Ali... Burda ! Ayşe.. Burda ! İnce.. İncee... Ben Aslında Yokum ! (MiM)


     En son süper ötesi bi mim yazmıştım. Röpörtaj kıvamında.. Ahh ahh ne mim'di bee :p (Bkz: O mim ) Yıllardır mim yazmamıştım biliyosunuz.. İki hafta falan oldu düşünün ne kadar uzun bi süre... Bi baktım Laliş bana teeee Toronto'dan mim fişeklemiş.. Geç olsun güç olmasın dedim. Çekirdeğimi son tanesine kadar çitledim. Dudaklarımda sanki bi şişlik hissi var.. Ama pes etmedim yazıyorum efenim... Mim'imizin konusu ;
    
     Biz neden bu dünyaya geliyoruz? Niye bir varız, bir yokuz?

     Sene bin dokuzyüz bilmem kaç ben ortaokuldayım... Sizde hatırlarsınız ekosistem falan vardı. Böyle piramit falan çizerdi hoca tahtaya... En altta ot, börtü, böcek üstte fare, yılan, kartal falan filan... Hayat bi döngü yani.. Zincirin bozulmaması için biz de arada bi halkayız... Bir bitkiden, bir hayvandan ne farkımız var peki ? Bazılarının farkı yok elbetteki, bazılarını görünce hayvana kurban olasım geliyor... Onları ayrı sınıflayalım... Düşünme, karar verme, akıl bunların hepsi hayvanlarda da var merak etmeyin... Ben düşünüyorum, kendi kararlarımı veriyorum demeyin hiç... Hayvanlar bizden daha iyi bu konuda emin olun ! İnsanlar sadece bütün yeteneklerini bir arada uyum içinde kullanabiliyolar... Aklıma gelen en basit cevap bu... Dini bilgim sıfır, sıfır olmasa bile dinen bu olayı anlatan olursa okurum ama ne kadarına inanırım allah bilir. Burdan ateist olduğum çıkmasın :)

     Niye bir varız bir yokuz ? 

     Dönem dönem elbetteki sıkıntılarımız, acılarımız oluyo. Psikolojimiz ister istemez bu durumdan etkileniyo... Gençlik dönemlerimizde bir var oluruz, bir yok oluruz. Aşk acısı çekiyosak yaşamak sadece nefes almaktan ibarettir... Hayatımda o olmadıktan sonra benim var olmamın ne önemi var ! gibi o an çok anlamlı gelen bi cümle kurarız.. İşte o an yokuz !

     Ee tabi her zaman da ağlamıyoruz, üzülmüyoruz... Best of 32 diş günlerimiz de var ! Bana baktı biliyomusun ayy çok tatlıydı ! Olum kız bana ayar oldu ayaarrrr şşşşşş ;) Gel de şimdi yok ol hadi...

     Birini seviyorsanız ve onun yanındaysanız, pili çıkarılmış saat olmak istersiniz...

     Birini seviyorsanız ve onunla yanyana değilseniz, akrep ile yelkovan olmak istersiniz...

     Birini seviyorsanız ve karşılık alamıyorsanız, bir var olursunuz bir yok...

*Not: Laliş sen çok Sertap Erener dinliyosun :) |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

3 yorum:

Laliş dedi ki...

Teşekkür ederim yivrum cevabın için =). İşte kafa takılan diğer bir soru da bu; niye bu döngü var ve niye bu döngünün bir zinciriyiz. Eneeem aman ben başlamayayım bu düşünceye =).

Napim daha mı az dinleyeyim =).

Bir İnce Ses dedi ki...

@Laliş : Sen doğum kısmındasın ben ölümü bi türlü çözemedim. Bana göre uygun ortam koşulları sağlanınca insanların ölmemesi gerek :)

francesca mckennitt dedi ki...

Herkesin bir amacı var elbet dünyaya gelme konusunda. Bu senin başka bir hayata yapacağın minicik bir yardım ya da yönlendirme olabilir. Bilemiyoruz :) Şahidi olmadık hiçbir şeyin.