İmkansız Bir Aşk Hikayesi ! ( Vol 3 )


      Okumamış-merak eden-tekrar okumak isteyen ? Vol 1  Vol 2

      O günden sonra bir daha da göremedim ne O’nu ne Yağmur’u… Mahalleden taşınmıştık Yağmur’u hiç görmedim… Üniversiteyi kazanmış, 2.Sınıf olmuştum… Eylül falandı sanırım…Facebook’dan birisi beni eklemişti… Ekleyen Yağmur’du. Kabul ettiğim an arkadaşlarına baktım hemen O da var mı diye… Yoktu… Ama ben her Facebook’u açtığımda acaba eklemiş midir diye Yağmur’un profiline bakıyordum. Ekim ayıydı O’nun hesabını eklediğim gün… Ertesi gün kabul etti arkadaşlık isteğimi… Giyimi değişmişti resimlerinden belliydi.. Daha bir resmi giyinmişti sanki… Eski spor hali yok, biraz olgunlaşmış gibiydi… İstanbul’da okuyordu. Havadan sudan konuşuyorduk, o zamanlar neler yaptığımızı soruyorduk birbirimize… Ben dans kursuna gittiğimi söylemiştim... Süper yaa demişti… Sonunda birkaç gülücükle… Dans eden erkekler inanılmaz çekici oluyorlar, çok iyi yapmışsın diye bitirmişti cümlesini… Bu yoruma kayıtsız kalmam nerdeyse imkansızdı… Bu cümlesi bile içimdeki küller arasından bi kıvılcım çıkarmaya yetmişti…Aradan aylar geçti ve ben hala telefonunu isteyemedim.

13 Mayıs 2009… Saat tam 02.00

     Ben yine üniversiteden, bölümden, devam zorunluluğundan şikayet ediyorum. O bana  “ üzüldüğüm şey derse girmen değil, İstanbul’da okumaman “ diyor. İstanbul’u sevmiyorum çekici gelmiyor bana diyorum. O, sen gel, ben sevdiririm buraları sana diyor…

     İçimdeki o küller arasından çıkan kıvılcım artık küçük bi alev haline gelmişti… Sönmek üzere olan ateş yeniden alevlendi… Bir ay sonra yine msn de konuşuyoruz. Hastaydım o zamanlar, yazın sıcağında kütür kütür öksürüyordum. Bana bi ilaç ismi söyledi. Geceleri yatmadan önce sıcak suya biraz limon sık iç sabaha hiç bi şeyin kalmaz, ben yarın seni sorarım dedi. Fırsat bu fırsat telefonunu istedim… O’nunla tanıştıktan 5 sene sonra :)  Ama mesaj atmaya utanıyordum. Ne yapacağımı bilemiyordum… Sanırım bir gün de 100 kere slm, mrb, naber, napıyosun vs vs…yazıp gönderemiyordum.

     Okuduğumuz lise mezun yemeği veriyordu… Belki beraber gideriz diye düşünmeye başladım. O’na sordum beraber gider miyiz diye ? Kesin bir cevap almasam da olumlu olduğunu düşündüğüm bir şeyler söyledi bana… Yine hayallere daldım… Evinden alacaktım arabayla, çok şık giyinecektim. O’na ayak uyduracağım diye kendime ilk defa ceket bakmıştım. Her şey benim hesabıma göre çok iyi gidecekti… Arkadaşlarıma da söylemiştim bu kez… Aradan o kadar yıl geçip benim hiçbir şey yapamayışıma herkes şok olmuştu. Bazıları uzatma söyle dedi, ben telefondan msn den olmaz böyle şeyler diye söylemedim hiç… En azından belli et dediler… Nasıl yapacağımı bilmiyordum. Elime yüzüme bulaştırırım yapamam daha kötü olur diye düşünüyordum. Arkadaşlarımın da desteğiyle az çok belli ettim bir şeyleri yada ben öyle düşünüyordum… O yemeğe gidemedik… O sıralar İstanbul’da kalmak zorunda olduğunu söyledi… Peki dedim… Çok sıradan bir olay gibi… Aradan fazla zaman geçmedi arkadaşlarımla tatile gittim. Ben tatilden döndüğüm sıralarda O’da eve gelecekti… Artık ne olursa olsun söylemeliydim.


to be continued !

Vol 4

16 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Heyecanlandığım noktada kesmek zorunda mısın!

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Evet :p

LieLLa dedi ki...

Ohh ben raadım. Sonunu biliam.
Çatlayın patlayın!:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Liella : Ek yaptım ama yazılara farkettin mi :) msn konuşmalarını açtım saat gün tarih herşeyi tam yazıyorum :)

Leah dedi ki...

Yua ben 2. yazıyı okuyamıyorum link bozuk!

O değil de ben olsaydım cipsi verdiği gün aldıydım numarasını 5 sene nasıl bekledin arkadaşım!

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah: Düzelttim linki.. Ya işte ben böyle beceriksiz bi organizmayım :)

Loana dedi ki...

çok kötüsün ama.
çabuk yaz :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Loana : Zaten direk sonunu okuduğunuzu düşünmeye başladım " to be continued " yazısını görünce okumuyonuz mu napıyonuz sonucu mu merak ediyosunuz :)

sütur atamayan cerrah dedi ki...

ben okurken sabredemiyorum sen nasil 5 sene sabredebildin:)

Ayrı Yazılan De dedi ki...

üç yazını okudum. bir de boğa burcu olduğunu öğrendim ve karar verdim ki abi bana çok benziyorsun.

bunu evlenelim diye söylemiyorum elbette. sadece tahminde bulunuyorum. bir an için bile olsa kalkıp istanbul'a gitmek geçti değil mi aklından?

keşke gitseydin diyorum. devamını merak ediyorum

Bir İnce Ses dedi ki...

@sütur : Valla sabretmek denirse sabrettim diyelim :)

@ayrı yazılan de : Ben o sıra uçak bileti bile ayırdım :) 2 sene sonra onu görünce elim ayağıma dolaşır.Her şeyi berbat ederim diye gitmedim :)

TasO dedi ki...

yok artik ya. sen nasi bi insansin olum ya. hem niye yarim biraktin. merakta biraktin bizi yine. olum niye soylemiyosun kiza sinir ettin beni ha. tobe tobe yaaa. anaaaaa

Bir İnce Ses dedi ki...

@TasO : Böyle yarım bırakınca daha heyacanlı oluyo :p

Bi tarafım tutmadı işte söylemeye anlayın :D

tinker dedi ki...

ya ya ya incem sesim aşk meşk işleri desene oy oy oyy çok konuşmak istemeycem bu konuda aynı dertten muzdarip bi insanım bende anlıyorum seni 5 yıl neden? diye yada yarım kalmasını..

tek bildiğim birşey var sen çok iyi niyetlisin ve eğer birgün hakeden birisini hissedersen bırak istanbul fizana bile gidersin sen öylede bi insansın..


birgün çok mutlu olucaksın mühendis bey.. bunu ben değil yardımcı perilerim söylüyor..

Bir İnce Ses dedi ki...

@tinker : tinkerim teşekkür ederim bu güzel düşüncelerin için :)

Tinkerim perilerine söyle güzel haberler getirsinler sana ;)

LieLLa dedi ki...

Ah Yiidim ah...