Vize Mi !


     Geçen yazıma başlarken bahsetmiştim hatırlarsanız, başka bir şey yazacaktım diye... Biliyorum merakınızdan öldünüz ne yazacaktı acaba diye... Herkesin bildiği basit bi konu aslında... İki kelime de ben söyleyeyim istedim... Aslında bi gün daha beklediğim iyi olmuş, daha fazla tepki görme imkanım oldu, sebepsiz bi tutuşma, ateşlenme gördüm kızlarımızda... Artık dikkat çekmek için mi , yoksa laf olsun torba dolsun diye mi bilemiyorum...

     Biliyorsunuz Ukrayna ile Türkiye arasında vizenin kalkması gündeme geldi. Hala vize kalkmış değil yani.. Ama kalkması için çalışmalar başladı sadece... Yani hadi ben bilet alayım da akşam yemeğini Ukrayna'da yiyeyim deseniz, gidemezsiniz... Fakat gelin görün ki, iki gün önce sınavdan çıkmış yorgun bir öğrenci olarak tivit dırt' ımı açtığımda milyonlarca isyan yazısı gördüm. Hani sabahtan beri üniversitedeyim olaydan haberim de yok. Ama Ukrayna, kızlar, erkekler... Allah allah diyorum noluyo böyle Ukrayna'lı bir kafile Türkiye'ye mi geldi ? Hemen google abi ye sordum, abi durum nedir noluyo diye... İncem sesim hadi erkeklere gün doğdu Ukrayna'ya vize kalkıyo demez mi... Dur bi de facebook'u açayım orda durum ne diye baktım bakmaz olaydım... Aynı durum orda da var. Kızlar Ukrayna' ya saldırıyo resmen...

    Sonra şöyle bi durdum düşündüm bu kızlar niye böyle bi panik ortamı yarattı diye... Çok ciddi olarak söylüyorum aklıma hiç bi şey gelmedi... Yani erkeklerin hiç işi gücü yok.. Taa burdan kalkacaklar, gidecekler Ukrayna'ya... Ordaki kızlarla birlikte olup gelecekler... Bu mudur yani ? Tek kelimeyle saçmalık ya... Vizenin kalkması iyi bişey tabi ki... İnsanın rahat rahat başka ülkelere girip çıkması güzel olur. Tatil olur başka bişey olur,  sevgilini,eşini dostunu alır gidersin... Eğlenir gelirsin... Ama kızlar resmen bu olayı " Kanka hadi gel bu akşam dışarı çıkıp takılalım" a dönüştürdüler. Yok erkekler elimizden gitti de yok daha bize bakmazlarda... Zaten  Ukrayna'lı kızlar da açmış bekliyodu.. Töbe yaleppim ya :)

     Efendim, üşenmedim kalktım sizin için araştırdım. Mali analiz yaptım sizin için... İstanbul'dan Ukrayna'ya uçak bileti 2 kişi ( tek başına bi erkek gitmez oralara ) gidiş-dönüş 1097,23 TL ( Net ) En az bi hafta orada kalırlar, yerler, içerler eğlenirler, gezerler, tozarlar... 2500 TL ! Kişi başı 1250 TL harcanıyor ve ve ve... Gittiğine değecek mi o da var. Riskli bi iş sonuçta.. Şimdi sorarım size bir Türk erkeği bu riski göze alıp, bu parayı harcamayı düşünür mü ?

     Gelelim panik ortamının yaratılmasındaki fiziksel özelliklere... Tamam allah var kızlar güzel hani :) Ama Ukrayna' ya vize kalktı diye sevinen erkeklerin niyetini az çok biliyosunuz... Erkekler elden kaçtı diye üzülüyosanız yazık yani... Size gerçekten acırım... Ayrıca bi de şu var... Neden kendinizi onlarla kıyaslıyosunuz... Ne bu çekememezlik... Ülkemizde onlardan daha güzel kızlar yok mu ? Elbette var... Kendinize bakın azcık.. Ne bulursanız homidi gırtlak yiyosunuz, oturuyosunuz ! Tamam yemeyin demiyorum, yiyin için spor yapın ! Ama yok ben yiyip, içiyim oturayım... Yok öyle ! Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır diyen boşuna dememiş sonuçta... İğneyi bi kendinize batırın, çuvaldızı başkasına batırın ! Lanet olsun tamam getirin bana batırın :)
 
   Bu olayın yaşandığı gün geçen post'umda bahsettiğim Sevgili Miyuki bi yazı yazdı... Genç kızın çeyizi hakkında... Efendim bu post'u okuyun. ( Bkz: Post ) Biraz dalga, biraz şaka ama gerçekten doğru bi tespit. Burdan kendisine teşekkürlerimi sunuyorum efendim.. Başarılı bi iş çıkardı... Günümüze uygun çeyizler bekliyoruz artık... Güncelleyin sandıkları hadi bakalım !

     Ortada ben güzelim, ben en iyisiyim, en mükemmel benim diye gezinen kızlarımızın bu denli tutuşmasına gerçekten anlam veremedim. Bütün yazılanların bir şakadan ibaret olduğunu düşünüyorum (!) Hani bazı çekemeynlerde hiç umrunda değilmiş yazıları yazdı, gözümden kaçtı sanmayın ;) 

     Laf aramızda merak etmeyin, kimse sizi bırakıp gitmez... Erkeğinizi elinizde tutamıyosanız önce kendinize sorular sorun... Yanlış seçimler yapıp sonuçlarını bütün erkeklere mal etmeyin... Yaa o değilde ;

     Bi yanık kokusu mu var !

16 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Homini gırtlak yiosunuz oturuosunuz.
Sağol be :)

Cidden Türkiye'de çok daha güzel kızlar var. O kadar parası olanın zaten Ukrayna'ya gitmesine gerek kalmaz bence, öyle bir niyeti varsa:)

Laliş dedi ki...

Ellerine sağlık kuzum =). Bazen düşünüyorum annem beni yanlış doğurmuş diye, nedense hep erkek düşüncelerine yakın düşüncelerim :D.

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Eee haksız mıyım ? Hangi gün çıkıp 1 saat yürüyeyim diyosunuz :)

@Laliş : Sen de mi Ukrayna'ya gitmek istiyosun anlamadım şimdi :p

Laliş dedi ki...

He lezbiyen oldum annem =). Yok yavrum benim düşüncem şu; kendine bakmayan bir Türk kızının ama erkekler hep rusları tercih ediyor demesini anlamıyorum =). Sen de yap sporunu, sende giyin üstüne kadınlığını bak bakim ortada rus mu kalıyor =)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Laliş : Ya bence o lafı diyen bi kızın ateşi başına vurmuştur :) Ben burdayım dese peşinde kuyruk olur :D

Miyuki dedi ki...

Hahahaha ! Şaka falan değil o bir kere, çeyizim yok ama isteyenim olursa olacak çeyizim o ! :)

Bu arada yazı acayip eğlenceli :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Miyuki : Kız seni alan yaşadı, dertlerini de boşadı şarkısın armağan ediyorum sana :)

Yaa yazılarım her zaman süper de işte kıymetim bilinmiyo.. Hala film teklifi gelmedi :p

Miyuki dedi ki...

Hahaha ben de hep kendime bu şarkıyı söylerim, ayrıca Ukranyalı bacılara da taş çıkarırım ben :P :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Miyuki : İşte bu ya ! Biraz kendinize güveniniz olsun... Yok Rus yok Ukrayna'lı... Bi aynaya bakın ya aynaya :)

O değil de resimdeki bacı hakkaten güzel ama :p

Miyuki dedi ki...

O değil de erkekler kendine güveni olan bacıları sevmez, neden?

Bir İnce Ses dedi ki...

@Miyuki : Ben böyle bişey duymadım açıkcası. Kızlar özgüveni olmayan erkekleri sevmezler onu biliyorum da bunu duymamıştım. Herkes kendine güveni olan birini sever bence.. Kız erkek ayrımı yapılmaz bu durumda. Özellikle kızlar kendine güveni olan erkekleri sever. Yanlış mı biliyorum ?

EMEL dedi ki...

hahaaa çok güldüm twet atmış miyuki bende baktım ama gerçekten çok hoş yazmışssın gayetde haklısın ayrıca hıh biz o ukraynalı hatunlardan daha güzeliz :D :p bu arada bende emel...

Bir İnce Ses dedi ki...

@EMEL : Yaa işte Miyuki'den bahsettim diye twet attı. Yoksa öldürsen paylaşmazdı. Bana gıcığı var da kendisinin :) Bende İncee... İnce Ses :p

Hoşgeldin :)

Şirvan dedi ki...

Bu Ukrayna meselesini duymuştum; ama hiç bu gözle değerlendirmemiştim; saf mıyım neyim? Ama korkan kızlara burdan sesleniyorum: Ukraynalı erkekler de vizesiz seyahat edebilecek ve onlar da kendilerinde olmayanı yani esmerleri beğeniyor. Takmayın yani :)) Olaya bir de bu açıdan bakın:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Şirvan : Saflıkla alakası yok bence. Sadece laf olsun diye konuşmuyosun :)

francesca mckennitt dedi ki...

Genel konuşmamak lazım, her gün 1 saatten daha fazla yürüyorum valla. Bugün Beyazıt'tan Taksim'e yürüdüm! Dans kursuna başlıyorum hem 2 hafta sonra. Hıh!