Kırmızı Alarm...Babam Hasta !

  
   Yoğun geçen sınav döneminden sonra şöyle bi evime gidiyim, vurayım kafayı yatayım öğlene kadar... Keyfin bini bir para... Annem gelsin, sürekli bişiler getirsin ben yiyeyim diye, ama ben bilgisayar başında oturmaktan hiç bişe yemeyeyim.. Sonra akşam olsun arkadaşlarla çıkayım gezeyim, vur patlasın çal oynasın gecenin ilerleyen saatlerinde eve geleyim... Evet bunların hepsi yalan oldu...

     Son sınavıma girdim çıktım... Koşa koşa bindim arabaya geldim... Geldiğim gibi attım kendimi dışarı... Pazar sabahı mükemmel bi gün hayal ediyorum... Evet yanlış okumadınız hayal ediyorum... Sadece hayal ettim.. Sabahın köründe patron diye tabir ettiğim insan kişisi olan babam tepemde bitti ! Ben hastayım git iğne al, sonra dedeni al bana iğne vursun ! Bizim aile çok enteresan hastalık konusunda... Babam hasta olduğunda olağanüstü hal ilan ediyoruz. Annem hasta olduğunda intiyar etmek istiyorum.. Ne doktora gider, ne iğne vurulur.. Bi hap içip geri kalan dönemlerde yatıyo.. Evin tüm işi bana kalıyo tabi... Kalsın şikayet etmiyorum ama annem hasta yatağından benim yaptığım işi beğenmiyo ! Bulmuşsun bunama işte sus :)  Ben hasta olduğum zaman ölü taklidi yapmak istiyorum zaten... Hasta olduğum zaman babam bana kızıyo... Ben her türlü iğne,serum tedavisine karşı olduğum için ayrı ayrı kızıyo... Yani ben hasta olunca dayak yemekten beter oluyorum :)

     Sabah güzel bi kahvaltı hesaplarım varken, ne yediğimi bile hatırlamadan çıktım evden... Nöbetçi eczaneyi de öyle bi yere yapmışlar ki bulana kadar anam ağladı.... Babam ortalama 3 dk. da bir arayıp nerden kaldın diyo... Gören diyecek ki ölüm döşşeğinde... Altı üstü grip ! Dedemi almaya gittim... Adam standart ya.. Fix ! Bir gün kravatsız görmedim... Adam evde otururken bile kravat takıyo... Yine çekmiş takımı, almış eline çantasını koçum benim ! Ben allah ne verdiyse basıyorum... Babanem gurban olam yavaş git diyor... Benim cevabım eve gidince babam sana değil bana kızacak oluyor...

     Babam iğne vurulurken babanem her zamanki fix konuyu açıyor... Ölem, ölem ince ses küçükken iğne vurulacağı zaman kanepelerin başında dolanırdı ! Ben küçükken çok hasta olurdum... Bi kere iyi bi hasta olmuşum zaten... O günden sonra kendimi bi daha toplayamadım.. Küçüklük resimlerim tombik tombik, bazılarına göre etten yırtılıyorum böyle :) Sonra ben hastalanıyorum, zayıflıyorum allah belamı veriyor... Vee bi daha da kilolu halimi gören bi allahın kulu yok ! Doktorlar sağolsunlar bana bi iğne verirlerdi... Delik deşik olurdum.. Nan bi insan sabah akşam iğne vurulur mu ? Çocuğum nan daha 4-5 yaşındayım.. En az 2 hafta iğne vurulurdum.. Bi ara hatırlıyorum götümün üstüne oturamıyodum :) Ee doğal olarak kaçıyodum iğneyi görünce... Ama dedemin iğneyi hazırlamasını her zaman izlemişimdir... Çok güzel hazırlıyo adam ya, bayılıyorum.. Her gün telefon açar dede hadi gel iğne vur derdim. Adam da seviniyo bugün kendi çağırdı, zorla iğne yapmıycam diye... İğne hazır olunca hadi bana eyvallah ! Bi bağırıyorum, apartman inliyo.. Doktorun yazdığı hiç bi iğne tamamlanamadı. Son 4-5 iğne yapılmazdı hiç.. Lanet olsun çocuk ağlıyo diye yapmazdı dedem.. Tabi o zamanlar piyasadaki tek torun benim ;)

     İğne faslı bittikten sonra dedemleri eve bırakıp geldim. Uyumak istiyorum... Sonra uyanmak istiyorum.. Sonra güzel güzel yemek yemek istiyorum... İstiyorum, istiyorum, istiyorum ama sadece istemekle yetindim. Bilmem kim ölmüş ben hastayım onun tazesine git... Neyse lanet olsun 1 saatte gelirim dedim. Gittim 1 saat oturdum, adamın içine sinmemiş olacak ki telefon açtı, gel beni de götür... Hem hastayım diyo hem dışarı çıkıyo anlamadım ki ! Daha sonra bitmeyen ilaç istekleri, evin bir yanını ecza deposu, bir yanını aktar diğer yanını manava dönüştürme düşüncem, dışarı çıkmam daha gecelere akamamışken gelen telefon ve benim eve geri dönüşüm...  Günün tamamı kötü geçmedi tabiki.. Alışveriş yaptığım kısım paha biçilemez :p

Post'u bitirmek üzereyken gelen bildirim :

     Yarın şirkete sen git !

22.5 yaşındaysanız ve babanız hastaysa hayat gerçekten çok zor !

11 yorum:

Leah dedi ki...

1. intiyar değil intihar.
2. taze değil taziye.

Çok gözüme battı lan, yanlışını buldum diye demiyorum yemin olsun. :D

o değil de çok ilginç. Ben alışmışım annemin yaşlılara iğne yapmasına burda dede yapıyo iğneyi. :D

Geçmiş olsun bis bubana.

Bu arada tek çocuk olmak bazen çok zor sanırım.

Rory dedi ki...

cok gecmis olsun..

amak-ı hayal dedi ki...

Sevgili akranım:)

O kadar da takma.Güzel bir ailen olduğunu düşünüyorum.Tatilin ailene hizmetle geçmiş ama olsun.Yararı var zararı yok.Anlıyorum seni:)Dedeni sevdim.Sevimli yaşlılardan:)Baban hastalık olayını abartıyorsa ilgi bekliyordur ondandır çok görme derim ben.
Güzel yazıydı ellerine sağık.

Nah a Perfect Day dedi ki...

Çok ama çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur babacığın :(

Vişne Çürüğü.. dedi ki...

Baban için geçmiş olsun Birinceses
Umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur. Sen de ordan oraya koşuşturmaktan kurtulursun :)

Şirvan dedi ki...

Babana acil şifa, sana da sabır diliyorum :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah :

1. Ben intiyar diyorum öğren artık :)
2. Ben okunduğu gibi yazıyorum :)
3.Buba değil baba :p

Tek çocuk olmak gerçekten bazı zamanlarda çok zor, herkes rahat sanıyo ama yaşayan bilir :)

@Rory : Teşekkür ederim :)

@amak-ı hayal : Keyf yapacak fırsat kolluyo bence de :)

@Perfect : Teşekkür ederim :)

@Vişne : Bugün bi hal oldum zaten ordan oraya ordan oraya :) Teşekkürler..

@Şirvan : Sabır taşı gibi oldum zaten. Çatlarsam bilin ki deyim doğru :) Çatlayan bi taş var :D Teşekkürler...

pınar dedi ki...

Bende küçükken iğne vurulurdum hep:S Bak ya, bir film şeridi gibi geçti o günler gözümün önünden.Hemşirelere, "Büyünce hemşire olup sizin çocuklarınızı ağlatıcam çok ağlıcaklar amaa " diye tehditler savururdum:D
O değilde baban ilgi istiyor bence yeterince ilgi göstermezsen adamacağıza o da hastalanınca böyle acısını çıkarır işte:))

francesca mckennitt dedi ki...

Geçmiş olsun :)

francesca mckennitt dedi ki...

Ayrıca şirkete gitmen daha iyi değil mi, malum yüksek planları :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@pınar : Zaten bi ara keyf yaptığını düşünmeye başladım :)

@francesca : Ya şirkete giderim problem değil ama benim tatile ihtiyacım var :) Teşekkürler :D