Bukalemun !


     Sınav haftasının ilk 5 gününü tamamlamış bulunmaktayım.Zorlu bi süreç olacağını bekliyodum fakat bu kadarını gerçekten tahmin etmiyodum.Günlerce tek bi sınava çalışıp yıkıma uğramak, hocaların hiç beklenmedik sorular sorması, sınav sorularındaki hatalar-eksikler... Hepsi üst üste çok kötü geldi... Doçent olmuş ama hala verdiği proje hakkında bilgisi olmayan ve benden bunu yapmamı bekleyen bi hoca.. Üstüne üstlük projeyi yapmam için bana bi ortak veren ve verdiği ortak hiç sevmediğim, hiç bişeyden anlamayan bir insan(!) kişisi... Sonuç : bitmeyen proje !

     Finaller çok büyük yıkım yaşattı... Bölümde bu sene bi değişiklik var.. Yani soru stilleri, yorumlar, puanlamalar her şey değişmiş... En güvendiğim sınavlar beni ortada bıraktı.. Gözü kapalı geçebileceğim sınavlar resmen gözümü kör etti bıraktı.. Ya labaratuar sınavında bile dağıldım resmen ya... Ya asistanların yaptığı bi sınavda bile tel tel döküldük... Ya hocalar sorsa kalsak umrumda olmaz ama ismail ya.. kel ismail kitledi bize resmen..

     Hiç düşünmüyo mu bunlar anlamadım ki... Ya bunlar 4.sınıf ne bileyim mezun olacaklar... Aptal saptal derslerden kalmasınlar... Hayata bi sene erken atılırlar... Belki evlenecek olan vardır :) Afdan gelenler var ne bileyim adamın çağası çoluğu var sonuçta... Ama yok illa bırakalım.Yarışma mı düzenlemişler napmışlar aralarında anlamadım ki... Kim daha çok öğrenci bırakacak falan..

     Zaten bugün ales'de açıklanmış.Şifrem yok sonucuma bakamıyorum.Yarın haftasonu şifre alamıcam.. Taa pazartesi gününe kadar beklemek zorundayım... Yine kötü şeyler üst üste gelmeye başladı. Önümde sınava gireceğim bir hafta daha var.Daha da zorlu sınavlar bekliyo beni... Bu kadar kötü şey üst üste gelince insanın içinden çalışmak da gelmiyo hiç.. Çalışsam olmuyo, çalışmasam olmuyo... Okul uzadı artık kesinleşti bu durum.. Bakalım ikinci dönem ne süprizlerle karşılaşcam...

     Bi insanın hayatı bu kadar mı karanlık olur... Kendimi bukalemun gibi hissetmeye başladım.Hatta öyleyim diyebilirim.İçimdeki enerji,çoşku,heyecan hepsi günden güne tükendi... Renkli bi insandım.. Belki de bana öyle geliyodu (?).. Karanlık bir şehirde renklerimi kaybettim... Bukalemun gibi üstünde durduğum şeyin rengini aldım belkide... Kim bilir !

5 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Böyle deme ya. Bazı şeylerin gerçekten ne olacağı belli olmuyor. Üzme kendini, karanlık olma bu kadar :) Hangi bölümdeydin sen? Anlat dök içini :))

Siyah Gül.... dedi ki...

oyy kıyamam ben sana yaa :(

sünter dedi ki...

Üzüldüm gercekten. Ama finallerin yada sinavlarin kötü gecmesinden ziyade sana kendini karanlik hissettirmesine.
Simdi sana her sey karanlik görünüyor ama....(en son duymak istedigin soru bu bile olsa!)

Nerden biliyorsun senin icin hayirlisinin bu olmadigini?

"Karanlik bir sehirde renklerimi kaybettim"
Bu cümlede kitlendim! Üzüldüm!
En kisa zamanda toparlanip, hayirlisi böyleymis deyip kabullenip gökkusagi renklerine bürünmen dileklerimle....

Sevgiler

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Makine Mühendisliğinde okuyorum ya.. Daha doğrusu okumaya çalışıyorum diyeyim :)

@Siyah Gül : Sen kıymasan da kıyıyolar valla :)

@sünter : Sünter ablacım herkes üniversiteye gidip kendine bişeyler katar.Hayatın farklı açılarını görür.Bu gerek güzel şeyler olur gerek kötü ama en azından bişeyler öğrenilir.Ben üniversitede kendime hiç bişi ekleyemedim.Olduğum yerde saydım. Belki de seneye bu zamanlar diplomamı almış olacağım ama üniversite okudum demek benim için gerçekten zor olacak.Sen de annesin sonuçta ee okuyosunuz işte daha ne istiyosunuz sonra eğlenirsin deme :) Bi kere genç oluyoruz ablacım ya :)

Hayırlısı olup olmadığına gelirsek, elbetteki yarın karşımıza ne çıkacak bilemeyiz.Belki de daha güzel fırsatlar çıkar önümüze. Ama ben hayırlısı lafını sevmiyorum.Çünkü yaptığımız şeylerden biz sorumluyuz. Sonuçlar bizim tercihlerimiz doğrultusunda ortaya çıkıyo.Zamanında aldığımız kararları iyice düşünsek belki de sonrasında hayırlısı demek zorunda kalmayabiliriz.

Güzel yorumun için teşekkür ederim sünter ablacım, mutlu ettin beni :)

Siyah Gül.... dedi ki...

illa birileri bize kıymak zorundamı :( off ya nefret ediyorum bu hayattan