Eee 1o' dan Sonra ! (MiM)

Yeni bir mim'le tekrar karşınızdayımm...Zaten 3 yazıdan 1'i mim :) Aslında başka bişi yazacaktım ama Gurban olunacak insan Liella beni mimlediği için bekletmeyeyim dedim... Neyse yazalım bakalım... Çoktan seçmeli çok konulu bi mim.. Onun yazdığı sıradan gideyim...

2o1o Yılında Mutlu Olduğum Şey ?

Koca bi sene bitmek üzere... Mutlu olduğum anlar oldu tabiki fakat kayda değer çok şey olmadı sanırım... Ya da ne bileyim şu aklıma gelmiyo.. Zorlu bi seneydi 2o1o... Galiba mutlu olmadım yada olamadım... Belki mutlu oldum ama unutmak istiyorum... Neyse işte mutlu değildim sanırım

2o1o Benim İçin Nasıl Bir Yıldı ?

3.sınıfa geçmenin ağırlığı iyice omuzlarıma çökmüş... Zorlu HOCALAR'ın derslerini geçme düşüncesi... Sınavlara girip iyi bekleyip kötü gelmesi... Mekanizma Tekniği ve Makine Dinamiği derslerinden toplam 6 sınava girip, hepsinden aldığım notların toplamının 40 etmeyişi.... Alttan 7 dersimin kalması ve artık 4 senede mezun olamayacağım düşüncesinin beynime yer etmesi vs vs vs.... Kısaca 2o1o geçip giderken ben sadece gidişini izledim... 2oo7 yılından beri boşa giden bir sene daha oldu benim için...

2o11'e Nasıl Girmek İsterim ?

Bilmem kaç sene hep ailemle girdim zaten yeni yıla onun için ailem falan demiyorum... En sevdiğim arkadaşlarımla birlikte yeni yılı girmek isterdim fakat hepsi çil yavrusu gibi Türkiye'nin her bi tarafına dağıldığı için bu pek de mümkün görünmüyor.Müdür'üm ben ve sevgililerimizle beraber girmek daha da bi güzel olurdu tabi ama yok napalım artık :p Gerçi belli olmaz Müdür'üm belki de öyle girer... Yani inş. öyle girer ben olmasam da o öyle kutlasın yılbaşını :) Geçenlerde Müdür'ümle yaptığımız görüşme sonucundan geçen sene ki gibi alemlere akmaya karar vermiştik fakat gelin görün kii 3 Ocak da finallerim başlıyo... Müdür'üm orda ben burdayım nasıl olacak bilmiyorum..Sanırım çok kötü bi yılbaşı beni bekliyor olacak... Hani bi söz var ya yeni yıla nasıl girersen bütün senen öyle geçer... Bi şekilde geçecek bana da nasıl olacak bilmiyorum... Yılbaşından sonraya finalleri koyan zihniyeti kınıyorum.. Burdan sevgilerimi iletiyorum onlar anlasınlar...


2o1o'da Yapmak İstediklerim & Yapabildiklerim & Yapamadıklarım

Zamanında çok isteyip de yapamadığım için artık bişey istemiyorum... Hayal bile kurmuyorum artık... Düşünmüyorum şöyle olsun böyle olsun diye... Ben bişeyi çok isteyince olmuyo artık farkındayım... Hani bişeyi 40 kere söylersen olur derler o da yalan olmuyo ben denedim :p İşim genelde rast gitmez zaten... Her zaman bi aksilik olur... Kısaca yapmak istedim, olmadı,yapamadım...

Yılın son günleri yaklaşmışken dökülün bakalım :)

amelie
tinker
ancelina

4 yorum:

!ancelina! dedi ki...

saol canım yeaa:)
ben yazmıştım bu mimi ama sonra silmek zorunda kaldımimalum bütün okul benim blogu konuşuyor:)

senn için tekrar yzarım ama:)

Bir İnce Ses dedi ki...

yok yok sorun çıkıyo madem yazma.. Önemli değil :)

Siyah Gül.... dedi ki...

mim den bana gelmemiş :( aslında haklısın çünkü daha önce gönderdiğin mimi cvplayamamıştım.neyse olsun. ya o değil de ben bu temaya bittim yaa ;)

amelie dedi ki...

mim derken cozmeye calısırken epey zaman gectı...daha sonra yazında kı sorulara baktım verecek tek bir cevabım vardı '' 2010 Senesini Hİç hatırlamıyorum''

''2011 den de bir beklentim yok,,beklenti demek benim için acı demek..''