Öldüm Galiba !

Bir önceki postu okuyan sevgili izleyicim bilir ki çok tatsız tutsuz bir yılı daha geride bırakmış bulunmaktayım... Okumayanlar aa merak ettim şimdi dur bi okuyup geliyim diyenler için bkz.önceki post..
Evet biliyorum bu ilk ve son olmayacak önümde daha kötü geçecek bi çok yıl var... Canıma tak ettiği zamanlar da allah canımı alsada kurtulsam, ben en iyisi öleyim vs vs derdim hep.. Az çok tanıyosunuz beni :) Hatta evde annemlere falan da söylerim hep ben çok yaşamam erken ölürüm 50 yi görmem derim hep :) Ve dün gece nasıl olduysa ben bi rüya gördüm. Ama çok ilginç bi rüyaydı... Hemen detaylara geçiyorum...

Nasıl olduğunu bilmediğim bi şekilde hastanedeyim... Dolanıyorum hastanede sağa gidiyorum sola gidiyorum sanki bi yeri arıyomuşum gibi... Bi bakıyorum arkadaşlarım orda... Böyle toplanmış hepsi bişiler konuşuyolar ama hepsinin böyle beti benzi atmış kendilerinden geçmişler sanki... Yanlarına gidiyorum napıyosunuz burda diyorum kimse sesini çıkarmıyo... Ya olum noluyo bana da söylesenize diyorum, kollarını sallıyorum baksınlar diye hiç birinde ses yok... Bi bakıyorum babam,annem akrabalarım hepsi orda... Annemle babam yere çökmüşler... Annem hüngür hüngür ağlıyo...Babam iki eliyle başını tutuyo perişan haldeler... Onların yanına gidiyorum anne baba noldu kim hasta niye böyle oldunuz dedem falan mı diyorum... Beni duymuyolar... Gencecik çocuk, bi evin bi oğluymuş diyo arkamdan geçenler... Arkamı dönüyorum kocaman bi penceresi olan bi oda... Pencereden içeri bakıyorum...Yatakta yatan benim ! Her tarafımda hortumlar serumlar var.. Yüzümde bi maske var... Etrafımda doktorlar, hemşireler bekliyo.. Bişeyler konuşuyolar sürekli... Kapı açılıyo içerden doktor çıkıyo herkes doktorun başına toplanıyo... Doktor kim olsa iyi.. Can dostum güzel insan Müdür'üm ! O da çökmüş saç baş dağılmış uykusuz bi hali var... Orda beni tanıyan herkes perişan anlayacağınız.. Babam durumu nası diyo... Durumu kritik elimizden geleni yapıyoruz diyo... Hemşire birden doktor bey doktor bey diye bağırıyo... İçeri bakıyorum... Ben ölüyorum ! Kalp atışlarımı gösteren alet dümdüz çizgi oluyo... Herkes bağırıyo İnceee inceee diye.... Camlara vuruyolar... Annem babam içeri girmek istiyo bırakmıyolar....Müdür'üm bana kalp masajı yapıyo... Bi yandan gözlerinden yaş damlıyo... O gözyaşları göğsüme düşüyo.. Hissediyorum onları.... Bi yandan kalp masajı yapıyo bi yandan İnce Abi gitme diyo... Sakın gitme... Gitme sen bize lazımsın gitme diyo... Ağlaya ağlaya şok veren makineyi eline alıyo.... Şoku veriyo... Ve ben o an kan ter içinde uyanıyorum...

İlk defa böyle bişi yaşadım.. Şimdiye kadar hiç rüyamdan uyanmamıştım.. Çok kötü bi duygu.. Nefes nefese kalmış gibi hissediyo insan kendisini.... Keşke bi kaç sn daha rüyayı görebilseydim.. Öldüm mü kaldım mı bilmiyorum... Ama bende bu şans varken kesin ölmüşümdür... Ölmemişsem de ben zaten fazla yaşamam üç beş gün sonra ölürüm... Bu bi işaret... :) Evet evet bu bi işaret... Mail geldi bana yukardan... Yakında alacam seni hazır ol diyo ;)

19 yorum:

Siyah Gül.... dedi ki...

deli misin nesin bi yürü git! :)

tinker dedi ki...

ya ya seni şöyle temiz dövmem lazım benim ben sana yasaklamadımmı o kelimeyi bak evrene böyle msjlar iletme bak kaileye almıyor şuanda ama bigün ters bi tarafına rastlarsan hiç şakası olmaz..sen bana lazımsın daha halay çekicez benim düğünümde aaaa halay başı olucaksın elinde peçete tey tey tey diceksin... tüü kaka o cümle tamammı

sütur atamayan cerrah dedi ki...

Hastane görmek çok iyidir,ayrıca bir haber alıcaksın kalbini küt küt attıracak.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Siyah Gül : Akıllı olduğumu söyleyen pek kimse yok :)

@tinker : Ya peçeteyle halay mı çekilir benim mendilim var allı pullu :)

@sütur : Şu sıra sınavlar ama kalbimi küt küt attıracağa benzemiyor :) Ama eros bi ok atarsa yok demem hani :p

LieLLa dedi ki...

Yiiidimmm:( Birde bana inanmıyordun bak gör işte nasıl derinden etkiliyor insanı:P

Hayal Meyal dedi ki...

hahahha nasıl güldüm yaa :D

Siyah Gül.... dedi ki...

delisin biliyorum da bu kadar da deli olma rica ederim...bende deliyim de yani bu kadar değil lütfen rica neyim ediyorum... :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Hayal Meyal : Anlaşılan ben ölünce kalkıp oynayacan sen.. ölmemi bekliyon :D

zey0zey dedi ki...

kötü şeyler olacak kötü yıllar olacak ama geçecek yine olacak ama yine geçicek ! hep geçer ! geçicek

EMEL dedi ki...

kendi ölümünü görmen bu hayatta en sevdiğin insanın öldüğünü görmekten daha iyidir merak etme son 5 senedir her gece rüyamda ölü gördüm çok şükür daha ölen olmadı ölmek istiyosanda zaten beklemene erek yok gti atla bi yerlerden...sadecebenemel.blogspot.com

Bir İnce Ses dedi ki...

@zey0zey : Yıllardır yoksun nerdesin ya.Seni buralarda görmek güzel. :) Geçen bişey varda yıllar mı yoksa başka bişey mi bilemiyorum..Geçecek olan bişey de var onun da farkındayım :p

@EMEL : Valla herkes senin gibi bişeyler söyledi iyidir falan diye ama bakalım ne çıkacak başıma :)

francesca mckennitt dedi ki...

Yukardaki sana demiş ki "bak bu kadar karamsar olma, arkandan ağlayacak çok kişi var" :)

Tatsız Çilek dedi ki...

Karamsarlığı bi kenara fırlat artık,herşey çok güzel olucak ^^ İstersek olur bence... Öptüm lan.

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : valla öyle bişi ima etti sanırsam :)

@Çilek : Tabi ya... senin moralin düzeldi ya hayat çilek tadında ;)

Tatsız Çilek dedi ki...

Ama tatsız :)

Bir İnce Ses dedi ki...

Belli canım çok tatsız... O kadar tatsız ki tadından yenmiyo :)

amelie dedi ki...

oha nasıl bir şeysin sen rüyaya bak..
sende hazır beklıyorsun gıtmeyi haa!!
hayra yormak varkenn .. cık cıkk

Bir İnce Ses dedi ki...

napayım amelie yaşayan bir ölüyüm zaten... Bari ölürsem gayri safi milli hasıla artar :)

amelie dedi ki...

kafanıı eg terlık fırlatıorum suan sana :)