İnceden İnceye (MiM)


Bu ara finallerden dolayı pek online olamıyorum.Biliyosunuz ki yılbaşı bile kutlamadım 3 gün sadece 1derse çalıştım. Muhtemelen kalcam o dersten.O kadar emek boşa gitti... Yılbaşında beni arayıp illam gel bişi olmaz diyen arkadaşlarıma hayır ders çalışacam siz takılın artık başka zamana dediğim için zibilyar kere pişmanım... Canım çok sıkkın, moralim çok bozuk... Afedersiniz eşşek gibi çalıştım ki hala da çalışıyorum... Ama artık yeter denecek bi noktadayım.. Neyse konu dışına çıkmayayım.. Sevgili celly mimlemiş beni.. Biraz kafam dağılsın diye mim'e cevap vereyim dedim.Sorulardan oluşan bi mim bu...

1.Kaç yaşındasınız ?  Şu gün şu saat itibariyle 22 hatta 22.5

2.İsminizin son harfi ne ? İki ismim var ama en çok kullandığım ismimin son harfi "N"

3.En sevdiğiniz renk ? Siyah severim ama mavi tonları da hoşuma gider

4.Kilonuz kaç ? 58 ( Biliyorum zayıfım )

5.Boyunuz kaç ? Resmi rakamlar 1.74'ü gösteriyor bazen 1.76 da çıkabiliyorum. 1.75 diyelim

6.Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz ? Benim gibi bi insan tabiki 1. olur. Ayrıca bi tane olur tek olur...  Facebook'a adını yazarsın bi tane çıkar.İkinciyi bulamazsın... Dünyada bile eşi benzeri yoktur ;)

7.En sevdiğiniz şarkı ? Şimdi ben buraya hangisini yazayım.. Şimdi mala bağlamışım abidik gubidik bişe yazarım... Bi kaç tane örnek yazayım bari..

-Mustafa Ceceli - Tenlerin Seçimi - Bekle - Yağmur Ağlıyor
&Elvan -Eksik

-Sertap Erener - Bir Damla Gözlerinde

-Gökhan Tepe - Bir Kaç Beden Önceydi

-Duman - Senin Marşın- Helal Olsun

-İnna-10 Minutes

-Rihanna- Rehab ( Coke'n Music konserlerinde çalan maxi remix olan )

-Madcon - Beggin (Remix)

Daha fazla da yazabilirim ama yeter :)

Nerde kalmıştık heeh. 8

8.Sizce esmer mi sarışın mı ? Sarışının adı var esmerin tadı var diyenin bi bildiği vardır elbet ama ben sarışın böyle beyaz tenli seviyorum... Esmerler kusura bakmayın kısmet değilmiş :p

9.Sigara kullanıyormusunuz ? Asla...

10.Alkol ? Eee.. Keyfim yerinde olur ortam koşulları da elverişli olursa fena olmaz hani... Yılda bi kaç kereden bişi olmaz yani :)

11.Çayı fincanda mı içersiniz, çaybardağında mı ? Türk erkeğiyiz evelallah ince belli severiz.. Beyaz atlet giyeriz :p Haa Tarkan giyince bişi demezler biz giyince kro oluruz o ayrı mesele :)

Mim'lenen

5 yorum:

Loana dedi ki...

aaa teşekkür ederim ilk fırsatta yazıcam :)

Mia Wallace dedi ki...

ne samimi cevaplar sevdim :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Loana : Rica ederim.. :)

@Mia : Teşekkür ederim :)

Siyah Gül.... dedi ki...

keşke bilmediklerim olsaydı uff :/ ayrıca face yazınca tek olmadığını sana söylemiştim neden böyle yalanlar söylüyorsun :P

Bir İnce Ses dedi ki...

@Siyah Gül : Ben de gözüme mi inanayım sana mı inanayım diyorum o zaman :)