Dünden Bugüne Teşekkürler !


     Aslında yazmak istediğim bi çok konu ve bir adet francesca mim'i var. Bu yazımın biraz önceliği olsun istedim.. Söz vermiştim kendime 100 izleyicim olunca emeği geçen herkese teşekkür edicem diye... Başlayalım bakalım dünden bugüne nerden nasıl geldik buralara...

     Blog dünyasına adım atmamı sağlayan kişi bi çok yazımda bahsettiğim Müdür'ümdür. Benim de aklımda vardı aslında, o zamana kadar bi çok yazarı takip ederdim ki hala da takip ediyorum. O gazla bu blogu açtım ve en dandik yazılarımla artık ben de bir bloggerdım.. 16 Ağustos 2010

     Biliyordum kimsenin beni takip etmeyeceğini.. Zaten o sıralar pek de bişi yazamadım,staja gittim orada bilgisayarım bozuldu, tamire gitti, yapılamadı yeni bilgisayar aldım derken zaman geçti... Veee ilk izleyicim Sünter Abla'cım... 12 Ekim 2010

     Gel zaman git zaman 3 oldu 5 oldu... Ben başımdan geçen bi olayı yazıya döktüm... Üniversitede bi kızdan hoşlanmıştım ve ilk defa bi kıza açılacaktım... Uzunca bi yazı olduğundan dolayı iki part halinde yazdım... Dilden dile dolaşan bu yazılar sayesinde artık çift haneli izleyici kitlem vardı... (Bkz. Post) 23 Ekim 2010

     O zamanlar yorumlarını esirgemeyen, beni yalnız bırakmayan Hayal Meyal, TasO, Siyah Gül ve Missbone'a teşekkür ederim... 

     Daha sonraları izleyicim olan ve hala beni yalnız bırakmayan tinker, LieLLa, francesca ve Şirvan sizleri unutmadım elbette... :)

     Ve blogun ilk patlama yaptığı an ! French Oje bi post yazmıştı..Post'u okuyunca gerçekten çok hoşuma gitmişti... Zor bela izin aldım... Ben de aynı konuyu erkek gözüyle yazdım.(Bkz. Post)  French bu post'u twitter hesabında paylaştı... Blogun izleyici sayısı dakika başına artmaya başladı... Blog görmediği kadar izleyiciyi aynı anda gördü... French sadece iki yazımı okudu, bir yazıma yorum yaptı... Emeği var blogda O'na da teşekkür ederim.. Gerçi bu yazdığımı göremicek ama olsun :)

     Daha sonra bir teklif geldi... Bilokefem ! Radyoda Dj olur musun dediler... Eee hadi olayım bakalım dedim... Radyoda eğlenceli günlerimiz geçti. Bi çok kişi tanıdım ama özellikle Laliş , Perfect , Girl... Size de teşekkürler :) Öncelik Perfect'te olmak üzere Laliş ile birlikte trafik kaynağım oldunuz :)

     LieLLa'dan gelen bir mim sayesinde bloga her gün en az 3 kişi olmak kaydıyla gelen giden var. Mim konusu burcunuzun özellikleri.. Bu millet ne meraklıymış arkadaş burçlara, burç uyumuna... (Bkz. Post)
    
     Bizim millet aşk hikayesi, gerçek kesit bayılıyo.. Ben yazdığım yazılardan bunu anladım.. Oturup iki güzel yazı yazsan kimse okumaz... Lisede başlayıp uzun süren aşk hikayemi yazma kararı aldım. Bakalım yorumlar nasıl olacak diye... Öyle kolay bişey değil tabi kaç yıl sürdü, iki satır yazıyla anlatamam ki... Dört part halinde yayınladığım bu yazı büyük ilgi gördü... Takibe alan alana.. Bir ara sayfanın direk sonuna inip to be continued yazısı var mı yok mu diye bakanlar olduğunu düşündüm. Çok heyecanlı bi bekleyiş oldu... (Bkz. Post)

     Geçenlerde blogu açıp istatistiklere bakmamla şok olmam arasında saliseler geçti... Blogun günlük izleyici sayısı o ana kadar 73 olmuştu ve bu bir rekordu... Mia beni izlememesine karşın mim'lemişti... Gün sonunda 114 izleyiciyle blog rekoru kırılmıştı... Teşekkürler Mia :)

     Twitter'da başımın etini yiyen, benim kız olduğumu düşünen ve bu yüzden açıklama yapmam gerektiğini düşündüren Miyuki ve Leah ' ye ayrı ayrı teşekkür ederim.(Bkz.Post) Tutsi seni de unutmadım.. :)

     Yorumlarıyla ortamı şenlendiren pınar, Loana, ancelik, amelie, Emel, Rory ve son dakka golü olarak gelen Mystery... Hepinize teşekkürler...

     Şu an 101 kişiyiz ama toplasan 25 kişi falan takip ediyo.. Olsun ben mutluyum.. Az olsun, öz olsun benim olsun :) 

     İyi ki varsınız !




20 yorum:

LieLLa dedi ki...

Oyy oy.
Yiidim benem.
Nice yüzlere. :D

Ay ne günler geçti dimi.
Radyoda, yayında, anonslarda.
Oy oy oy. :)

Laliş dedi ki...

Ben senin erkek olduğuna şahidim kim nederse desin =).

Rica ederim her zaman trafiğin olam ez geç beni =P

pınar dedi ki...

A aa benide unutmamış canım ya:D Yürü be diyorum o zaman bende, yeni rekorlar seni bekler:)

Siyah Gül.... dedi ki...

dün akşam beklememe değmiş valla.bana da teşekkür etmiş hehee..mutlu oldum bak şimdi.inşallah böyle güzel devam edersin....ama hala o cümleyi kurabilirim nolur deli olma :))

Leah dedi ki...

Mystery candır <3

Seni gidi bis bu jest çok hoş olmuş herkes adına teşekkür ederim.

Benim hala şüphelerim var cinsiyet konusunda hahahah :p

sünter dedi ki...

Asil sen iyiki varsin iyiki yaziyorsun..:))
Zevkle okuyorum her yazdigini.Arada kacirdiklarim olsa bile geriye dönük okuyorum. Hani eger bu blogta uzun kaldigimi görürsen bilki geriden geliyorum:))

Kocamaan sevgilerimle:))

Şirvan dedi ki...

Teşekkür ederim. Ayrıca belirteyim ki ben o 101 izleyici içinde yokum. Zira anonim bir izleyiciyim:)) Yani seni takip edenler daha fazla olabilir. Bir de blogger öz geçmişin kısa ama etkileyici olmuş. Bir de ilk izleyicinin takip tarihini nerden biliyorsun; süpersin.

Mystery dedi ki...

anaaaa nası sevindim adımı görünce beee sanki bi başarı konuşmasında biri bana teşekkür etmiş gibi ahahahhaha çok teşekkür ederiim :)) millet izlemeye alıyo ama okumuyo ki boşver, az olsun öz olsun doğru demişsin :))

ayrıca Leah hanım da kandır :)) söylemeden geçemiyceeeiimm :))))

hemera-nyks dedi ki...

:) nice izleyicilere
-
hemera

aNCelik dedi ki...

oyyy oyyy oyyy:)

gözlerim yaşardı okurken abicim..:)

Allahımm, evet şu aşk meşk olaylarına gelen gelene..ben bıraktım fancelikten az biraz bahsediyorum.Aşktan daha güzel şeylerde var diimi ama...

bak canım benim,sen takipçilerine değer veren birisin,bazıları bi süreden sonra cevap vermez oluyorlar ya,sen öyle değilsin.

sen özelsin.sen incesin:)
bizde seni çok seviyoruz,sende iyki varsın..
blogudaki yorumcularda izleyicilerde hep artar inaşallah.

öpüldün,byyy^^

Bir İnce Ses dedi ki...

@LieLLa : Radyo iyiydi ya, gülüyoduk eğleniyoduk, öhömleri özledim :)

@Laliş : Zaten hastaymışsın ezip geçemem : Geçmiş olsun

@pınar : Nasıl unutayım ya, o kadar yorum yazıyosun unutulur musun hiç :)

@Siyah Gül : Hangi cümleyi ? :)

@Leah : Hala mı ? İntiyar ettiğim zaman gazetelerden okursun :p

@sünter :Teşekkürler Sünter Abla'cım.. Bu blogda bugün hala yazı yazıyosam bu senin sayende :)

@Şirvan : Senin gibi izleyiciye can kurban :) Bilgisayarda bi dosyam var benim için önemli tarihleri oraya yazıyorum. Özel günler olsun, doğum günleri olsun. Hatırlamak güzel oluyo :) Ayrıca bütün msn konuşmalarım kayıtlıdır. Boş kaldığım zamanlar döner kime ne zaman ne demişim okurum :)

@Mystery : Bigün biri gelir blogum için film teklifinde bulunursa o zaman sana özellikle teşekkür edecem :)

@hemera-nyks :Darısı sana dicem de sen geçeli çok olmuş :) Nice 500'lere :)

@aNcelik : Cevap vermemek benim götüm kalktı demektir bence.. Sonuçta seni bugünlere getiren o takipçilerin... Onlar sana değer verip yazını okuyasa, sende cevap yazmalısın. Abi nasihati falan :p :)

TasO dedi ki...

Oncelikle gonlun kadar temiz bu tesekkur sayfasinda bana da yer verdigin icin asil ben tesekkur ediyorum. :P

Sonralikla, TasO yu bu sekilde yazdigin icin sana bi tesekkur daha. :)

Ve son olarak da belirteyim ki, daha dun gibi hatirliyorum blog alemine girisini. :) Guzel yaziyorsun aferin. Sen oldun 100, biz hala yerimizde sayiyoruz. Kiskandim nan. Heeeeyt. Ama yazmiyorum ben usendim bu son zamanlar. :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@TasO : Bakarsan bağ olur, bakmazsan bişi olmaz :) Oraya buraya tatile gitmekten yazamazsın tabi :)

francesca mckennitt dedi ki...

:))
Teşekkür ederim.
Bence de öyle. İzleyici sayısının dörtte biri, beşte biri ciddi takipçilerdir genellikle.

Nasıl bu kadar detaylı hatırlıyorsun acaba. Ben hayal meyal hatırlıyorum hep :)

Sen de iyi ki varsın :)

francesca mckennitt dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Gördüğüm okuduğum şeyleri çok nadir unuturum. Unutabileceğimi hissedersem yazarım :)

Mystery dedi ki...

ahahahahhaha söz mü :))))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Söz söz :)

Mia Wallace dedi ki...

ben seni takip ettiğimi sanıyorumdur o an mimlerken valla bak :)

ayrıca blogunu okicam bir ara ki daha fazla izleyici hakediyorsun sen ama biz varız azız özüz ama çok seviyoruz bu blogu :)

Bir İnce Ses dedi ki...

Az olun, öz olsun, siz olun yeter bana.. Ben de sizleri seviyorum, yani bloglarınızı :)