Ödül

Sevgili Liella ve Siyah Gül tarafından ödüle layık görülmüşüm kendilerine teşekkürlerimi sunduktan sonraaaa anladığım kadarıyla benim de ödül vermem gerekiyomuş. Şimdi yazmasam ayıp olurdu sonra arkamdan götü kalkmış demesinler.. Hemen ödül sahiplerine geçiyorum... Elimden geldiğince ödül almayanlara yazmaya çalışcam

Tatsız Çilek
Tinker
Ancelik
Tasomanyağı :)
Sünter
Francesca Mckennitt
Leah
Celly

Bi hoşgeldin hediyesi olması maksadıyla ;

Hayata Balıklama
A'normal'
İnsan olun biraz...
pip'po

*Not : Vay ben duymadım vay bana söylemedin demeyin.Takip ediyosanız okuyun blogu.Darılmaca gücenmece yok :)

7 yorum:

A'normal' dedi ki...

Vaoov ilk ödülüm teşekkür ederim :)

Tatsız Çilek dedi ki...

İlk başa yazmasaydın küserdim zaten.:D Muck *)
Bu arada ne ödülü bu yavrum..

!ancelina! dedi ki...

çook teşekkür ederim:)
benimde ilk ödülüm bu,çok sevindim;)

pip'po dedi ki...

benim de ilk ödülüm ben de teşekkür ederim:D

TasO dedi ki...

Aaaaaaaaaaa odul aldim ben. yuppiiii. ne demek oluyor ama anlamadim ben. ne yapmam gerekiyor. :))

Bir İnce Ses dedi ki...

ya benimde ilk ödülüm ben de ne olduğunu anlamadım :) Mim gibi bişe galiba açıklma yok bunda.. Canınızın istediği kişilerin adını yazın işte :) Aslında en az 15 kişiyi yazmak gerekiyomuş... Benimkine benzer bişi yazın işte :D

sünter dedi ki...

Aha ödülüm varmis burda:)

Alir ve tessekürlerimide birakir giderim. Kimseciklerede vermem kirkyilda bir ödül sahibi olmusum:)

Sevgiler