Ben Aslında ! (MiM)


    
     Bu hafta içerisinde sevgili izleyicilerim bana fikirler verdiler. Ben de bunları uygulamaya döktüm. Kendi sözlüğümü oluşturmamı sağlayan Pınar oldu. Daha sonra 10 başlık halinde bi yazı yayımladım İnce Ses ile Çakma Sözlük adı altında... Daha sonra Şirvan yazıları İnce Sözlük başlığı altında toplamamı istedi. Ki şu an da bu başlık altında topladım ve bundan sonra da bu şekilde devam edecek. Bir yorum da Laliş'ten geldi. Yazılarımı İnce Sözlük Mim'i şeklinde paylaşmamı istedi... Çok güzel bi düşünce elbetteki, ben de sizlerin düşüncelerini okumaktan çok mutlu olurum ama biri çıkar da sen blogunun reklamını yapmak için blogger'ları mim'liyosun der benim moralim bozulur, sinirlenirim diye yazıları mim'lemicem.. Gerçi Laliş'in yorumuna cevap olarak da bunu yazdım. Mim'leyerek insanları zorla yazmasını sağlamak istemiyorum. Ama yazmak isteyen olursa elbetteki yazabilir. Biri kalkar yazarsa neden yazdım demem, yazmak isterse de yazıp napıcan demem... İsteyen istediği zaman yazabilir. Yalnız bana haber vermek koşuluyla... Ben yazdım bu da linki al oku desin, merak ederim ben :)  

     Siz sevgili takipçilerimin huzurunda Pınar, Şirvan ve Laliş'e tekrar tekrar teşekkür ederim. Çok güzel yorumlar geldi, gerçekten çok mutlu oldum. Yorum yapıp yüzümü güldüren herkese teşekkürler dileyip, artık ana konuya geçiyorum.. 
     
     Sevgili Mia, beni hem mim'lemiş hem ödül vermiş. Bugün yaşadıklarımın sonunda blogda böyle güzel şeyler görmek mutlu etti beni :) Efendim mim'in konusu ;

Yok ! Sorular var cevaplıyoruz :)

-Gün içerisinde gerçekleşirse şok olacağın şey ?
  Bi arkadaşımın gelip şu kız senden çok hoşlanıyomuş demesi !

-Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey ?
  Çok hoşuma giden bir gömlek veya ayakkabı...

-Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey ?
  59.5 kiloyum ne diyeti !

-Kendine en çok yakıştırdığın renk ?
  Mavinin bi tonu ama adını bilemiyorum o bana çok yakışır kesin.. Ama genelde siyah.. Yaz aylarında beyaz

-En sevdiğin takın ?
  Yunus kolyem ve deri bilekliğim.. Saatimi de severim ama en çok kolyem (Bkz. Kolye)

-Takıntın ?
  Selpak mendil ve bir paket naneli sakız olmadan dışarı çıkmam. Her yemekten sonra (eğer dışardaysam) cep telefonumun arka yüzüyle dişlerimi kontrol eder, bir sakız çiğnerim. (Bkz. Cep telefonu )

-Ben bu şarkıyı duyunca şakırım !
  Agora Meyhanesi

-Solunda ne var ?
  Küçük ben ! ( Bkz. Ben )

     Resimleri koyarak kendimi yeterince tehlikeye attım.. Körün taşı biri görürse mahvoldum demektir. Bu yüzden resimleri en geç 24 saat içinde kaldırcam... Kimse darılıp gücenmesin lütfen !

Mimlenenler

21 yorum:

Laliş dedi ki...

Ne demek yavrum her zaman =). Bana göre burda akşamken, ben senin ilk başlılarını alıp tanımlayacağım =). Çok eğlenceli olacak =)).

Ayrıca çok zayıfsın rica ediyorum az yemek ye de kilo al :D.

Laliş dedi ki...

Ay bu arada unuttum yazmayı; yorumuma yazı ile cevap verip beni onurlandırdığın için teşekkür ederim ince detayların adamı ince ses'İm :)

Leah dedi ki...

Kızııaamm sen bu rüzgarlarda dışarı mışarı çıkma uçarsın mazallah!

Ben ve Miyuki seni aramıza alıp sıkıştırsak ölürsün bence, o kadağn miniksin lan. :D

Missbone dedi ki...

ben yokum. Çekilebilirim.:/

Bir İnce Ses dedi ki...

@Laliş : Yaa kilo alma çalışmalarım var şu ara :)

@Leah : O fotoğraf 20 sene önce :D Zaman nası geçmiş nan :)

@Missbone : Bi kere sen söz vermene rağmen hala bi önceki mim'i yazmadın hıh !

pınar dedi ki...

Ben gördüm ki resimleri hemen kopyalayıp dağıtıyım de gör haha:D

Vişne Çürüğü.. dedi ki...

Ödülün var bende :))

Şirvan dedi ki...

Neyse ki fotoğraflara yetişmişim:))

Bir İnce Ses dedi ki...

@pınar : Yapmazsın dimi ? :)

@Şirvan : Yahu kaldırdım ben biraz önce nası yetiştin ? :)

Mystery dedi ki...

darıldım, gücendim of!

ulen ben bile senden kiloluyum yuh!

İnsan olun biraz... dedi ki...

Bi arkadaşımın gelip şu kız senden çok hoşlanıyomuş demesi ! :))

sünter dedi ki...

Tühh kacirdim:))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Niye darıldın niye gücendin ya noldu ? :/

@İnsan olun biraz : Ne var yani olamaz mı :) Henüz böyle bişeyle karşılaşmadım, şok olmam çok normal bence :D

@sünter : Sünter ablacım sen görmek istersen linkleri mail atarım sana :)

sünter dedi ki...

cooook sevinirim iste o zaman:))

nunu64@hotmail.de
mail adresimi verdim bile:)

Mystery dedi ki...

fotoğrafları kaldırmışsın ya alta da darılmaca gücenmece yok yazmışsın. ben göremedim onları ondan öyle yazdım :)))

Şirvan dedi ki...

Son dakika golü atmışım demek ki:)) Miniş haline de bayıldım bu arada.

LieLLa dedi ki...

Küstüm, kaçırmışım ben çok şeyler. :(

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Linkleri tekrar açıcam tamam. Ama kısa süreliğine :)

@Şirvan : Ben her zaman tatlıyım da neyse işte :p

@LieLLa : Açıcam linkleri yetiş :)

derin dedi ki...

selam...
mimlenmşiz de haberimiz yokmuş:)
şu an daha yeni farkettim, kusura bakma değerli kardeşim, galiba zaman aşımına uğradığından cevaplamama gerek yok artık sanırım:)
birilerinin buralarda bizi anması güzel şey ama yine de:)
teşekkür ederim, sağolasın...
selametle...

Bir İnce Ses dedi ki...

@derin : Rica ederim :) Yazmak istersen yaz tabi zaman aşımı falan önemli değil :)

derin dedi ki...

değerli kardeşim,bizimki sadece bahane biliyorsun:)
ne demişler hem "namazda gözü olmayanın ezanda kulağı olmazmış:))
mimlerle pek aram iyi değildir de:)

selametle...