Ekşi Sözlük Duy Sesimiiiiiiiiiii (2) !


     Çoğunuz hatırlamayacaksınız ama bundan tee 4 ay önce bi post yazmıştım... Kii yazıyı hatırlamasanız bile linkini blogumu açtığızda görüyosunuz. Hemen sol tarafta bir başlık altında yazılı olan link.. ( Bkz. Sol taraf ) O post'u yazdığım zaman şoklar içindeydim. Çok zor günlerdi... Ama burcumun tüm özelliklerini taşıdığımdan dolayı, inadım tuttu.. Evet çok gereksiz bi inat oldu ama ne yapabilirim, ben buyum.. Beni seven böyle sevsin :p

     Farkında değilsiniz biliyorum ama ben ordaki sıramı sürekli güncelliyorum. Bazı günler bi ibnelik dönüyo araya adam alıyolar heralde, bir önceki sıramdan daha geriye düşmüş oluyorum. Bu konu canımı sıkmaya başlarsa mail atacam kaynak yapmayın diye... O zaman kendimce bi hesap çıkarmıştım. Bakalım ne kadar doğru bi hesap yapıyorum şimdi onu kontrol edelim... 

     Efendim şu gün itibariyle ki bu yazıyı mesai saatlerinin sonuna doğru yazıyorum küçük bi hata payı olabilir. Artık o kadarına göz yumacaz napalım...

     19 Ekim 2010 tarihli yazımda 65756. sıradaydım... Bugün takvimler 21 Şubat 2011'i gösteriyor. O zaman yaptığım hesaba göre bir ay sonunda 1152 kullanıcı çaylak süresini bitirmiş ve yazar olacaktı. Şu an dört ay geçmiş bu da demek oluyor ki ;

1152 Kullanıcı x 4 = 4608 Kullanıcı

     Ben şu an da 47967. sıradayım yani bu demek oluyor ki 17789 kişi onaylanmış. yaklaşık olarak 4 katı kadar kullanıcı onaylanmış. O zaman onaylamada çalışan kişi sayısını 3 alarak hesap yapıp 1.5 sene sonra alınacağıma kanaat getirmiştim. Hesaplamayı tekrar yaparsam ;

     4.75/4 = 1,1875 temiz olsun 1,2 yıl diyelim. ( 4.75 nerden çıktı demeyin, hesabı zamanında yapmıştım, açıp okuyabilirsiniz )

     Üç ay erken olacak bu onaylama işi... Yani 2012 senesinde bende bir ekşi yazarı olabilirim. Hala o mükemmel yorumlarım yayınlanmadı. 10 tane fıstık gibi yorumum heba oldu gitti... 

     Google'a ekşiye kayıt oldum, ne zaman onaylanır yazıp aratanlar varsa hesabı bu şekilde.. Birilerine faydam dokunursa ne mutlu bana.. Haa bu yazıdan sonra kalkıp yazar olmak ister misiniz ? Açıkcası pek sanmıyorum. Ancak benim gibi bi manyak yapar bunu :)

*Not : Çok gereksiz bi yazı farkındayım ! :)

20 yorum:

pınar dedi ki...

Ekşinin tadı kaçmış ama öle diyolar:)Bence sen blogunda çakma sözlük diye postlar gir.Yaz yorumunu okuruz biz.Ne bekliceksin tee 2012 yi;)

Bir İnce Ses dedi ki...

@pınar : Harikasın yaaa.. Benim aklıma hiç gelmemişti... Vuu ! :) EVet bunu yapmalıyım :) Çok teşekkürler yaaa :)

pınar dedi ki...

Rica ederim efendim ne demek her zaman:D

Siyah Gül.... dedi ki...

off ince nedir bu inci sözlük sevdası...bırak yaaa yazişte şurda ne yazıyorsan kısıtlayan mı var? şimdi uğraştırma beni ordan oku burdan oku hee bide şu 2012 gelsin diye beklicez..hadi bayım hadi yaz da okuyalım yani..... :)))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Siyah Gül : Bence sen bi yazdığın yorumu gözden geçir :)

Mia Wallace dedi ki...

valla yazık ediyorlar sana biz seni ekşi de görmek istiyoruuz hadii :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Ekşi'yi beklersen sanırım bi 10 ay falan daha beklemen gerekecek :) Ama sizleri daha fazla bekletmemek adına Pınar'ın fikrini uygulayıp,

Bir İnce Ses'le Çakma Sözlük !

başlığı altında yazılar yazcam :)

Missbone dedi ki...

ekshi sözlüğe girmek o kadar zomu ya :) öle her isteyen girio sanıodum ben.:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Missbone : Ya beni almamak için böyle bi uygulama yaptılar yada her isteyen giremiyo :D

Mystery dedi ki...

yyeaaa olmayıver ekşici mekşici olmuyo mu? sen bilooooğna yaz entrylerini falan, biz okuruz, yorumlarız :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Yoo olmaz. Bir boğa burcu olarak inadım tuttu :) Orada çaylak listesinde bilmem kaçıncı sıradasınız yazısını görmediğim gün içim rahatlar :) Buraya yazcam zaten karar verdim :D

hayalhane dedi ki...

blogunla yeni tanıştım. gerçekten güzel yazıyorsun, devamını dilerim. Ben de ekşi de onaylanmayı bekleyen çaylaklardan biriyim ve tıpkı senin gibi hergün girip bakıyom kaçıncı sıraya çıkmışım diye... ekşi işte adama sabrı da öğretiyor :) bu arada burcun ne, keçi mi? :P

Bir İnce Ses dedi ki...

@hayalhane : Boğa burcuyum.. Hesaplarımın doğru oladuğuna inanıyorum. Sen de kendinin kini hesaplayabilirsin :)

negzel dedi ki...

biiiiiiiiiiis, var mı haber ekşiden? cevap yaz bişi dicem sana, ona göre bakıcaz hesaplar doğru mu diil mi:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : Ekşiden kaydımı silmişler :)

negzel dedi ki...

neden:S söylemişler mi neden olduğunu??

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : Yok ya.. Sisteme giriş yapmak isterken kaydımın silindiğini öğrendim.. Sen ne dicektin ?

negzel dedi ki...

beni almışlar diyecektim. öğrenince sen geldin aklıma, merak ettim.

Bir İnce Ses dedi ki...

@negzel : Benim burda ince sözlük oluşturduğumu duydular heralde.. Kesin kıskandıklarından almadılar beni.. Sana da hayırlı olsun diyeyim :) Nick'in ne peki :)

Adsız dedi ki...

cok tesekkurler ilginc