Ayrılmışsın canın yanmış zaten bide kendimi mi suçlucaksın.Ah şu erkek milleti diyosun işte:)Böyle yapınca daha iyi hissediyo insan kendini,arkana çoğunluğu alıyosun bi yerde.Bu salt benim mallığım değil,çoğu böyle zaten diyosun:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@pınar : Erkek değil mi hepsinin köküne kibrit suyu :)

pınar dedi ki...

Heh işte enerji tam da bu(:

tinker dedi ki...

ah ah incem sesim ah diyorum...anlıyorum seni hemde çok iyi anlıyorum..seve seve ayrılırsınya için gider ama mecbursundur istesende istemesende..her dışarıya çıktığımda karşıma çıkarmı acaba diye hergün hergün düşünüyorum,ortamlara girdiğimde şurdan o çıksa keşke karşıma diyorum keşke diyorum sabah kalktığımda off unutamamışım diyorum gece yatarken gözlerimi kapattığımda gözümün önüne geliyor sirkeleniyorum kovuyorum ama nafile..o hep kalıcak dinlediğimiz şarkılarda kalıcak geçtiğimiz yollarda kalıcak baktığımız resimlerde kalıcak illaki kalıcak..off incem sesim off..

ed dedi ki...

en komigi bazen o gecer gecicek inan gecicek diyen tarafim.bazen de gecicekleri unutlari zaman ilactirlari isiten.habire yerler roller degisio.degismeyen tek sez o salt aci.o her an heryerde saatlerce aglayabilen bi hal .guzel olmus.hepimiz biraz aynaya baktik

Bir İnce Ses dedi ki...

@tinker : Gitmiyo tinkerim gitmiyo.. Kendime çok şaşıyorum biliyomusun.. Bunu hakettim mi diyorum kendi kendime her seferinde...

@ed : Hepinizin aynaya baktığını sanmıyorum. Ama sen aynaya baktıysan ne mutlu bana :)

EMEL dedi ki...

tamam sen onu bunu boşver aşık mı oldun onu söyle bize :D hayır hal e hareketlerin onu gösteriyo sayın birinceses :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@EMEL : Aşık değil de unutmaya çalışıyorum diyelim :)

Adsız dedi ki...

Her gün tv de bir sürü kadının öldürüldügünü görüyoruz da ondan kötülüyorlar ence haklılarda türk erkekleride azcık kendilerini eleştirmeli tecavüz cinayet hat safhanında ötesini çoktan geçti barış için gelenlere bile tecavüz edilip öldürülüyor hele şiddet zaten en baba gelenek olmuş Hal böyle olunca bütün kadınlar erkeklerden nefret etmeye başlıyor haklılarda yani.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Adsız : Ben erkeklerin hepsi iyi kadınlar kötü demedim zaten. Bazı olayları bütün erkeklere mal etmeyin dedim sadece. Aklınıza kötü bi şey geldiği zaman erkekler böyle diye cümleye başlamak yerine bazı erkekler deseniz bence daha iyi olur. Her kötülüğü yapan da erkekler değil sonuçta