Gerçek Kesit (k) ! (MiM)

     Son yazdığım mim'in yorumları yeni yeni bitmişken bir mim daha gelmiş.Fakat öyle sıradan basit bi mim olmamış bu.Yazması gerçekten zor... Rakipsiz bonbon missbone göndermiş mim'i.Konusuna gelinceee :

"Bilgi Üniversitesi'nde tez olarak hazırlanıp hocalara sunulan porno olayı hakkında ne düşündüğünüz."
   
     Biliyorsunuz ki bu olay gündeme bomba gibi düştü.Çünkü ülkemizde bırakın böyle film çekilmesini, filmi izlemek bile büyük tepkiler alıyor.Eğer bu konu tartışılacaksa önce olaya hangi açıdan baktığımıza karar vermemiz gerekir. Önemli olan çekilen film mi yoksa filmin içeriği mi ? Çekilen film bi erkek ve bi kızın aşk hikayesi olsa sizde biliyosunuz ki kimse bişey demez, bu olaydan haberi olan kişi sayısı da 50'yi geçmezdi.Fakat şu durumda görülüyor ki film, film olduğu için değil porno film olduğu için tartışılıyor.Yani akademik olarak hiçbir değeri olmadığı savunuluyor.(Bana göre)
     
     Porno sektörünün ne kadar gelişmiş olduğunu söylememe gerek yok sanırım.Son zamanlar da ortaya çıkmış bişey değil sonuçta... Ve bazı filmler için harcanan paralar dudak uçuklatacak cinsten... Herkes olmasa bile bazı insanlar porno filmleri çekerken bunu bir sanat olarak görüyor.3-5 kişi kendini tatmin etsin ben de aldığım paraya bakayım demiyor.Sen de amma şey biliyomuşsun demeyin sakın...Bunu bilmek için harıl harıl araştırma yapmak gerekmiyor.Günlük kullandığınız haber kaynaklı sitelerde çok rahat ulaşabileceğiniz şeyler sonuçta... 

     Aşk filmi nedir ? Bir erkek vardır, bir kız vardır birbirlerini severler,küserler,ayrılırlar,barışırlar vs vs... Günlük hayatımızda milyonlarca örneği var.Sadece çevrenize bakmanız yeterli...Peki porno film nedir ? Yine bir kız ve bir erkek var. Ve bunların cinsel yaşamı... Bu çok abes bi durum mu sizce ? En basite indirgersem türümüzün devamlılığı için bi gerek sonuçta... Tabi hala leyleklere inanıyorsanız bilemicem.. Yani bu da günlük hayattan bi kesit değil mi ? Aşk filmi ile arasındaki fark sadece konusu... Polisiye filmler de var hayatımızda...

     Filmi çeken öğrenci insan hayatından bi örnek hazırlamış hepsi bu... Ama insanlarımız porno filmi uzaydan gelmiş bi yaratık gibi gördüğü için elbetteki karşı çıkacaklar.Karşı çıkanların  en az %50'si eminim ki ağzı açık film izleyenlerdendir.Özgürlük kısıtlanmış mıdır ? Bana göre kısıtlanmıştır.Kuralları bilmiyorum ama içerik hakkında detay verilmemişse karşı çıkılması bile saçma olur...

     Ayrıca filmin çekilmesinde katkıda bulunan kızı da tebrik etmek lazım. Ama bi de şöyle bi durum var... Film çekimi için kız değil erkek oyuncu bulmakta zorlanmışlar :) Bi terslik var ama çözemedim :p
  
     Sonuç olarak kısa bi özetlersem ;

Seksin hayatımızın bir parçası olduğu ve artık bunun insanların farkına varması, tabuların yıkılması gerektiği anlatılmak istenmiş ama engellenmiştir.

     Haa şimdi bu lafımın üstüne hadi gidip seks yapalım demeyin... Evlenin ondan sonra :p

Not: Yeri gelmişken diziye de bi iki bişi söliyim... İnsanlar ne kadar abarttı ya bu diziyi... Yok öyle değil de böyleymiş..Yok savaşmış kan dökmüş, müslümanlığı yaymış.. Ne biliyonuz ya başını mı tuttunuz. :) Adam harem kurmuş kendine harem... Güzelleri seçip ayırmışlar ne diyonuz siz :) Bi deli taş atmış, akıllılar da atmış...


Mim'i kimseye gönderemicem yazması zor geldi.İsteyen yazabilir :)

5 yorum:

Hayal Meyal dedi ki...

bence porno sanat değildir. Bu kadar yıldır porno ya sanat diyeni de görmedim. Sanat değil, psikolojik bir rahatsızlıktır. Hatta porno izlemeden ilişkiye girmeyen psikolojik manyaklar var. Porno anne babasını ilişkiye girerken gören çocuğun uydurmasıdır büyük ihtimalle.

Sanat olması için estetik değerler taşıması gerekir. Sex ise id eseridir ki daha hayvanidir. Bi kere olay burdan kaybediliyor. Okul da bu şekilde birşeye izin veren yönetim de suçlanmalı, hoca da. Sanat icra ediyoruz la olmaz bu işler. Eline her kamera alıp herhangi birşeyi çektiğinde sanat icra etmiş olmazsın.

Laliş dedi ki...

Düşüncelerine, ellerine sağlık =). Mimi cevaplamana sevindim ayrıca, çünkü herkes yapmıyor, galiba diğer mimlere göre zor geliyor =).

Bir İnce Ses dedi ki...

@Hayal Meyal : Bakış açısı bişi diyemem tabiki...

@Laliş : Teşekkür ederim.Dilim döndüğünce bişiler söyledim işte pardon yazdım :) Ama ben senin bloguna yorum yapamadım.Yorumu göndermek istediğimde sayfa görüntülenemiyo diyo hep

francesca mckennitt dedi ki...

Not'la konunun alakasını çözemedim :) Şaşırttın beni, bunları söylediğimde genellikle taşa tutulurum. Kan dökülerek yayılan bir din.. Çok acı.

Neyse o önemli değil de. Porno konusunda; bana kalsa gayet saçma bir düşünce. Ancak böyle bir şey yapıldı diye hocaların kariyerinin tehlikeye girmesi çok kötü. İfade özgürlüğü falan diyorduk ama?
Yalan hepsi :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Ya notla konunun alakası yok aslında :) Kanuni'nin dizisiyle ilgili bi iki kelime bişi söylemek istedim :)

Şimdi sen bana kızdın mı naptın anlamadım :D