İmkansız Bir Aşk Hikayesi ! ( Vol 2 )

 
Okumamış-merak eden-tekrar okumak isteyen ? Vol 1
  
     Üniversiteyi kazanamamış, günlerim dershanede geçiyordu... Öğlen olmuş ders bitmiş eve dönüyordum… Tarih 14 Şubat ! Aşağıdan onların geldiğini gördüm. O ve Yağmur yavaş yavaş geliyorlardı… Okuldan kaçmışlardı… Gördük birbirimizi bekledim onları… Keşke görmez olaydım… O’nun elinde kırmızı bir gül vardı. Beynimden vuruldum o an ! Yüzümde acı bir gülümseme… Sanki onları gördüğüme çok mutlu olmuşum gibi bir ifade takındım… Tek kelime etmedim gülle ilgili… Hiçbir şey sormadım… O gül gözüme gözüme battı o gün. Yanlarından hemen ayrılmak istedim. Acele işim var dedim fazla konuşmadan ayrıldık… O günden sonra Yağmur’a sormadım sevgilisi var mı diye… O zamanlar daha çocuk gibiyim işte… Kendim gibi düşünüyorum O’nu da… O da benden hoşlansa sevgilisi olmazdı diyorum kendi kendime. 

     Aradan aylar geçer… Ben yine dershanedeyim ama hayatımda ilk defa etüte kaldım o gün. Akşama doğru saat 4 civarı dershaneden çıktım… Kapıdan adımı mı atar atmaz onları gördüm karşımda. Ayak üstü bir muhabbet ettik… Onlarda dershaneye gidiyorlarmış. Haftaya buluşma sözü aldım. Eve giderken düşüncelere daldım… Evet bu bir işaret… Hı hım kesinlikle öyle..İlk defa etüte kaldım, dershaneden çıktığım an O’nu gördüm. Tesadüf olamaz bu ! Bir hafta vardı önümde…Tam yedi gün ! O yedi gün nasıl zorlu geldi anlatamam. Bir yıl kadar uzun geldi bana. O gün geldi çattı… Bir şeyler söyleyeceğim artık bugün diyorum. Fazla uzatmanın alemi yok. Planlar, hayaller kuruyorum kafamda. En lüks yerlere götüreceğim O’nu… Bir fırsatını bulup Yağmur’u göndereceğim vs. vs. Türlü türlü planlar uydurdum kafamdan… Zaman geldi ben dershaneden çıktım her zaman gördüğüm yere gittim bekledim gelmesini… Sanırım bir saate yakın gelmesini bekledim… :) Tam umudumu kesmişken geldiler. 
     Yürüyoruz yolda yavaş yavaş… Elim ayağım titremeye başladı daha hiçbir şey söylemeden… Yağmur’un telefonu çaldı… Bir sorun varmış gibi konuşmaya başladı… Tamam dedi kapadı telefonu… “Dershanede etüt varmış gitmemiz gerek başka zaman buluşalım olur mu ? “ dedi. Hiçbir şey söyleyemedim. O’nu bekliyorum.. Bir şeyler söylesin... Boşver gitmeyelim desin... Sen git, ben gelmeyeceğim desin… Masum masum bana baktı… Tek kelime etmedi… Peki dedim… 

     Gittiler ! 

to be continued !

Vol 3 

13 yorum:

TasO dedi ki...

vay arkadas. nedir bu ya. devamini da merak ettim ha.

TasO dedi ki...

kiz milleti iste hepsi ayni. :P

Siyah Gül.... dedi ki...

valla suç sende kızın suçu yok.bi kere kalkıp arayıp arkadaşını bi buluşma ayarladın mı? yok....

francesca mckennitt dedi ki...

Hay Allah. Gittiler tabii. Sonra başka bir buluşmayla telafi etti? Devamını bekliyoruz :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@TasO : Sanırım 2 part daha yazabilirim :)

@Siyah Gül : Zaten hep ben suçluyum.. Kız hiç yakınlık göstermemiş demiyosun

@francesca : Şu an da hikayenin ortasındayız ve 3 sene geçti... Bi o kadar daha var :)

Laliş dedi ki...

Kızı kolundan tutup kendine çekip seviyorum uleyyn anlasana diyemedin mi bir ince ses kardeş?

Missbone dedi ki...

Tatsız Çilek Missbone olmuş... Haber verim dedim..
Seni seviyorum.
Muah :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Laliş : O cesaret olsa zaten bu zamana kadar single takılmazdım :D

sütur atamayan cerrah dedi ki...

devamini iple çekiyorum.

Loana dedi ki...

ben de heyecanlandım bak. bayılırım aşk hikayelerine :)) hadi bakalım.

celly dedi ki...

mimlendin:)

ed dedi ki...

yeni buldum blogunu ama harika!:D

eee devami nerde yahuu

Bir İnce Ses dedi ki...

ed : Teşekkür ederim :) Nası göremedin ya.. Hemen yanda geçmişe dönüş kısmında... Ben yine de linkleri yazayım :)

http://birinceses.blogspot.com/2010/12/imkansz-bir-ask-hikayesi-vol-1.html

http://birinceses.blogspot.com/2011/01/imkansz-bir-ask-hikayesi-vol-2.html

http://birinceses.blogspot.com/2011/01/imkansz-bir-ask-hikayesi-vol-3.html

http://birinceses.blogspot.com/2011/01/imkansz-bir-ask-hikayesi-vol-4.html