Babam ve Oğlu !


     Babam rutin olarak her hafta beni bi yolla azarlar. Ama öyle kızarak bağırarak falan değil.. 22.5 senedir bi tokat atmış değil... Annem saolsun güdümlü terlikleriyle babamın açığını kapatıyodu ya neyse konumuz o değil... Giyim tarzım, yemek yemem, hal ve hareketlerim bi şekilde gözüne batar babamın ve laf söylemeden asla duramaz...

     Kimseden eksiği kalmasın diye babama şirkette çalışanlar bi facebook hesabı açarlar. Ardından beni eklerler. Benim haberim yok tabi. Facebook'u bi açtım alla alla... Babam bunu tek başına beceremez. Neyse kabul ettim bilgilerine bakıyorum. Eğitim bilgileri, Yıldız Teknik Üniversitesi ! Ben tabi iyice şoktayım... Sonra babamı aradım baba biri beni ekledi, senin adından falan ama YTÜ falan yazıyo isim benzerliği heralde diyorum...  Babamın cevabı hemen hazır tabii... Oğlum ben kazandım da gitmedim, sen bilmiyosun !  huh

     Aradan bi kaç ay geçer babam facebook kullanmayı iyice öğrenir ve doğum günümü herkes gibi o da facebook'dan kutlar... Ardından telefon açar... Doğum günün kutlu olsun vs vs.. Asıl soruyu en sona bırakmıştır... İlişki durumum !

Oğlum duvarına yazarken gördüm de ilişki durumunda ne yazıyo senin ?
Mmm.. şey.. Dul yazıyo baba...
Sil onu !
Üff taam yaa... İlişkisi yok yaparım...
Yok o zaman da aranıyomuşsun gibi olur.. Bişey yazmasın !

     Babanızın facebook'da arkadaşınız olması çok kötü bişi.. Ne yapsam görüyo.. Engelleyecem valla ! Bu aralar twitter'ı soruyo... Size sorarsa kötü bişi diyin :)

     Üniversiteler tatil olmuştur. Herkes evine gelmiştir.. Gündüz sıcak olduğu için akşamları toplanıp dışarı çıkıyoruz. Ben 3 gün üst üste eve geç geldiğimden dolayı babamı göremiyorum... 4. gün bugün de eve erken gideyim diye düşünüp saat 22.30 sularında eve giriş yaptım.. Babamın beni gördüğünde ilk tepkisi ;

Hiç gelmeseydin oğlum.. Niye geldin ki... Bak çakkallar da dışarda senin neyin eksik !

     Bütün spor ayakkabılarım Adidas'tır.Yine bi ayakkabı alıp eve gelmişim. Kapıdan içeri girdim, elimde poşeti  gören annemin ilk tepkisi ;

Yine mi ayakkabı aldın. Usandım sizin ayakkabılarınızdan usandım ! 
Kocana söyle almasın, onun ayakkabısı daha çok...

Peşinden gelen babam :

Yine Adidas mı aldın ? Evet baba... Aşşağısı olmaz zaten... Niye başka bişey giyesin ki oğlum...  Ne var gidip şöyle güzel bi ayakkabı alsan... Hep spor hep spor...

     Ben bal,pekmez falan pek sevmem.. Petek bal zaten dişlerimin arasına girip beni sinir ettiğinden dolayı hiç tercih etmem. Ama ayda yılda bir yerim. Babam gitmiş bi yerden baya bi para verip bal almış... Kahvaltıya çıkarmışlar... Annem hala çocuk olduğumu düşündüğünden dolayı onu ye bunu ye şunu ye diye diretiyo... Babam durur mu hiç... 

O baldan da ye.. Hep yiyecem diyosun sonra kaçıyosun...
Ya baba dişimin arasına giriyo yaaa.... 
Yeme olum yeme ! Niye yiyesin ki... Bak çikolata var burda.. Daha faydalı.. Al oğlum al ye... Akıllı olun oğlum akıllı ! Bu böyle işte... El bulamaz ki yesin, bu önündeki malı yemez... Aman oğlum yeme.. Belki yersen yarar sana, bişeye benzersin. Aferim oğlum aferim yeme !

     Arkadaşlarımla ortak karar alarak saç modelimi değiştirmeye karar verdim. Saçımın yaklaşık bi üç ay falan uzaması gerekiyodu bi şekil alsın ona göre kestireyim diye düşündüm...

İlk hafta : Oğlum şu saçlarını bi kestir, çok uzamış... Tamam baba...
Ertesi hafta :  Oğlum niye traş olmadın... Zamanım olmadı baba...
Sonraki hafta : Yolda gördüğümüz bonus ötesi saçlı bi genci gören babamın yorumu.. Hele şuna bak... Kulağına da küpe takmış... Hiç erkek tipi var mı şunda allahını seversen... Şu saça bak saça... Bu kadar saç,kıl ancak bi hayvanda olur !
Daha sonraki hafta : Oğlum senin saçlarını kestirmeye niyetin yok heralde... Mmm şeyy hayır... Aferim oğlum aferim ! Niye kestiresin ki.. Kestirsen belki bi adama benzersin !

Babam işte.. Biz hep böyleyiz ! :)

23 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

haha çok güldüm ve çok eğlendim bu yazını okurkeen!

Artık babanın tepkilerini biliyorum
- git kendine faydalı kitaplar al bunlar da ne böyle
- ya şeyy baba ben bunları daha çok seviyorum
- alma oğlum alma! niye alakasın kiii? Sonra aklına düzgün bir şeyler girer bilgiler girer allah korusunn

gibi :)

Laliş dedi ki...

İlişki durumuna çok güldüm, hemde öyle böyle değil =)). NE güzel eğlenceli baban varmış, bulmuşts bunuyorsun be! =)). Millet bulamıyor, sen yapma dediklerini yapma, mazallah sevdiği bir şeyi yaparsın =Pp.

francesca mckennitt dedi ki...

:))
Babanın tepki vereceğini düşündüğün şeyleri görmesini engelle mesela. Öyle özel ayarlar yapılabiliyormuş. Ayrıca benim babam da aynı. Kendisine göre doğru olan şeyin herkese göre doğru olduğunu düşünür :) Kendi acıktıysa bana yemek çıkarır. İşte çayı, çorbayı vs sıcak içmeyi sever, ben de hiç sevmem ama babam yüzünden o kaynar halleriyle içmek zorunda kalırım :))

Loana dedi ki...

böyle okuması pek eğlenceli de yaşaması nasıldır bilemedim :))) ben daha küçükken bizim aramızda da geçerdi böyle muhabbetler. genelde meyve yemediğim içindi ama :)

EMEL dedi ki...

hahaa çok güldüm yahu :D benim babamla ilişkim hiç böyle değil o yüzden okurken hadi canım dediğim çok oldu ama ne kadar eğlenceli devamlı dalga geçer dururdum ben :)) tabi yaşaması bi işkence gelebilir ama uzaktan gayet eğlenceli geliyo :))

funda (İçsel Konuşmanın Dışa Vurumu) dedi ki...

Allahtan bloguna el atmamış, bu yazını okusa ne derdi acaba çok merak ettim :D

Şirvan dedi ki...

"... Yapsaydın bir adama benzerdin!" Türk babalarının milli cümlesi olsa gerek. Bu arada teknolojik bir baban olması güzel. Tabii özel hayat Hakk getire. Bir de niye dul yazmıştın ki face'e; daha mı havalı duruyor? Babanın "ilişkisi yok" yazarım demene yorumu da süper:)) Sevdim babanı.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Tesbitin kesinlikle çok doğru :)

@Laliş : Ya babam eğlenceli de.. Her zaman değil :)

@francesca : Babamın hesabına girip benim gönderilerimi engelleme seçeneğini kullanmayı düşünüyorum :D

@Loana : Yaşaması o kadar da eğlenceli değil :)

@EMEL : Yaşaması bazı anlarda gerçekten bi eziyet :)

@funda : Cevabı söyleyeyim ben sana;

Aferim oğlum sana aferim ! Sonunda beni de kendini de rezil ettin.. Ben 50 yaşında adamım çocuğum yaşındakilerin maskarası oldum. Bravo sana ! :)

@Şirvan : Ya herkes ilişkisi yok, var, serbest falan yazıyodu ben de farklı olsun dedim. Kimse dul yazmıyo :)

Mystery dedi ki...

:) babalar işte yaa :) güldürdün beni :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Kendine benzetmeye çalışıyo hepsi :)

funda (İçsel Konuşmanın Dışa Vurumu) dedi ki...

Aman aman bizde nasibimizi almayalım:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@funda : Sizin nasiplerinizi de ben alırım merak etme :)

pınar dedi ki...

Haha çok güzel bi yazı olmuş:)
Baban ve macerlarınızın devamını heyecanla bekliyorum:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@pınar : Yazsam roman olur tarzında hikayelerimiz var :)

pınar dedi ki...

İnceden sözlük,inceden blog,inceden roman(: Ooo Sen "Ben büyünce ne olucam diye düşünme hiç:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@pınar : Ne olcam ki ben ya.. Ben den hiç bişi olmaz :)

pınar dedi ki...

Hiç bile neden olmasın ki(:Haksızlık etme kendine;)

Bir İnce Ses dedi ki...

@pınar : Bi arkadaşım bana böyle durumlarda sen "not" eki almış bi adamsın der hep :D

pınar dedi ki...

Haha iyiymiş(:

sünter dedi ki...

Bir yerden tanidik geliyor bana bütün bu haller ama nerden acaba?:))

Lazanya dedi ki...

hep kıskanmışımdır böyle güzel dialogları olanları... :/

çok şanslısın, okurken komik geliyor. çok sevdiklerinden böyleler. şaka yollu bir şekilde gerçeği gösteriyorlar sana. kocaman bir tebessümle okudum.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Lazanya : Okurken komik geliyor ama bi de yaşayana sormak lazım :p Beğenmene sevindim :)

Takıntılı ergen dedi ki...

ayakkabı olayı bizde de yaşanıyo ama tam tersi. yani babannem babamın adidas nike giymesine karışıyo. ee o yaştaki adama bile karışan kadının bana neler çektirdiğini söylememe hiç gerek yok sanırım