Verdin Mi ? Verdim !

     
     Az çok biliyosunuz yoğun bi hafta geçirdim. Keçi gribi midir ne zıkkımdır, ben hariç tüm aile hastalandı. Tüm aile dediğim de işte annem, babam... Tatil başladı diye düşünürken bi işe git, bi eve gel, zehir zıkkım oldu günlerim...

     Dün yorucu ama güzel bi gündü... Efenim kız istemeye gittik... İlk defa böyle bi olaya şahitlik ediyorum.. Daha doğrusu hatırlayabileceğim ilk... Küçükken annemin kucağında kız istemelere gitmişim ama nerde hatırlayayım bit kadar bebeyim o sıralar... Bunca dert bunca yorgunluğun içinde,sabahın köründe kalktım işe gittim... Sonra tekrar eve uğrayacak fırsatım olmayacağını düşündüğüm için de kıyafetlerimi giydim öyle gittim... Sabah bi de annemle tartıştık.. Tutturdu kadın illam ceketini giy ! Nan kadın giymiyorum diyorum, anlamıyo.. Bi elinde ceket, bi elinde manşetli gömleğim, ben dişimi fırçalıyorum o bunları giy diyo... Yoğun ısrara dayanamayıp ceketimi giymedim tabiki :) Yıllar önce aldığım bi kravatım vardı, hiç takmamıştım.. Daha etiketi duruyodu üstünde.. Eee hadi bi kravat takayım dedim... İnanmayacaksınız belki ama kravat bağlamayı unutmuşum :) En son lisede bağladım... Aradan geçti 4-5 sene... Sağolsun google abi hemen yardımcı oldu da şipşak bağladım...

     İşyerine gittim herkes bi şok geçirdi ! Reisi cumhur mu gelecek ne bu kravat falan... Kimse görmemiş tabi beni kravatlı gömlekli falan... Allahtan kumaş pantolonum falan yok.. Bi de onu giysem direk kalp krizi ! İşleri halletim diyene kadar saat 11 falan oldu.. Ben hazırım haber bekliyorum... Bi telefon, daha yüzük almadık ! Ben tabi şok üstüne şok... Damadımız Ankara'dan geldiği için gelin hanım onu beklemiş. Şimdi sorarım sana sayın izleyici, erkek için yüzüğün şekli, modeli önemli mi ? Yani kız alıp gelse, ben bunu beğendim dese erkek yok der mi ? Ama erkek alıp gelse, kız beğenmese kıyamet kopar.. Yani demek istediğim her türlü kız beğeniyo... Ne gerek var son dakkaya kadar beklemeye, kız gitsin alsın... Haksız mıyım ? :)

     Kız tarafının annesi babası köyde yaşadığı için düştük yollaraa... Üzücü bi olay yaşadık malesef... Ben en önde gidiyorum... Zaten yol tek şerit gibi bişe... Köy yolları az çok bilirsiniz... Bozuk bi yol, çukur falan 50 ile ya gidiyorum ya gitmiyorum... Yolda bi köpek, böyle elimden dirseğime kadar falan bişi yavru işte... Ben uzaktan gördüm ölmüş sandım... Ama yaklaşınca bi baktım hareketlendi.. Kornaya falan basıyorum, garibim ne yapacağını şaşırdı... Direksiyonu kırsam kaza yapcam, tam ortaladım geçtim ben... Arabadakiler de emin hiç ses duymadık, her hangi bi yere falan değmedi.. Bizim arabanın altı yüksek biraz, ee bi de yavru eminim ben vurmadığıma... Bi rahatladım aynadan baktım, bakmaz olaydım... 5-6 araba birden gidiyoruz... Benim arkamdaki vurdu :( Hemen aradım arkadakileri noldu diye... Çimento kağıdı sanmış.. Çimento kağıdı sandıysan bile vurman mı gerek ! Diğerleri üstünden geçmemişler, dönüşte de göremedim... Belki yaşıyodur... Ölmüşse allah rahmet eylesin... Ben vursam çok üzülürdüm gerçekten !

     Neyse efendim köye giriş yaptık... Hani şu filmlerde olur ya.. Çocuklar arabanın etrafına doluşur, koşarlar arkasından.. Aynen öyle bi durum.. Bağırıyolar.. Damat geldii... Damat geldii... Evin önünde durduk, indik arabadan... Halen bağırış, çağırış var... Hal böyle olunca.. Millet beni damat sandı :) Bi karşılama hoşgeldin damat bey falan.. Dedim arkadaşlar damat ben değilim, en son arabada geliyo  :)

     Sofralar kurulmuş,çaylar demlenmiş.. Vay arkadaş dedim ne güzel iş yaa.. Biz her gün kız istemeye falan gidelim... İşin kötü tarafı en az 50 kişiyle tokalaştım... Yoruldum arkadaş.. .Yoldan geldik, bi otursaydık demi ama.. Zaten açım, sabah kahvaltısıyla duruyorum :) Bi yarım saat hoş beş ettik... Nasısınız.. Teşekkür ederim, siz ? Ben de iyiyim teşekkür ederim.... Herkes iyi işte... Kimse kötüyüm demiyo... 50 kere sordum, 50 kere aynı cevabı aldım,verdim... Kızın annesi geldi, buyrun sofraya dedi de, içim rahatladı bi... Nerdeyse teyzem sen nerdeydin şimdiye kadar diyecektim... Yemek de bi güzel olmuş arkadaş, utanmasam bi tabak daha isteyecektim de... Gerçi onlar teklif etti ama... Lanet olsun işte ver bacım ver diyemiyosun :)

     Yedik içtik, çaydır şudur budur derken.. Ee hadi herkes bi toplansın falan... Vay arkadaş bişiler bişiler bişiler.. Bi de hızlı hızlı söylüyolar... Tek anladığım şey, bilmem kimin kızını bilmem kimin oğluna verdin mi ? Verdim... Bilmem kimin oğluna bilmem kimin kızını aldın mı ? Aldım... Bi de üç kere soruyolar.. Yaa tamam adet yerini bulsun ama  bi kere sorunca olmuyo mu ? Sanki adam ikincide vazgeçecek :) Ondan sonra yüzük takma falan filan... Sonrası daha güzel tabii... Çikolata dağıtıyolar, sonra tatlı kola.. Gel keyfim gel... Yarım saat fotoğraf çekme merasimi... Kızın annesi ağlıyo... Kız elden gitti... Ühü.. Ühüü.. Sanki zorla aldık :)

     Bu kız isteme olayı 10 numara iş arkadaş ben çok sevdim :) Sürekli bi hizmet, güzel güzel yemekler, tatlılar, çaylar, kolalar sonra içkiler allaahhh :) Zaten ailelerin birbirini tanıtması daha mükemmel... Bu tarafların en büyük köyü bizim ! Burdan anlatmaya bi başladı... Süper muhabbet :)

     Söz bitti evden çıkıyoruz.. Darısı ince'nin başına falan diyo herkes... Annem hemen atlıyo tabi.... 

Daha erken !

11 yorum:

aNCelik dedi ki...

ahaha,renkli bir gün olmuş ama.

valla kız isteme olayına bende daha şahit olamadım,ne heyecan vericidir:P:P

Allahımm kıravat bağlamayı ben bile biliyorum tam üçgen şeklinde yaparım ıhıım:)

Darısı sana inşallahh:):)

Laliş dedi ki...

Kendi kız isteme merasimine gidesin yivrum =).

francesca mckennitt dedi ki...

5-6 araba kız isteye gittiniz, bir de onlar 50 kişi, hayal bile edemiyorum! O kadar insan toplanmışken düğünü de yapsaydınız hihih. O değil de, tabii hizmet edilen insan olarak hoşuna gider; bir de hizmet edenlere sor sen onu :))

Şirvan dedi ki...

Süper eğlenceli bir şey ya, ama o kadar hazırlık yapan kız tarafına da yazık. Siz yediniz içtiniz temizliği onlara kaldı. Ah şu realist yanım...

hitman-3 dedi ki...

Kediyi İstanbul trafiğinde ortalayan duydum da, köpeği ortaladığını duyunca cok güldüm:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@ancelik : Çok heyecanlı süper bişi kesinlikle gitmeni tavsiye ederim :) Amin :p

@Laliş : Çok saol laliş ama benle evlenebilecek bi kız olduğunu pek sanmıyorum :p

@francesca : Ya köy yeri işte kalabalık oluyo :) Herkes çalışıyo acayip serilerdi... Onların yerinde olmak istemezdim açıkcası :)

@Şirvan : Ee onlar kız tarafı olmasalardı napalım yani :p

@hitman-3 : Bilmiyorum yazının tamamını okudun mu ama yavru köpek dedim, küçücük bişeydi.. Kedi ondan büyük desem yeridir hani.

Siyah Gül.... dedi ki...

yaaa bi hayal ettim hazır annemde erkek arakdaşımı öğrenmişken...ay hiç bana göre değil dicem çünkü kız tarafı olmak herzaman kötüdür.halamın 2 oğluna büyük dayıma kız istedik güzel oluyor ama sadece erkek tarafı olunca :D

EMEL dedi ki...

ehh artık senide evlendiririz önümüz açılır bari..bak yaş oldu 19 ben evde kaldım resmen ince ses abi bi el atsan diyorum.. :D şaka şaka sen daha bize lazımsın evlenince girmezsin bloga sinir olurum ben :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Siyah Gül : Valla ben erkek tarafıyım, kız tarafı düşünsün :)

@Emel : Ne abisi ya alla alla... İyice yaşlı yaptınız beni.. Genç gösteriyorum ben gören 18-19 sanıyo :) Ben evlenemem merak etme.. Evde kalacam ben :)

Mystery dedi ki...

ayy ne güldüm yaaaa :))) twitter iyi bi şey bak seni keşfettim sayesinde :)) eline sağlık :)) kravatı da google la bağlamış ahhaahuahauha

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Sabah sabah kimseye soramadım, google abi bilir dedim :) Ne zaman aklıma bişi takılsa yardımcı olur saolsun :)

Twitter her aklına geleni yazanlardan oluşmasa daha iyi olabilir. Ama şimdi de iyi :)