Okunası Bloglar !


     Gecenin bir köründe rakipsiz bonbon Missbone tarafından gelen ödülle tekrardan buralardayım... Saolsun ödül fişeklemiş bana.. Okunası en keyifli bloglar sıralamasında 14. sıradayım :) Ee benimde birilerine göndermem gerek bunu... Bilir misiniz bilmez misin bilemiyorum ama ben takip ettiğim bütün blogları okurum. O yüzden ödül verirken vay efendim bana niye ödül vermedin falan demeyin. Bende yalan da yok hılaf da yok :) Sıralamayı güncelleme listesine göre yapcam kimse art niyet aramasın !  Ki çoğu blogger ödül aldığından bile haberdar olmayacak neyse biz işimize bakalım...

just a paper doll..  Şu an kapalı ama yakında açılacak

Yeni takibe aldığım ama okunası olduklarını düşündüğüm
Tinker   blogunu tekrar açtı
şarlo*nun kızı   

|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅] Şarkıyı sonradan ekledim.. Göremeyenler özür :)

19 yorum:

LieLLa dedi ki...

Hıh en sona atılmışım:P
Alfabedik sıralamana gurbanD:

paper doll.. dedi ki...

ahh canım benim çok teşekkür ederim!!:)
yakında açılacağına dair not düştüğün için de tabi!:)

Leah dedi ki...

Bi ünlem her şeyi çözer diyosun bis ha.

Sağol bebişim.

Niye haberdar bile olmayacak dedin ki okuyoz ya işte ibiş. huh!

Bir İnce Ses dedi ki...

@LieLLa : Öhöm öhöm :p

@paper doll : Rica ederim lafı bile olmaz :)

@Leah : Bir ünlem nelere bedel :p Rica ederim efenim fekat lütfen haberdar olmayacakları kendi üzerinize alınmayınız :)

Laliş dedi ki...

Enee beni beğenmiş, sevmiş =). Şöle bişi var ben de seni beğendim sevdim, napacağız geri postalıyorum sana bu hediyeyi en kısa zaman da haberin olsun :D.

tinker dedi ki...

incem sesim :D tenk yuuuuu

éLLa dedi ki...

yeeeee halay basini ben cekiyorum :) unlem olmasaydi da beni yazardi zaten basa bir ince ses :p

tesekkurler efendim beni ihya ettiniz.

machu picchu kaymakamı dedi ki...

teşekkür ederim beni de unutmamışsın :) sevinç duydum saygılar efenim ^.^

pınar dedi ki...

Teşekkür ederimm:) Mutlu oldum bak şimdi:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Laliş : Gönder gönder rahat ol :)

@tinker : Rica ederriimmm :)

@eLLa : Seni gurbet ellerde unutacağımızı mı sandın :D

@ m.p.kaymakamı : Saygı bizden efem :)

@pınar : Zaten mutlu ol diye yazdım :P

Loana dedi ki...

sağolasın bir ince ses, bu aralar blogu pek boşlasam da bunları görmek pek hoş oluyor :)

Şirvan dedi ki...

Teşekkür ederim; bu yaban ellerde mutlu oldum be :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Şirvan : Mutlu ol tabi.. Mutluluk alın, mutluluk verin.. Kendinize can verin. Çok gülenler uzun ömürlü oluyomuş :p

Uğur dedi ki...

Siz bloggerdekilerin blog dostluğuna hayranım.

Mystery dedi ki...

ben yazılarınızı kaçırmıyorum ince bey! bundan sonra da kaçırmam, yok sanmıyorum. zaten 59.5 kiloymuşsun, senin adın artık ince bey :)))

sünter dedi ki...

cok tesekkür ediyorum sana:)
Gecikmis ama icten bir tesekkür olarak kabul et:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Uğur : Bende hayranım ! :)

@Mystery : Yahu bi cümle yazdım pişman oldum. Üstüne alınmaması gereken kaç kişi varsa hepsi üstüne alınıyo :)

@sünter : Rica ederim ablacım, asıl benim sana teşekkür etmem lazım :)

francesca mckennitt dedi ki...

Aaa ben de varmışım :) teşekkürler bis:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Rica ederim :)