Dakka 1 Gol 1.... Hoşgeldin 20 "11" !

Çoğu insanımızın çılgınlar gibi eğlenerek giriş yaptığı yeni bir yılın ilk günündeyiz.Tekrar hepimize hayırlı olsun. Umarım herkes yeni yıla iyi bi giriş yapmıştır...

Bir efsanedir bilirsiniz " yeni yıla nasıl girersen bütün yıl öyle geçer" diye... Biliyosunuz ders çalışarak girdim bu yıla... Bi de işin ilginç tarafı kimse inanmıyo... Tamam ders çalışan bi insan değilim... Hele de yılbaşı günü böyle bişiyi söylemem gerçekten inandırıcı değil ama hakkaten ders çalıştım...  30 metrekare odada hiçbir eğlencesi olmayan bi yılbaşı geçirdim daha doğrusu geçirmek zorunda kaldım..

Saatler 00.20 sularını gösterirken tık tık tık.. Bi kapı çaldı arkadaşlardır falan dedik.Kapıyı bi açtık yurt görevlileri gelmiş.Odaya bakıcaz içki falan var mı diye dediler... Ben de ses etmedim gelsin baksın zaten bişi yok... Eğlence olmadıktan sonra içki içmenin anlamı olmadığını düşündüğümden dolayı hiç bişi almadım. Neyse işte sağa sola baktı.. Mini buzdolabını açtı... Bişi bulamadı... Bi baktım dolabımı açmaya yöneldi.. Dört senedir aynı yurtta kaldığım ve güvenliğin yüksek olduğu bi yer olduğu için dolabı kilitleme ihtiyacı duymayız hiç... Ben dolabı açma dedim sakince... Konuşarak halletmeyi denerim her zaman... İnsanlık yaptım... Baktım tınlamıyo... Bu sefer bağırarak dedim açma o dolabı diye... Hala adamın umrunda değil... Tam kapağı açıyo tekmeyi bi vurdum dolaba ! Açma dediysem açmayacaksın anlama sorunun mu var, yoksa topladıklarını içtin kafan mı iyi dedim... O bana pis pis baktı ben ona pis pis baktım.... Ben bu dolabı açarım demez mi... Benim tepem iyice attı... Ağzımı da bozmak istemiyorum.. Baktım yine dolabın kulpuna sarıldı... Dedim yeter lan mq ! Bir kargaşa bi gürültü bi kıyamet... Bütün yurt ayaklandı. Yurdun sahibi falan geldi... Noluyo ne bitiyo diye... Ben çıldırmışım ama... Zaten boktan bi yılbaşı geçirmişim sinirim bozuk bi de üstüne bu olay olunca gözüm karardı... Kim ne derse bağırıyorum...

Başladılar yok yurt kuralları var da yok bilmem ney de... Onun görevi arayacak... Sizi tanımıyo daha tanısa bu kadar uzatmazdı... Kurallardan lafı açınca.. Arama yetkiniz var mı dedim ? Var tabi ben yetki verdim  ona da dedi... Onu demiyorum senin benim odamı aramaya yetkin var mı dedim.. Burası devlet yurdu değil resmi kurum değil.. Sen benim odamı canın isteyince gelip arayamazsın... Polis değilsin jandarma değilsin... İçki bulundurmak yasak tamam ama görürsen alırsın , gelip benim dolabımı açıp da arayamazsın yani... Savcılıktan git kağıt al gel dolabımı aç...

Şimdi olayı bu kadar büyütecek ne vardı demeyin... Benim kızdığım olay arama değil... Benim kimseden gizlim saklım yok... İnsan bi izin alır... Benim dolabımı açıyosun... Özel bi eşyam o benim... Belki dolabımda kimsenin görmesini istemediğim şeyler var. Ne diye dalıyosun hemen dolabıma... Bakabilir miyim dolabına de... Ben de anlarım yani aşağıdan öyle demişler, o da gelmiş söyleneni yapıyo...

Yurtta falan kalan arkadaşlar varsa bunları unutmasınlar... Devlet yurdu nasıldır bilmiyorum ama özel yurtta kalanlar için söylüyorum... Sözleşme imzalarken iyice okuyun... Neye imza attığınızı bilin... Kuralları sormayın direk yazılı kağıdı isteyin kii... Kurallar var demesinler... Unutmayın ki böyle durumlarda arama izni sadece güvenlik güçlerinde... O da arama izni ile olur...

Bizim odadan sonra bi taraflarına baka baka aşağı indiler... Kimsenin de odasını arayamadılar... Evdeki hesap çarşıya uymadı... Nevalesini kaptıranlarda artık şansına küssünler napalım :)

Ne muhteşem bi yılbaşı değil mi ?

5 yorum:

Rory dedi ki...

:)

LieLLa dedi ki...

nannnnn döverim onlarııııı!

Siyah Gül.... dedi ki...

bizim yurt görevlisi de gece 00.30 olan giriş saattini 2.00 kadar çekmiş.ulan bnm dışarda işim olduğu zmn(mesela sevgilim kmler aşıp yanıma geldiği zmn) yapmazlar bunu lanet olsun diyerek asansöre binip kös kös odama çıktım.kuzeyin oğlunu ve yahşi cazibeyi izledim.tam 00.00 da da sevglimle kamerada konuşuyorduk.hayırlı uğurlu olsun.

francesca mckennitt dedi ki...

Biz de bunu planlıyorduk ama bulaşık yıkamaktan fırsat kalmadı işte :)) Bütün senen hem eğlenerek hem ders çalışarak geçsin; 4.00'lar senin olsun :)))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Siyah Gül : Zaten şu yurtçular ne zaman işimiz gücümüz olmaz kapıları sonuna kadar açarlar... İşimiz olur kapıyı kilitlerler...

@francesca : 4.00'ı kim kaybetmiş ki ben alayım 2.00'a 2.50'ye kurban olam ben :) Teşekkür ederim :)