İmkansız Bir Aşk Hikayesi ! ( Vol 4 )


Okumamış-merak eden-tekrar okumak isteyen ? Vol 1  Vol 2 Vol 3

     Tatilde fırsat buldukça otelin bilgisayarından msn'e, facebooka girdim. O, bi ileti paylaşmıştı facebooktan... Ben de yorum yazmıştım. Ertesi gün baktığımda yorum silinmişti. Galiba çok belli ettim bi sorun oldu diye düşünmeye başladım. Mesaj atamadım yine... Ne telefondan ne facebooktan... Tatilin son günü msn den konuştuk. Ne zaman geliyorsun ne yapıyorsun diye… Yorumu niye sildiğini sordum, belli belirsiz bişeyler söyledi ama alamadım bi türlü istediğim cevabı...Eve geldiği gün msn'e girdi... Konuştuk biraz havadan sudan... Ama ben hala o cevabı istiyordum.Tekrar sordum...

     Yorumu kim sildirdi ? Kimse sildirmedi ben sildim problem olsun istemedim. Kim problem çıkaracak ki ? Görüştüğüm insan...Sevgilin !

     Hani çok kızarsınız etrafı dağıtmak istersiniz ya, o ekranı kaldırıp fırlatmak istedim… 2-3 dk. Hiç bir şey yazamadım… Orada mısın dedi… Hiç bozuntuya vermedim. Çok mutlu olmuş gibi davrandım. Çocuk kimdir necidir diye sordum… Sordum sordum ama siz bir de gelin bana sorun… Bir aydır falan görüşüyoruz dedi… Ben tatile başladığım ilk gün çıkmaya başlamışlar…

     Her yoruma atlıyorum, bilip bilmeden, seni de zorda bıraktım özür dilerim. Böyle yaparsan kızarım ama sana. Kız kız.. Daha bana kızacak çok kişi var. Kim sana niye kızsın ki ? Boşver kızacak çok kişi var...

     Niye kıszını var mı... Herkes benim bişeyler yapmamı beklerken, ben sevgilisi varmış dersem kızarlar tabi...  Ama gel de bunu anlat... Geç kalmanın acı sonu böyle oluyor işte !

     Arada sırada yine konuştum msn den… Yaklaşık 1 yıldır belki de daha fazla konuşmadık hiç… O artık daha da farklılaştı. İstanbul O’na yaradı… Gün geçtikçe daha da güzelleşti… Kendini geliştirdi. Bir yanı kadın bir yanı çocuk bir görüntüsü var. Takıldığı ortamlar değişti… Arkadaş çevresi genişledi… Sevgilisinin olmamasının imkansız bir hal aldığı bir durumda… Hani derler ya " O, sana sümüğünü bile atmaz! " öyle bişi işte :) Bu saatten sonra ben istermiyim ? Geçmiş, geçmişte kalmıştır....

     Peki ya ben ?

      Üniversiteden beklediğimi alamadım biliyosunuz. Çok şey mi kaybettim ? Evet kaybettim kimse bana pollyannacılık oynamasın... Ben dört sene üniversitede ne yaptım peki ? Ben dört sene internete girdim. Kimisine göre boşa zaman kaybettim. Bana göre burada yapabileceğimin en iyisini yaptım. İnternetten en az 200 kişi tanıdım. Yeri geldi yüceltildim, yeri geldi aşağılandım. Yeri geldi konuştum, yeri geldi konuşturdum. Peki ben hiç mi bişe öğrenmedim, hiç mi bişe eklemedim. Öğrendim, öğrettim, öğreniyorum ! Uzun süre internette kalmam, aynı anda 7-8 kişiyle msn de görüşmem bir hiçmiş gibi geldi çoğu insana... Ama nedense ben internette çok şey öğrendim... Çok gezen mi bilir, çok okuyan mı derler ya hani... Gezemiyosan okuyacaksın... Buralarda öğrenemeyeceğim çok şey öğrendim. Belki uygulayamadım ama öğrendim...

     Peki bu ne işe yarar ? Açıkcası bilmiyorum. Gözü kapalı bi çok şey yapabilirim, yorumlayabilirim... Bazı olayların, bazı yazıların nasıl bi yol izleyeceğini bilebilirim belki... Kimle, nasıl, ne zaman, ne türlü konuşacağımı da bilebilirim belki... Belki de sadece bildiğimi sanıyorum :)

     Ben hep yazı bekledim... Geçen yazı beklediğim kadar hiç bi yazı beklemedim. Siz siz olun beklemeyin... Tekrar böyle bişi olsa bekler misin derseniz.... Galiba ben yine beklerim... Niye diye sormayın... Ben utangaç, ödlek, korkak herifin tekiyim...


     Ama yine de aşk tesadüfleri sever...

|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅] Müzik setine tıklayınca çalmaya başlıyomuş :p

the end !

18 yorum:

Leah dedi ki...

Böyle bi son beklememiştim!

Of ya.

Ben de internette çok insan tanıdım, tanıyorum da hala. Burası aslında hiçbir şey katmıyor gibi gözükse de çok şey katıyor insana. Umudu yitirmemek gerek.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah : Aslında bi ara düşündüm hikayenin devamı sizce nasıl biter diye bişi yazayım acaba nasıl bitmesini bekliyodunuz bi göreyim dedim de zahmet olsun istemedim size :)

Coşkun Hürsel dedi ki...

Öf bu ne acıklı bir hikaye ya! Boğazıma bişey düğümlendi, kaldı:(

pınar dedi ki...

Ben bekliyodum bu kızdan böyle bişey amaa.Cık cık cık.
Ayrıca insan öğrenmek isteyince heryerden bişeyler öğreniyor.Ne üniversiteleri derecelerle bitirmiş ama boş kalmış insanlar var.Hatta bence insan en çok insanda bişiler öğreniyor..

francesca mckennitt dedi ki...

Ya bu mudur? Sen geç davrandığını bile iddia etsen, bence çok adaletsiz davranmış. Kendini suçlama, o haksız bence.

Beni öldüren şarkıyı koymuşsun sonuna zaten :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Çoşkun Hürsel : Acıların çocuğuyum :)

@pınar : Valla ben beklemiyodum :)

@francesca : O niye haksız :) Ben bişe söylemedim ki, niye adaletsiz davransın :)

francesca mckennitt dedi ki...

İyi de, daha önce okuduklarımıza göre, onun senin hislerini anlamamış olması imkansız :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Ben de öyle düşünmüştüm ama demek ki öbür çocuk benden daha yakışıklı, daha iyi biri demek ki.. Napalım artık :)

francesca mckennitt dedi ki...

Neden kendini bu kadar eleştiriyorsun ki. İlla yakışıklılık olarak düşünmemek lazım. Belki o anda gerçekte yaşayabileceği bir aşk, çoğunlukla sanal bir kişilikten daha güvenli gelmiştir. Bilemeyiz ki :) Kendini suçlamana gerek yok.

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Ee tabi o da var :) Ama ne bileyim işte güzel kızlar yakışıklı sevgilileri olsun isterler :D

Ayrı Yazılan De dedi ki...

böyle bir son beklemiyordum. ama utangaç olman senin suçun değil bence. ne bileyim, yeterince belli ettiğini düşünüyorum. bir adım da o atabilirdi.

neyse, bitmiş olayın mahkemesini yapmayalım. sağlık olsun, ağır bir yara almamışsın en azından :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Ayrı Yazılan De : Utangaç olmam tamamen benim suçum değil elbetteki ama oranlarsak %80 benim suçum. Hatalarımı kabullenmem gerek :)

Daha yolun başındayız alacak çok yaramız var :)

Laliş dedi ki...

Lan ben sana kıyamam be =). Sen fazla üzülme ben sana burdan ithal edeceim en güzelinden bir tane =).

Şaka bir yana internetin sana kattığı şeylerden biri yazabilme yeteneği. Bu yetenek herkeste olmuyor. Ve seni tanımadığı halde okuyup, seninle aynı duyguları paylaşan birileri... BEnce bunlar yeter de artar =).

Bir İnce Ses dedi ki...

@Laliş : Yok ya ne üzülcem.. O kaybetti bi kere.. Yılan gibi çocuğum valla.. Peşimdeki kızları yanyana düzsem burdan Toronto'ya yol olur ! ( Son zamanlarda söylediğim en büyük yalan:) )

Coşkun Hürsel dedi ki...

Abicim, kusura bakma, senden birkaç yaş büyüğüm, veya değilim, ama hayatta öğrendiğim bir şey varsa, erkek neyi ne kadar belli edersen etsin, her zaman için bir adım daha atması BEKLENİR ve GEREKİR. Atlıcaksın ilk otobüse, basıcan İstanbul'a gidicen, kapısına dayanıcan. Bir sevgilisi olsun, olmasın, böle böle dicen, hatta demene bile gerek yok, bu yazıların çıktılarını al, kıza ver, başka bişey demene gerek yok, "Hoşçakal, sonra görüşürüz, kalbim her zaman senindir" de, çekil.

Şövalye, Centilmen, Kabadayı, Dadaş, Efe, Errkek adam, Ağır Abi... Hepsinin şanı bunu gerektirir.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Çoşkun Hürsel : Düşüncelerine harfiyen katılıyorum. O zaman yapamadım işte. Hani terzi kendi söküğünü dikemez derler ya aynen öyle bi durum.Herkese akıl veren ben resmen ortada kaldım.

Ama şu zaman da ona gidip kalbim senindir demem. Zamanında çok sevdim belki evet ama o zaman gözümü kapatıp yapacağım şeyleri şimdi düşünerek yaparım.

Bu güzel yorumun için de ayrıca teşekkür ederim :)

ed dedi ki...

atmissin linkleri hemen atladim okudum hepsini:)
Sonu kötü bitmis ama ne bilim basindan belliydi ya...sen adim atmakta cok zorlanmissin hep...o da bunu iyi kullanmis
sen o ha simdi ha yarin olucak derken o bildigin egosunu tatmin etmis
sen 4seneni heba etmissin...
ben ayni seyi yaparak 1 senemi heba ettim ama benim hayatim o yüzden mahvoldu da...
cok okuyan mi cok mu gören bilir dersen...cok insan taniyan artik cogu seyin farkina varabiliyor...
ama olay uygulamada bitiyo.
Umarim bundan sonraki ask hikayelerin mutlu ask hikayesi basliginda toplanir biz de keyifle okuruz:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@ed : Aşk hikayem daha olmaz heralde ya :) Ne bileyim pek umut vermiyorum :)