Al_Es !

Bugün akşama kadar okuduğunuz yüzbinlerce blogdan ve milyonlarca yorumlardan anladığınız üzere blogerlar olarak ales'e girdik.Dün akşama kadar sınavla ilgili uzaktan yakından hiç bir bilgisi-ilgisi olmayan ben 1 saatlik bir araştırma-geliştirme operasyonundan sonra nedense kendimi sınava hazır hissettim.. Sayısal-1 Sayısal-2 görünce bi şok geçirdim tabi.. İntegraldi şuydu buydu aklıma geldi hatta öff bu ne ya kim uğraşcak dedim..

Sabahın erken saatlerinde babamla yollara düştük gittik... Kalem yok,silgi yok... Hiç bişi yok.. Hay dedim sizi de yapacağınız sınavıda...Oldu olacak sınıflara cemır koyun anasını satim :) Binaya girecem..Yıllardır yanımdan ayırmadığım naneli sakızımı ve vücudumun demirbaşı olan saatimi babama verdim.Ben saatsiz yaşamayan bi insanım zaten... Bi hüzünlendim bi üzüldüm.. Hay skeydim de girmeyeydim şu sınava dedim... Neyse girdik kalemleri dağıtmaya başladılar..Ben poşeti uzaktan görünce hayır olamaz dedim... Nolur o kalem olmasın allam nolur yanlış görmüş olayım.. Fakat kader yine bana oyununu oynamıştı ve o iğrenç fatih markalı kalemle sınava girecektim.Yıllar yıllar önce bi kere hata yapıp o kalemden almıştım... Bi daha da almadım... Çok boktan bi kalem ya.. Sınav boyunca paso kalem açtım.. En az 10 dk. kalem açmakla zaman geçirdim.Boktan bi de kalemtraş vermişler içine tükürdüğüm açmıyo kalemi... Hele şeker zaten tam bi fiyasko.. Olips naneli.. Hangi gerizekalı koymuşsa bilemiyorum.. Şekerin amacı tatlı bişiler vücuda girsin.. Beyin kendini beslesin bişi olsun yanii.. Ama işte kafa o kadarını kurtaramamış naneli koymuşlar.. Çünkü Olips'in portakallısı limonlusu falan yok... Göt kadar bi saat koymuşlar sınıfa.. Kocaman sınıf... Saat taaa ebesinin şeyinde... Aslında ısrarla su isteyebilirdim.. Ama kişiliğime yakışmaz diye yapmadım... Sınav giriş kağıdının arkasında içecek getirmeyin yazıyodu... Onlar bana temin edecekmiş.. Edin lan hadi edin diyecektim de işte neyse dedim ses çıkarmadım... Bakıın bi de şu noktaya dikkat çekmek istiyorum.. Cevap kağıdında kodlama sırasında önerilen kalem 2B,B veya HB diye yazıyodu hatta kalem resmi çizmişlerdi girenler bilir :p Amaa gelin görün kii.... ÖSYM'nin bize temin ettiği kalem 2,5B :) Kalemleri seçen arkadaş bu yazımı okuyosan bi daha ki sınava düzgün kalem dağıtın kendinizle çelişmeyin :)

Neyse dağıttılar kitapçıkları... Bi bakıyım Sayısal 2 ye dedim.. Ana !Soruların hepsinin sayılsal-1 :) Bildiğin kümeler işçi havuz falan :) Olasılık sorularını yapamadım.. yıllar geçti aradan hatırlayamadım yaşlılık işte naparsın... Zaten o türkçe sorularını kim hazırlamışsa allah nası biliyosa öyle yapsın... Yok Ayça'yla Elif aynı sınıftaymış. Karanfil sınıfında 1 öğrenci varmış.. Gamze'nin sınıfında iki öğrenci varmış.. O sınıfları belirleyene kadar imanım gevredi zaten.. Hem haksızlık arkadaşım karanfil sınıfı neden 1 kişi ? Ayrımcılık var :p Bi de o Yağmur'un eteği yok mu... Zaten soruyu okuyunca kızın kıyafeti falan dedim aha göte geldik... Yağmur'un da 4 eteği 4 gömleği var.. Niye ? Bu kızın hiç pantolunu yok mu ? İlla etek mi giyecek her gün ? Tablo yaptım resmen soruyu çözmek için.. Sanki matematik sorusu çözüyorum :)

Sonuç olarak sınavımın iyi geçtiğini düşünüyorum.. İki gün çalışsam olasılık sorularını falan da çözerdim ama  kısmet değilmiş artık... Şimdi böyle diyorum ama sonuçlar açıklanınca i came to göt dee olabilir yani :D

20 yorum:

Leah dedi ki...

Hayırlısı olsun.

İnşallah iyi gelir sonucun.

Bu arada bloggerların Ales maceralarını okumak çok keyifli :)

Şirvan dedi ki...

Vay be sayısal-1 -2 falan bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler; havalı olmuş. Zaten sınavın adı da LES'ti. Hey gidi günler hey. Neyse inşallah iyi gelir sonucun.

amelie dedi ki...

evet o kalemler yok mu .. 3. soruya gelmeden kırılan uc ve acmayan bır kalemtras.. daha sonra gorevlıden ıstenılen bır baskaısnın kalemtrası ve 2 dk gecmeden tekrar kırılan kalem ucu..gorevlının bana bakısı.. e abı ben mı dedım posetın ıcıne dandik kalemi koyun diye !!

Laliş dedi ki...

Sevmiyorum ben bu toplu sınavları ya. Birde yan sırada oturan takır takır çözüyorsa daha bir stress oluyorum. Sırf bu sınavlara girmemek için yurt dışında yüksek lisans yapıyorum! :)

Umarım iyi gelir sonucun ;).

TasO dedi ki...

Once okurken sen de 200 sorunun hepsini cozenlerdensin sandim. degilmissin ama. Insallah guzel gelir sonuc.

!ancelina! dedi ki...

senn için en iyisi olur inaşallah:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah : Teşekkür ederim. Ya bende sınavdan çıktım bi geldim herkes yazmış sınavla ilgili :D

@Şirvan : Teşekkür ederim :)

@amelie : Bi tur çeviremedim ya o kalemi.. Sadece bi tur açmak istemiştim ama çıkmıyo kalem illa 2-3 kere çevircen.. :)

@Laliş : Teşekkürleer..:)

@TasO : Aslında bi ara aklıma geldi ama 180 dakka 200 soru olmaz diye düşündüm :p

@ancelina : İnşallah :)

amelie dedi ki...

ne de olsa fatih yani.. onumuzdekı sınavlarda da aynı kalemle yıne yola devam sacmalıkkkk!!

Bir İnce Ses dedi ki...

Kesinlikle çok kötü bi seçim ya... Bizim zamanımızda Johann Faber vardı ne bileyim bi Faber Castell vardı.. Onlardan biri olmalıydı kesinlikle..

amelie dedi ki...

kesinlikle.. kendılerı yaydılar soruları kopya olaylarını bızıde bu duruma dusurduler.. son nokta yanı

Bir İnce Ses dedi ki...

Dünyada örneği var mı bilmiyorum böyle bi sınavın ya... Gerçekten çok acınacak bi durumdayız

amelie dedi ki...

bir şekilde amaclarına ulasıyorlar ve nedense bizi ileri tasımak degıl de daha da gerı goturmek ıcın anlamsız yanı..

Bir İnce Ses dedi ki...

Sözde bu yapılanlar ilerlemek için"MİŞ".. İlerinin hangi yönde olduğu göreceli bi kavram olmaya başladı. Kime göre neye göre demek gerekiyo artık ileri sözünü duyunca... Bazılarına ileri olarak görünen bize geri olarak görünüyo..(nedense!)

amelie dedi ki...

tek bir amaçları var ATATÜRK ÜN KURDUGU USTUNDE DURDUGU CUMHURİYETİ yok etme cabasıdır...


neyse ben cok tuz attımm.. tadı kactı,,kacacakk:)

Bir İnce Ses dedi ki...

tadı kaçtı diyenin kafasına geçiririm tencereyi merak etme :)

amelie dedi ki...

oo sımardımm bakk..(==

Bir İnce Ses dedi ki...

arada bi şımarmak herkesin hakkı :)

amelie dedi ki...

dur bakalım baska yazılarınıda tuzlayayım bırazcıkk.

francesca mckennitt dedi ki...

Peh peh daha kaliteli bir dağıtım beklemiyordum zaten ÖSYM'den :) KPSS'de kopya çekildiği farklı kalemlerle kodlamalardan anlaşılmış, bu kopya önlemleri ayağına da farklılığı önlüyor işte haspalar. Neyse, umarım düşündüğünden de iyi geçmiştir :)

Bir İnce Ses dedi ki...

Ben hala istenildiği takdirde kopya çekilebileceği düşüncesindeyim :)