Ayna Ayna Söyle Bana !


     Efenim herkesin giyimle illa ki bi sorunu vardır.Özellikle kızlar sorun yaşar, yakıştı mı oldu mu basenlerim çıktı mı falan... Ama bu sorun erkeklerde de var. Kızlar kendini tek sanmasın. Erkekler modadan anlamaz üstlerine ne bulsalar geçirir çıkarlar falan demeyin. Haa böylesi erkekler daha çok prim yapıyo orasını anlamış değilim ama neyse işte :)
    Ben, bildiğiniz gibi zayıf ne biliyim işte ince uzun bi görüntüsü olan (çok uzun deil) nası anlatsam işte böyle çubuk makarnamsı gibi bişeyim... Biliyorum yani tipte iş yok... Hani kız olsam kendimle çıkmam :) Ama böyle giyime karşı aşırı bi istek var bende... Seviyorum yani giyinmeyi... Alışveriş yapmaya bayılıyorum... Normal bi erkek alışveriş yapmaktan nefret eder, ben saatlerce alışveriş yapabilirim. A-normal bi yapım var galiba...
    Süper giyineyim kızlar baktımı off yılan gibi çocuk, şşşş yavrum hepsi senin mi falan desinler de demiyorum. Aynaya baktım mı kendime düzgün görüneyim yeter yanii... İnsanın kendine değer vermesi gibi bişey bu benim için.Yaka paça bi yanda, saç kalk gidelim sakal yok la otur iki lafın belini kıralım demesin... Ama bi sorun var bende hissediyorum artık bunu...
     Güzel güzel kıyafetler almışım, hepsi üstüme tam oluyo, ayrı ayrı seçmiş hepsini, birbirine kombinlemişim... Üstüne üstlük bunları giymişim. Efenim aynaya bakıyorum... Son rütuşları tamamlıyorum... Tamam ya süper oldum valla yılan gibiyim diyorum... Yahu dur bi resim çekineyim ilerde torunlarıma gösteririm düşüncesiynen alıyorum 5 Mp cep telefonumu çekiyorum kendimi.... Bakıyorum cık olmamış diyorum.Bahaneyi telefona buluyorum... Gidip fotoğraf makinesini alıyorum... 15-20 tane resim çekiyorum.. .Yine bakıyorum yok arkadaş yok... Bakıyorum bakıyorum... Yok yani... Çektiğim resimler bi boka benzemiyo... Ha suç resimde mi hayır bende :) Konuda geçen boka benzemeyen şey aslında benim :)
     Ama anlamadığım bi konu var... Aynaya bakıyorum beğeniyorum, resim çekiyorum beğenmiyorum... Yahu ikisi de benim... Aynada da bi sorun yok... Peki sorun nerde ya ? Bilen duyan gören varsa bi beni bilgilendirin... Ben eğitime, bilgiye aç bi insanım... Ben kardelenim ya...

13 yorum:

Miyuki dedi ki...

Sorun : fotojenik değilsin, bir de foto aynayla aynı açıda değil, bir de gözle makina asla eş olamaz, bir de tühhh tühhh !

Bir İnce Ses dedi ki...

@Miyuki : İkisi de aynı açıda ben 90 dereceye göre ayarlıyorum :) Ben aynaya baktığımda gördüğüm beni fotoğrafta da görmek istiyorum banane ! :)

Leah dedi ki...

Yahu sen seni beğeniyorsan boşver gitsin dicem ama madem çok istiyorsun yakın bi arkadaşına ver makinayı o çeksin, bi de öyle deneyelim :)
Miyukiciğimin de dediği gibi fotojenik de olmayabilersin ciciş.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah : Lanet olsun ki kanımca da Miyuki haklı :) Fotojenik olmadığımın farkındayım ama o açıdan düşünmemiştim hiç :)

sünter dedi ki...

Sorun senin fotografciligindadir bence:))
Fotojenik diye bir sey yokmus. Nasil gördügünle ilgiliymis tüm güzellikler.
Kizim öyle diyo (kendisi profesyonel fotografcidir da)

pınar dedi ki...

Boşversene bana da oluyor hep öyle.O kadar süsleniyorum misal, makyaj kıyafet heh diyorum aynadaki görüntüme süper.Sonra geceden fotoğraflara bir bakıyorum ki ne güzel göz makjayı görünmüüş, ne elbilsemin duruşu bellii:)Aslında arkadaşlar haklı fotojeniklikle ilgili olay tamamen.Birde doğru ışığı yakalamak falan var tabi.Bence senin sorununu picasa çözer:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Sünter : Sünter ablacığımın yorumu bazılarına ulaşmıştır umarım :p

@pınar : Ya ben photoscape kullanıyorum o daha iyi bence :D

francesca mckennitt dedi ki...

Çubuk makarna mı :))
Hihi çok güldüm ya. Yukarıdaki yorumlara katılıyorum. En iyisi aynada beğendiğin ne varsa, giy ve çık :)
Bir de o kadar zayıfsan dar giyinme tamam mı. O zamam gerçekten kardelen olursun :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Yok ya nası dar giyineyim o zaman daha kötü oluyorum. Genelde gömlek tercih ediyorum o açığı kapatıyo :)

Hayal Meyal dedi ki...

Fotoğraf çekmeyi bilmiyorsun. Ben seni bi çekerim, kendine bile inanamazsın :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Hayal Meyal : Hemen de kendine pay çıkar :)

Şirvan dedi ki...

Muhtemelen fotojenik değilsin. O yüzden torunlarına fotoğraf değil video bırakmalısın :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Şirvan : Tamam lanet olsun ya tamam... Fotojenik değilim vurmayın yüzüme :)