Sevgili Ero(s) L

Sabah ki postumda yazı yazmayı beceremeyen ben saatler19.26'yı gösterirken karşınızdayım.Evet şaşırdınız biliyorum,ben olsam ben de şaşırırdım zaten nerden çıktı bu çocuk derdim... Sözlerime başlamadan önce sevgili French Oje'ye tekrardan hayırlı olsun diyorum ve zibilyar kere teşekkür ediyorum.Bu yazacağım post için nerdeyse beni gay yapacak olsa da ;) Bu yazacağım postun orjinali kendisine aiitir efendim.Fekat gelin görün kii okuyunca kendimden geçtim allam allam dedim sana geliyorum bu ne kadar süper ötesi bişey :) Ama bu bi kız için tasarlanmış hemen erkek versiyonu 1.0.0 olarak yazmalıyım dedim ve gördüğünüz izere telif haklarını almış bulunmaktayım :) Konusu erosun dilek ve şikayet kutusuna yazılan bir mektup olan postu yazmaya başlıyorum :)

Sevgili Erol;

Yıllardır yolun bu tarafa düşmüyor mu,yoksa bana uğramadan mı gidiyosun bilemiyorum.Ya da uzaktan fırlatıyosun bana mı yetişmiyo anlamış değilim...Arada bir bişey beni dürtüyo farkındayım ama bu işin karşılıklı olması gerek... Hep platonik hep platonik nereye kadar... Ya da en azından arada bir gelen cesaretimin karşılığını ver bana... Göt olmak hiç hoş bi durum değil... Yanlış kişileri de gönderme bana...Bu sene bi kızı bela ettin başıma zaten köşe kapmaca oynadım bölümde...Şimdi sen de haklısın beni beğeneni ben beğenmiyorum,benim beğendiğim de beni beğenmiyo ama işte elektrik meselesi hat yok arada :) Şimdi ben sana bi profil çıkaracam ona göre ayarla bişe çok acil olması şart değil müsait bi zaman da bul :)

-Beyaz tenli-sarışın olsun.Saçları şöyle dalgalı omuzlarına kadar falan..Çok uzun saç sevmem en fazla omuzlarını biraz geçebilir.Rengarenk saçı olmasın.Kızıl turuncu falan istemem.Siyah,kahverengi yada ikisi arasında bişey olsun aralarda sarı olabilir :) Mavi gözlü olmasın boncuk gibi olanlar var korkuyorum onlardan ben :) Mavi dışında renkli gözlü olabilir.Biliyosun bende küçük a var.Çocuklarımızın gözü renkli olabilir :) Boyu  1.60-1.75 arasında olsun zaten topuklu giyer kesin benden çok uzun olur o zaman :) Ben zayıfım zaten o da çok kilolu olmasın.Şöyle ne diyim 50-55 arası falan olsa yeter.

-Bakımlı olsun temiz olsun.Biliyon ben kendine bakan bi erkeğim.Bu yüzden adım çıktı zaten.Ne zaman güzel güzel giyinsem, saçımı yapsam,parfüm sürsem hangi kızın yanına gidiyon diyolar.Kız yok diyorum kimse inanmıyo da arkadaş.Acaba milletin lafları yüzünden mi kısmetim kapalı nedir ? Neyse işte baksın kendine güzel giyinsin zevkimiz uyuşsun...Çok açık giymesin kızarım.Çok da kapalı olmasın tabi... Önemli olan iç güzellik falan hikaye bunlar zaten inanmıyorum.Herkes sevgilisi güzel olsun ister arkadaş sonuçta yüz yüze bakacaz ya :)

-Sesi güzel olsun.Yani şarkı söylesin demiyorum.Yumuşak bi ses tonu olsun.Cırmalamasın kulağımı , amcam gibi de olmasın :) Çok makyaj yapmasın az ama öz olsun.Parfüm sıkınca şişeyi üstüne boşaltmasın.Sonuçta ben bi insanım yaşamam için nefes aldığımda akciğerlerime oksijen gitmeli...

-Benden zengin olmasın :) Orta halli olsun benim gibi bişey olsun işte...Babam benim yüzümden iflas etsin istemiyorum :) Cimri de olmasın tabi kii.. Yerine göre cüzdanını bi seferde boşaltabilecek tiplerden olabilir ( misal ben :p)

-Biliyosun ki ben arkadaşlarım arasında çok sevilen,saygı gösterilen adım her zaman "abi" ekiyle söylenir övünmek gibi olmasın.Burdan çok sevdiğim arkadaşlarıma da selam gönderiyorum.Sizi seviyorum nan :) Neyse işte yani benim arkadaşlarım onu kraliçe gibi görürler.Onun arkadaşları da beni sevsinler :) Kızı doldurup doldurup göndermesinler.Genç yaşımda mapus damlarına düşmek istemiyorum :)

-Facebook da ki kız arkadaşlarını sil demesin.O niye yorum yazdı bu niye beğendi diye trip yapmasın.Tamam lanet olsun arada sırada trip yapsın ama uzatmasın :) Benim kalbimin sadece ona ait olduğunu bilsin üzmesin beni böyle şeylerle :)

-Ben her zaman müsait olan biri değilim biliyosun.Yeri geliyo çok yoğun oluyorum.Sabahın 7 sinde gecenin 10-11 ine kadar çalışabilen ve bu arada sadece kahvaltı yapabilecek fırsatı bulabilen biriyim.Tabi her zaman değil ama arada oluyo işte....Eee tabi arada erkek arkadaşlarımla da takılayım ona da küsmesin :) Ama onunla da ne zaman isterse çıkar gezer tozar alemlere akarım biliyosun :) Haa bi de yolda yürürken beni kaçıracaklarmış gibi elime koluma yapışmasın.İnsan gibi yürüyelim yolda :)

-Biliyosun kii ben kızlardan korkan biriyim :) Bunu o bilmesin yada bilsede üstüme gelmesin :) Bugün ilişkimizin 1-2-4-6-x. ayı nası unutursun diye trip yapmasın allah yarattı demem ! Şaka şaka allah yarattı diyebilirm :p Özel günleri unutmam herhalde... Unutursam da kesin allah belamı vermiştir o gün ondan unutmuşumdur.Bu yüzden tartışma çıkmasın.

-En önemli kısma geldik şimdi... Benim ilk konuşma aşamasında ne kadar heyecanlı olduğumu,stres yaptığımı, elim ayağımın yer değiştirdiğini bilmeyen yok.Yoldan geçen çocuğa sorsan bilir.Zaten böyle bi durum bi kere geldi başıma onda da göt ettin beni bıraktın bi başıma orda... Öyle olmasın yine beni süründürmesin..Konuşabilirmiyiz diyince aaa neden olmasın desin mesela :p

-Muhabbeti güzel olsun.Harbi kız olsun,içindekini söylesin direk bana...Gerekirse kavga etsin benle ama söylesin.Patır patır vursun yüzüme içindekini :) Rahat olsun hanım evladı köylü kızı gibi davranmasın,yemem bu numaraları :)

Şimdilik aklıma gelenler bunlar işte Erol'cum yeni bişi aklıma gelirse part 2 diye tekrar yazarım :)

Sevgilerimle...

16 yorum:

French Oje dedi ki...

aaaa süper kavga edicek kız istiyor. ay en sevdiğimiz erkek modeli! bunların hepsine uyuyorum ben çok acayip şeyler istemiyomuşsun yea süper olmuş ama yazı=) ellerrne sağlık

Bir İnce Ses dedi ki...

Çok teşekkür ederim :) senden bu sözleri duymak güzel.Twitter paylaşımın için de ayrıca teşekkür ederim ama görünce şok oldum çok utandım :)

Şirvan dedi ki...

Ya o yolda adama ahtapot gibi sarılan kızları ben de hiç sevmiyorum. Nedir yani elinden mi alacaklar adamı? Ayrıca bulunmaz hint kumaşı mı ya da b.k.nda boncuk mu buldun? Nedir yani?

Bir İnce Ses dedi ki...

yani sarılınca noluyo ben de anlamıyorum çok istiyosan tut elinden adam yanında sonuçta gitmiyo bi yere :)

Şirvan dedi ki...

Karşıdan gelen hatun kişiye bu benim erkeğim mesajı vermeye çalışıyorlar ya o küçücük beyinleriyle. Ondan sarılıyorlar aslında.

Hayal Meyal dedi ki...

hahahaha çok güldüm yaa :D gerçekten koptumm. Hele şu amcamada benzemesin olayı bitirdi beni :D inşallah bulursun o nitelikte bi kızcaızı. O kadar da zor şeyler istemiomuşsun. Ben böyle bi yazı yazdığımda herkes bulursan bize de söyle demişti , bulucam kararlıyım :p :D

Hayal Meyal dedi ki...

ooo süper olmş kelime tanımlaması da yok D:

Bir İnce Ses dedi ki...

yaa evet çok zor bişe istemiyorum aslında ama ben de anlamıyorum yıllardır neden gelip de bana demedi ki ben senin tam aradığın kızım. hadi beraber deniz kenarında ayakkabılarımızı elimize alıp el ele tutuşup koşalım :p :D benim sana inancım tam sen kesin bulursun :D

Leah dedi ki...

aaa ben :p

böyle kız bulunmaz la.

ya da sen bulursun bulursun.

inşallah yani. :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah : Çok zor bişe mi istemişim :)

Laliş dedi ki...

Ben senin neden kız arkadaşın olmadığını çözdüm valla çözdüm billa çözdüm. Yavrum sen bu kadar bakıml olunca, tabi kızlar ürküyordur. bu bize bakmaz diye. azcık ışık yolla şu kızlara;).

Bir İnce Ses dedi ki...

@Laliş : Yok ya ben öyle olduğunu hiç düşünmüyorum hatta imkan dahilinde değil. Elimden geldiğince ışık yolluyorum zaten. Bahar geldi giydim beyazları bütün güneş ışınlarını yansıtıyorum :D

Mia Wallace dedi ki...

Yazı çok eğlnceli bayıldım! hepsi de normal şeyler böyle bir kız bulabilirsinn ama görüntüyü tutturamayabilirsin :)

Hadi onu geçtim, daha şimdiden kız arkadaşlarının sevgilini dolduruşa getirme ihtimalini düşünüyorsunn :D

süperdi vallaa

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Beni bi sen anlıyosun Mia.. Herkes bulamazsın dedi.. Vee evet bütün iyi ve kötü olasılıkları düşündüm :)

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

bir yaziyi okurken baska bir yaziya atlayip o yazida kalmaktir suan icinde bulundugum durum . bence gayet makul istekler,var boyle kizlar etrafta,bulmak lazim,iyi sanslar :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Doz Büyücüsü : Yorumu bu yazıya yapmış olmandan belli oluyor :D

Ben makul bi insanım zaten azla yetinebilirim ama böyle yazınca çok gibi görünüyo :)