Pardon! Bi Sn Bakarmısınız, Selam, Meraba.... Hepsi Çöpe !

     Vay arkadaş... !  Biz yıllardır uğraşalım. Emek sarfedelim.İlk cümleyi nasıl kuracaz diyelim. Zihnimizde zibilyar tane giriş cümlesi kurup, arasından sadece bir cümle seçmeye çalışalım.Bu kadar uğraş sonucunda o bir cümleyi bulamayalım. Elin oğlu bir tek cümlede işi halletsin. Arada ters tepenlerde oluyo o kadar da olur.Adam direk sonuca gidiyo helal olsun takdir ettim gerçekten. Şimdi aynı soruyu size sorulmuş farzedin ve gerçekten ne tepki vereceğiniz yazın.Yaa benim sevgilim var aşığım hastayım ölürürüm biterim ona hemen terslerim demeyin. Sevgiliniz olmadığını farzedin. Bi de gerçek cevap istiyorum haa ona göre.. Sadece o an neler düşünürsünüz onu merak ediyorum. Yoksa size kalsa hemen terslerim dersiniz, bok sürdürmeyeceksiniz ya!  İzleyelim  :)

22 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Vay be. O çat diye lafı yapıştıran kıza hayran oldum. Birisi bana gelse böyle bir şey dese önce ne demek istediğini anlamaya çalışır, adamın tipine göre cevap veririm herhalde. Beğenmeyeceğim biriyse hiç cevap verme yürürüm, değilse gülerim herhalde. Tekrardan vay be diyorum :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Bari bi cevap ver adamın hevesini kursağında bırakma

francesca mckennitt dedi ki...

Tanımadığım biri gelmiş elma falan diyor, hem de tipsiz ne diye cevap vereyim ki :)

Bir İnce Ses dedi ki...

yok falan de ne bileyim :) karşıdaki susunca kötü oluyo.. Sen gidiyosun o arkandan bakıyo falan :D

francesca mckennitt dedi ki...

:)) Tamam da kendini kızların yerine koy. Hadi beğendin diyelim, orada muhabbete girsen hafif kız olursun bir de :) Mahalle baskısı denen bir şey var :)

tinker dedi ki...

incem sesim bidenem :)) bi elmanın iki yarısı olmaya ne dersiniz senden elma olmaz diyen kız varya tam mal yaa geri çok güldüm :) ben de tipine bakar cvplarım ona göre olurdu eğer tipsizse yukardan aşağı süzer suratımda ki ifade hıh senmi höönnkkk ters ters bakar o ne münasebet derdim.. :) eğer tip iyiise tekrar baştan aşağı süzer hıh (gülümser) anlamadım derdim oda tekara sorduğunda ben ımm elma sevmem ikimiz bir fidanın güller açan dalı olursak olurum derdim :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@ francesca : Hıh... Evet işte benim asıl cevap aradığım soru o zaten. Biri hayır diyince gerçekten mi hayır dedi yoksa hafif kız durumuna düşmemek için mi :D

@tinker : Tinkerim ekolim ben zaten soruyu o şekilde sormaya karar verdim. Yani elma sevmem, senden elma olmaz gibi cevaplar almamak için ikimiz bir fidanın güller açan dalı olalım mı dicem :D

francesca mckennitt dedi ki...

İşte bunu ayırt etmen için birkaç sene daha lazım :p Yani kızlar içlerinden geçeni söylebilmekten korkuyor, bu da ancak eşitlikle değişir. Birkaç yıl; 10-20 yıl :)

Bir İnce Ses dedi ki...

heaa 10-20 tamam ya sorun deil :D peki sadece bekleyecek miyim bişi yapmam gerekiyo mu :D

francesca mckennitt dedi ki...

Katkıda bulunursan süreç hızlanır :)) Kadın veya erkek yerine "insan" olarak görürsek herkesi, değerlendirmelerimizi ona göre yaparsak, çözümlenecek her şey.

Bir İnce Ses dedi ki...

Gay mi ol diyosun ne diyosun :p Nasıl kadın veya erkek olarak görmeyeyim :D Gidip bi erkeğe bir ikimiz bir fidanın güller açan dalı olalım mı diyeyim :)

LieLLa dedi ki...

Yiiidiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:(
İzleyemiyorummmmmmmm:(

Bir İnce Ses dedi ki...

niye yaa :( Ben baktım çalışıyo

francesca mckennitt dedi ki...

Hahah hayır tabii ki:)) Mesela "Kıza bak ya, bu saatte dışarda" "Nolursa olsun, kızla erkek fark edio" gibi düşünceleri kafamızdan atmamız ve attırmamız gerekiyor. Buna katkıda bulunacaksın :)) Hihi güldürdün beni.

Bir İnce Ses dedi ki...

O konuda sorun yok ya ben ayrım yapan bi insan değilim :) Ama yine de geç kalmayın ortalık kötü :p

LieLLa dedi ki...

Sonunda izledim!
Sondaki hatuna koptum, surat nasıl gevşemiş. :D

Yiidimmmmmmm benimle bir elmanın iki yarısı olmaya nedersinnnnnnnn?:P

Şirvan dedi ki...

"Sen kimsin be ne saçmalıyosun!" derim.

Bir İnce Ses dedi ki...

@LieLLa : Beni ikiye bölebilirsin ama benden elma olacağını zannetmiyorum :p

@Şirvan : Yahu bu ne sert bi tepki :)

Leah dedi ki...

Çocuk tipsiz lan. beğenmedim. Ben olsam "elmalarla armutları karıştırmayalım" derdim. :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah: Valla ben bile bundan tipliyimdir :D Ama 4 kız evet dedi naber :p Gerçi evet diyenler tipim değil ama :)

Mia Wallace dedi ki...

ben elma sevmiyorum diyen kız çok sempatik ve en güzel cevapta oydu bence :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Evet ben de o kızı beğenmiştim.. Yani cevabını :p