Çok Önemli Açıklama !


     Aslında bugünkü post için başka planlarım vardı ama dün gece yaşanan olaylar, bana yazılan mentionlar sonrası acil olarak bi kendimi temize çıkarma yazısı yazmam gerektiğini düşündüm...

     Dün tivit dırt'ta twitburc kod adlı astroloğumuz yükselen burçlar hakkında yardımcı olacağını söyledi. Söyledi söylemesine de hani ben bi türlü yardım göremedim. Sırayla açıklar dedim ama yok valla... Tam olarak dört kere bilgilerimi yazdım gönderdim. Beşinciyi de yazdım da lanet olsun dedim göndermedim.. Bi türlü geridönüş olmadı. İnceledim biraz 3 dk. içerisinde geri dönüş yaptı çoğu kişiye... Kadın erkek eşitliği istiyoruz arkadaşım ne bu ! Hep hemcinslerine cevap yazdı... Senin derdin neydi o kadar demeyin efendim... Ben iki farklı sitede iki farklı yükselen burçla karşılaşmış bi insanım. Gerçekten bilmek istiyorum... Konu bu değil tabi... 

     Bu tivitler sırasında Leah ve Miyuki'yle de tivitleşiyoruz. Miyuki benim siteye iki de bir yanlış diyo.. Artık para mı alıyo kendi baktığı siteden ne yapıyo bilemiyorum... Bi baktım bi tivit geldi Miyuki'den...Tabi ben bi şok kaldım böyle....

     " Bir de bazen düşünüyorum ki bis hani kadınmışsın da erkeğim diye bizi kekliyomuşun "   (Adı geçen bis ben oluyorum)

Nerden çıktı bu falan derken ben işin aslını merak ediyorum cevap geliyor...
     " Fal - alışveriş - kadın kıvraklığında zeka ki pek çok erkekte olmaz :D " 

Kadın kıvraklığındaki zeka daha fazla ezilmiyim diye söylenmişmiş yalan yani orda yazdığına bakmayın :)

     Gecenin ilerleyen saatlerinde tinkerim ekolim katılıyor tivit dırt'a...  O da demesin mi aslında bende bi ara öyle düşünmüştüm.Çok kibar buldum seni... Ben yıkılıyorum tabi.. Böyle başımdan aşşağı dökülen  kaynar sular falan... Leah konuşmanın içinde diye ben 3 kişi benim kadın olduğumu sanıyor diyorum... Leah'nin iki tivitinden biri ben demedim ben demedim.. Beni saymayın.. Çırpınıyor kendini kurtarmak için... Amma ve lakin elimizde net iki kişi var !

     Bi durdum bi kendime geldim... Bi geçmişte yazdıklarıma bakayım ben nerde hata yaptımda böyle düşünceler ortaya çıktı diye... Oturdum bütün yazılarımı tek tek inceledim... Bu yanlıgıya düşürebilecek bi kaç post buldum ama onların da içeriğinden net bi şekilde benim erkek olduğum anlaşılabiliyo :)  Şurda reklam olmasın diye ismimizi, resmimizi koymadık diye yapılacak şey miydi bu şimdi...

     Saçlarımdan bahsetmişim günün birinde... Bakmayalım mı yani.. Mat mı dursun.. Pambık gibi olmasın mı... Mis gibi kokmasın mı ! Saçımıza başımıza soğuk duş etkisi yaratan, kışın kullandığımızda götümüzü donduran saç kremi aldık diye hata mı ettik !

     Bir diğer konumuz benim alışveriş merakım... Erkekler alışveriş yapmayı sevmezmiş... Size zibilyar kere diyorum ki genelleme yapmayın.. Bakın sonunda karışıklık oluyo böyle... Seven birileri var elbet... Tabi ki alışveriş yapmaya gittiğim zaman 5 mağazada gezcem, 10 mağazada gezcem... En güzelini, en iyisini, bana yakışanını bulcam... Giyinmeyi seviyorum arkadaş ne var bunda yani... Yeni bişey almak hoşuma gidiyo... Nasıl bayramda çocuklara kıyafet alınca sevinirler, bende öyle seviniyorum.. Mutlu oluyorum... Güzel şeyler giyinince kendime bi güven geliyo... İlla bayramda alınınca mı sevinmek lazım... Benim için hergün bayram... Deliye hergün bayram sonuçta :) Yeri gelince alışveriş yapmayı seven erkek aranır (!)

     Son konumuz fal... Ben günlük,aylık, yıllk burcunu okuyan biriyim... Merak ediyorum.. Okumak hoşuma gidiyo.. Bazen yazanlar dikkatimi çekiyo ona göre hareket ediyorum... Ha kahve falıdır, tarot falıdır, cart falıdır, curt falıdır inanmam ! Ama baktırmaya bayılırım... Kahve falına arada sırada gerçekten iyi bakanlar çıkıyo, onlara bişey diyemicem saygılarımı sunuyorum :)

     Başımdan geçen olayları falan da yazdım hanii... Erkek olduğum bariz bi şekilde ortada diye düşünüyorum... Merak ediyorum şimdi.. Acaba zamanında veya halaa sizin aranızdan da benim kadın olduğumu ama kendimi erkek gibi gösterdiğimi düşünen var mı ? Varsa nedenleriyle birlikte mutlaka yorum yazsın... Her türlü dilek, şikayet ve istekleriniz için birinceses@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Benim hakkımdaki düşüncelerinizide belirtirseniz mutlu olurum. Yanlış yaptığım şeyler varsa bilmek isterim... Son olarak ;

     Bir kadın koluna bacağına nasıl sim süreceğini bilmiyorsa bu kendi eksikliğidir ! Sen nerden biliyosun sorusunu sorma hakkı yoktur ! ;)

22 yorum:

Miyuki dedi ki...

Çok zayıfsın tabi bir de o var :) :P

Bir İnce Ses dedi ki...

@Miyuki : Dün söyleseydin onu da eklerdim tüh :p

LieLLa dedi ki...

Bidakkabidakkaaaa!

Bunlar radyoya gelmeyenler oluyor. Paşalar gibi yaptı anonsunu. Bildiğin erkek sesi ulan! Kırıklık falanda yok. Hops diyorum size yağni. Cix cix cix.

Bana erkek deseniz neysede Yiidime kız demenize höh diyorum. Kaba birini görseniz biraz düşünceli olsun diye isyan edersiniz. Böyle birini görüncede böyle tepki veriyosunuz.

Saçınızı başınızı yolarım sizin! :D:D:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@LieLLa : Konuş gurban olduğum konuş :)

Missbone dedi ki...

Fıss.
Ne takıon olum ya,manyak mısın? Açıklama gereği bile duymam.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Missbone : Rakipsiz bonbon yukarda deli olduğumu belirtmiştim :) Ya ne bileyim öyle bi his mi uyandırdım noldu anlamadım :)

Missbone dedi ki...

Ahahah! senin durumunda ben olsaydım çok fena gösterirdim erkekliğimi..
İyisin sen lan. Bi de üşenmeden açıklama yapmışsın :D

Leah dedi ki...

Ben demedim ben demedim! ahahahah :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Missbone : Ya şimdi resim koymak istemiyorum ;) Tenk yuuu :)

@Leah : Seni de ifşa ederim bak.. Yazdığın tivit hala elimde :)

Laliş dedi ki...

Şu yapılan eylemleri cinsiyete mal etmeyi bırakmalılar artık =). Dünya değişiyor, erkekler yemekte yapıyor, alışveriş de yapıyor, hatta örgü bile örüyor =). ne var bunda ? =).

pınar dedi ki...

o kadar imkansız aşk serisinden sonra mıı:)) Yok ya bildiğin erkeksin sen kanımca:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Laliş : Dünyanın en iyi aşçıları erkeklerdir bunu es geçmeyelim :)

@pınar : Zaten ilk ordan anlaşılması gerekiyo. Gerçi eskilere gidildikçe daha da belirtici şeyler var ama neyse :p

Siyah Gül.... dedi ki...

yaaa acaba cidden olabilir mi :D :D :D






yok yok şakaydı :)) ama şunu söyliyim valla seni alan yaşadı oğlum yaaa.. ;))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Siyah Gül : Beni alan niye yaşıyo hayır mı :)

Miyuki dedi ki...

@ Liella: şimdi ses ayrı konu ama bugün biri daha aynı soruyu sordu. yani bu yanılgıya düşen kişi olarak 3 ettik ki bence leah da bizden. :P Gülmekten ölmekteyim. Liella nerdesin? :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Miyuki : Gülmekten çatlarsın inşallah :) Resim mi koyayım napayım :D

Leah dedi ki...

Senin twitterına noldu kadın!

Leah dedi ki...

olm gülmekten geberdim lannnnnnn dskfjksldfjlsdfjl :D:D:D

Biz bu yazıda senin erkek olduğuna kanaat getirmedik mi :D Ben "kadın" diye miyukiye şey etmiştim. kdsfjsldkf :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah : Yaa hiç sorma.. Tekrardan şüphe duyanlar oldu.. Katil olacam.. Bak Leah'de bizden diyo.. oku bak okuu

Leah dedi ki...

oha yorumunu silmişsin. ben de göt gibi kalmışım. :D neyse ki mailime geliyodu yazdığın. çok pis kanıtlarım. kdjfklsdjf :D:D:D

bu olanlardan sonra +4 olduk valla. ben de şüphe ediyorum :p

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah : Mmm.. şey ben yorumu silsem :)

Miyuki dedi ki...

@Leah: Öptüm şeker :) Kız gücü adına ni ha ha haaaaaa