(M)eraklı (İ)nsan (M)erakları !

Yine yeni yeniden bir Mim le karşınızdayım... Bugün beni önce korkutup sonra sevindiren, bir ohhh dedirten insan kişisi Tatsız Çilek tarafından mimlenmiş bulunmaktayım :) Ee emir büyük yerden bekletmek olmaz diye hemen yazdım :) Burdan Çilek hanıma teşekkürlerimi sunuyorum ;)

 En sevdiğiniz kelime : Kime göre neye göre :) + Yılan :p

Nefret ettiğiniz kelime : Bu sene 1. sınıf mı senin ?

Ne sizi heyecanlandırır : Hoşlandığım bi kızla konuşmaya çalışmak :) ( Beynim çalışmıyo o sırada )

Heyecanınızı ne öldürür : Gereksiz insanların gereksiz yorumları

En sevdiğiniz ses : Dalga sesi

Nefret ettiğiniz ses : Bölümdeki bi kızın sesi :)

Hangi mesleği yapmak istemezsiniz : Doktor ( Kana falan bakamıyorum :) )

Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz : Bazı anlarda insanların benim hakkımda ne düşündüklerini bilmek

Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz : Ali Ağaoğlu :)

Nerede yaşamak isterdiniz : Ankara

En önemli kusurunuz : Galiba çok iyi niyetliyim :) Arada inadım da tutar

Size en fazla keyif veren kötü huyunuz : Boş boş sorular için benim zamanımın alınması. O dakka harcarım karşımdakini..

Kahramanınız kim : Tony Stark ama filmdeki haliyle... Evet o ben olmalıyım :D ( İron Man)

En çok kullandığınız kötü kelime : Hay skeydim de ......  :) ( boşluk o anki duruma göre doldurulabilir )

Şu anki ruh haliniz : Ruhum bedenimden ayrık gibi herhangi bi halde olabilir

Hayat felsefenizi hangi slogan özetler : Dünya bi gündür o da bugündür

Mutluluk rüyanız : 4-5 katlı bi işyerinin sahibi olmak böyle dış yüzeyi aynalı camlı olanlardan hergün işe gelip gidiyim.En üst katta oturayım sonra geceleri o bar senin bu bar benim gezeyim.Çevremde büssürü kız olmasın bi tane olsun benim olsun...sonra evlenelim :D

Sizce mutsuzluğun tanımı : Hayal kurarsınız gerçekleşmesini çok istediğiniz... Zaman geçer gerçekleşmez... İmkanınız vardır ama olmaz bi türlü işte... Her şeyi yapabilecek bi durumdayken hiç bişey yapamadığınız oldu mu ?

 Nasıl ölmek isterdiniz : Sessiz sedasız kimseye yük olmadan

Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini isterdiniz : Vayy gözüm ! Nerdeydin hele bi sandalye çek otur.. Bi çay getirin yeğenime :)

Mimlenenler

tinker
Leah
francesca mckennitt
Mia Wallace

13 yorum:

Tatsız Çilek dedi ki...

Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini isterdiniz : Vayy gözüm ! Nerdeydin hele bi sandalye çek otur.. Bi çay getirin yeğenime :)

sabah kalktığında ağzın burnun yamulacak.
:))))))))

Bir İnce Ses dedi ki...

nasip kısmet ne diyim :p :D

tinker dedi ki...

puhahahha yukardakiyle muhabbetiniz on nömroo :)teşekkür ederim incem sesim çok mutlu oldum da azdaha yorum faciası olucaktı :) üç günlük dünyaa ehehehe :)tuzunu çok koymuşumdaaa

Bir İnce Ses dedi ki...

Zaten az okuyan daha az yorum yapan izleyici kitlesine sahibim :) Nedir bu internetin bana kastı diye düşünmeye başlamıştım :)

Hayal Meyal dedi ki...

kızın sesini merak ettim şimdi :D

Bir İnce Ses dedi ki...

hergün yumurta içen birini düşün.. Sonra o insandan çıkabilecek sesi düşün :D Bi de bunun orjinal bi kız olduğunu düşün :D

Miniie dedi ki...

Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz : Ali Ağaoğlu :)çok güldüm... güzel cvp

Bir İnce Ses dedi ki...

Daha önce yazdığım bi post ta hayranlığımı dile getirmiştim :) Bkz: http://birinceses.blogspot.com/2010/11/ben-birinceses-yaptm-olacak.html :)

Mia Wallace dedi ki...

Kime göre neye göre! iletim bu dünden beri :D

Miniie dedi ki...

Terastaki bahçe benim projemdi demişsin görüyormusun alinin yaptığını adam senin projeni nerden duyduysa duymuş senden önce uygulamış:)adamda tip yok ama eyy para nelere kadirsin bütün taş hatunlar etrafında cirit atıyo...

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Biliyorum :)
@Miniie : hiç sorma ya proje elden gitti.. Kızlar da adamda... Ben öleyim en iyisi :D

zey0zey dedi ki...

hoşlandığın kızla konuşacağın zaman gel bana danış gardaş =)

Bir İnce Ses dedi ki...

O haltı hayatımda bi kere yedim :) Korkuyorum artık :D