Şimdi Kızları Daha İyi Anlıyorum(z) !

Liseden beri ayrılmadığım arkadaşlarımla birlikteydik her zaman olduğu gibi... Yaklaşık 8 sene oldu..Hala bekar,mutlu ve çocuksusuz :p Bugün yarasa kod adlı arkadaşımın ablasının nişanı vardı oraya gittik arkadaşlarla beraber... Kız tarafıyız ya pek bi sessiz sakiniz düğün salonunda.. Ben de bu mantığı anlayamıyorum yaa... Evlenecem arkadaş niye rahat rahat oynamayayım :) 5-6 sap düğün salonuna girince aileleri falan rahatsız etmeyelim diye en arkalara oturduk. İşte bi hayırlı olsun faslı geçtik anne babaya... Diğer ablası falan geldi önlere gelin niye arkadasınız dedi tabi bizimkiler o sıra gidelim diye tutturdular.Yahu ne işimiz var dışarda hava zaten soğuk götümüz donar mis gibi yer.. Canlı müzik var... Mustafa Keser gibi bi adam çıkmış bir elimde sarımsak sarıl sarıl sarılsak diyo :) On numara yer.. Kola kuru pasta bedava :p Neyse arkadaşlar bi sigara molası verdi geri geldik oturduk. Orda müzik çalışıyo millet halay çekiyo.. Benim içim gidiyo kimse de kalkıp oynamıyo.. Paso erkek tarafı oynuyo..Ben oturduğum yerde alkış çalıyorum... O sıra bi farkettim karşıdaki pala bıyıklı amca gözleri dikmiş bize bakıyo... Belki bizi birine benzetmiştir diye düşündüm ses çıkarmadım.. Aradan zaman geçti baktım pala hala bakıyo... Karo şu pala bize mi bakıyo dedim... O da farketmiş bize bakıyo dedi... Tabi işin aslını sorduktan sonra öğrendim kii bizim Karo, palanın arkasındaki kıza bakmış.Kız da Karo'nun arkadaşıymış.Dedim iyi bok yedin adam şimdi sapık diye bize vurucak :) Neyse tabi biz o tarafa bakmıyoruz.. Oynayanları falan izliyoruz.Pala hala dikizliyo bizi.. Nan olum bakmıyoruz işte ne var yani bu kadar gözleri diktin... Adam kafasını hiç bi yere çevirmiyo dikti gözleri hedefe kitlendi sanki... Pala'nın arkasında 3 tane kız var.Olum dön arkanı kızlarına  bak... Kızların gözü fıldır fıldır dönüyo.. Pala bize bakmaktan arkada olan biteni göremiyo... Pala bize bakıyo, arkadan kızlar bize bakıyo... Şimdi orda bişi de diyemiyosun.Kızlar afedersiniz ama orospu yanii.. Adamın bize baktığını bile bile bizim olduğumuz tarafa bakıyolar.Nan bizim tarafta başka kimse de yok ki diyeyim bize bakmıyolar orda başka bişi var.Kafayı çevirdin mi direk biz yani... Neyse biz kalkalım dedik dışarı çıktık daha merdivenleri çıkmadan Pala peşimizden gelmez mi ? Nan içimden diyorum olum işte tamam kızlar içerde biz dışarı çıktık daha derdin ne ? Bütün gece bizi izledin git biraz da oynayanları izle.. Yok arkadaş adam geldi peşimizden...Biz de kıllandık artık yeter yani dedik.. Biraz dışarda durduk bizimkiler bi sigara daha içti... Bi de öyle bişey ki zaten Pala sadece üçümüzü görebiliyo diğerlerinin arkası dönük.. Ben-Karo-Müdür... Dışarı çıktık bekledik bu da bekliyo.. İçeri giriyoruz bu da giriyo.. Dedim nan yoksa bu oğlancı mı ? :) Adam buldu benim gibi çocuğu.. Kaymak gibi... sakal yok bişi yok beyaz tenli dur ben bunu tenhada sıkıştırayım falan mı dedi derken bi yemek yiyelim dedik... Gittik yemek yemeye olayın kritiğini yapıyoruz :) Arkası dönük olanların haberi yok tabi durumdan.. Onlara anlattık falan... Herkes şaşkın :) Öyle bi psikoloji oldu ki adamı nerdeyse yemek yediğimiz yere bekliyoruz.Karşımıza geçip yine röntgenleyecek bizi diye :) Ama gelseydi allah ne verdiyse kafa göz girecektim adama :) O sıra müdür demez mi hadi geri gidelim Pala'yı çatlatalım bu gece gözüne uyku girmesin :) Ben hazır kıta bekliyorum zaten mına koyacam onun :) Hemen koştura koştura gittik.. Baktık kızlar çıkmış dışarı.. Gözlerimiz Pala yı arıyo.. Kızlar da ordayken karşısına geçip pis pis bakacaz :) Pala'yı da gördük.. Ama kız grubunda eksik var diğer kız yok ? Sonra öğrendik ki o kızlardan sadece biri Pala'nın kızı...O da Karo'nun arkadaşı olan kız..Yani bütün suç Karo'nun.. Adam kızını korumaya çalışıyo :D Ama arkadaş yani öyle de olmaz kii... Ne öyle s..kecek gibi bakıyon biz de insanız sonuçta :)

Eee sonuç olarak ; erkeklerin böyle kızlara mal mal bakmalarının ne kadar rahatsız edici bişi olduğunu bi kez daha görmüş olduk.Hareketlerimiz bile kısıtlıydı yani... Ama asıl suç o karşımızda oturup bize dikizleyen kızlardı. Sürekli kesik yemekten her tarafım yara bere içinde kaldı bi de :p İşin şakası bi yana biz çok rahatsız olduk.. Kızları düşünmek bile istemiyorum... Hele bi de takip ediliyolarsa ooff çok kötü valla...

*Not :

-Yarasa bir benzetme
-Karo bir kısaltma
-Müdür işte o bir Müdür ;)

6 yorum:

Asli :) dedi ki...

Ooo ne kötü bi' durum (:

Leah dedi ki...

Vay arkadaş ne Karo'ymuş. Dayağı yeseydiniz Pala ve tayfasından görürdünüz gününüzü, kesin manyaktır o adam, kesin kahvehaneden zibilyon arkadaşı vardır, çılgın çılgın döverlerdi sizi artık :D
Bu arada ben dilimin ucunda küfürle geziyorum yolda, çarşıda, pazarda. Biri laf atsın, biri dik dik yicekmiş gibi baksın dilimin ucundaki dudaklarımdan dökülüveriyor. Böyle de bi insanım işte naparsın. Hayat zor, hatun olmak daha da zorlaştırıyor durumu :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Aslı: Hiç sorma ya adam gözünü ayırmadan bizi izledi :)
@Leah: Öyle bi tipi vardı zaten sakal bıyık birbirine karışmış.. Sigara içmekten bıyıkların ucu sararmış :) Ama Karo tanıdık diye bi kere bakmış hepsi o :)

Miyuki dedi ki...

O düğün şarkıcılarının hastasıyım ve evet durum vahimmiş :)

Bir İnce Ses dedi ki...

Adam süperdi ya... Şiki şiki şiki :)

athırsızı dedi ki...

ii bari dövmemişler