Kuzu Kuzu Maykıl !

Herkese iyi bayramlar :) Mini mini birler çalışkan ikilerin gözlerinden, 50 yaşına kadar olanların yanaklarından, 50+ olan gençlerin de ellerinden öperim... 19-25 yaş aralığındaki güzel kızlar dudağınızdan öpemiciimm.. Hiç heveslenmeyin.Ben sizin bildiğiniz erkeklerden değilim :p
Efendim bildiğiniz gibi kurban bayramında toplu bi katliam olur ve istemesekte buna şahit olmak zorunda kalıyoruz. Pazar günü resmi kasabımız olan Mamo'nun yanına gittik patronla. ( Patron=Babam ) Yıllardır Mamo'yla çalışırız. Satar,keser,biçer,doğrar bize teslim eder.Aslında hep büyükbaş alırdık fekat gelin görün ki bu sene ortak bulamadık.Çok pahalı arkadaş kimse girmek istemiyo..Neyse dedik Mamo küçükler ne alemde var mı bize göre bişi ? Mamo'da yok yok...Hemen ordan özel müşterileri için ayırdığı kreasyondan örnekler getirdi. Bizim şansımıza maykıl ve nilüfer kalmış :) İsimleri Mamo takmış benle alakası yok.. Düşünün artık nası bi kasapla çalışıyoruz :) Bende küçükbaş hayvanın etini sevmem arkadaş kokuyo yaa :/ Ama napalım işte el mahkum... Mamo da ordan bi anlatmaya başladı yok ben dağda besledim yok bilmem ne verdim yok şu yok bu.. Dedim tamam bu isim de koymuş kesin bize kitleyecek :) Mamo'yla pazarlık da edemessin adamın ağzından laf çıktı mı biter.Noktayı koyar yanii.. Yarısı peşin yarısı iş bitince diye anlaştık.Sonuçta cana kıyılacak hemen vermek olmaz :p
Bugün de sabahın köründe kaldırdı babam beni haydi kurbana haydi kurbana..Yaa adam yat ne derdin var. Maykıl zaten bizi bekliyo orda bari hayvan biraz daha yaşasın.Yok illam gidecez..Neyse kalktık gittik.Sabahın saat 7 si... Oraya gittik kii Mamo katliama çoktan başlamış milletin kurbanını takır takır kesiyo.. Gözler bi alem zaten... Gece hayvanları çalarlar diye yatmamış...Bizim sıra gelince bi hüzünlendim.Acıdım hayvana ya... Önceden hep ortaklar gidiyodu ben gitmezdim görmüyodum kaç senedir.Bugün bi acayip oldum,üzüldüm nan :(  Zaten kana zor bela bakabiliyorum.. Bi de maykıla çok alışmıştım... Acımasız Mamo hayvanı öle bi kesti ki.. Ben bile anlamadım nası öldü o hayvan.... Sonra paramparça etti maykılı... Nan nası kestiyse hayvan sesini bile çıkaramadı ya... Bıçağın ucunda lazer mi var ne var anlamadım ki..
Mamo nun bi kızı var lise 1'e gidiyo.. Allam bi kız babasına bu kadar mı çeker.. Nan nası bi et doğruyosun sen.. Makine olsa böyle doğrayamaz.. O satırı bi kullanıyo... Dedim kızım git makyaj malzemesi kullanmayı öğren ne bu satırdı bıçaktı :) Takdir ettim ama... Burdan tekrar takdir ediyorum :) Ama maykılı yiyebilirmiyim gerçekten bilemiyorum. Hep aklıma kesildiği an geliyo :/ Maykıl mekanın cennet olsun :)

Bir kurban kesme faslını da böylece sonlandırmış bulunuyoruz.Efendim etin hepsini dağıtın. Evinizde kalmasın :D Evde bi yemeklik kalsa yeter.Bakın dağıtmı bana verdiler annemgil.. Tabi 3 te 1 ini bırakacağımı sandılar. Gerek yok efendim gerek yok... İhtiyacı olanlar yesin,yemeyenler yesin.. Haydinnn şimdi tatlı yemeyeeee :)

8 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

İstemeye istemeye kurban kesmek kötü bir durum, ama en azından dağıtmışsınız ne güzel :)

Miyuki dedi ki...

Kasap cidden manyakmış. Hayvanlara ad takmak da ne oluyor. Hem içselleştir hem kes :)

Neyse Allah kabul etsin :)

Leah dedi ki...

Allah kabul etsin.

Ben sırf hapır hupur yemek için izlemiyorum kurbanın kesilmesini. Şimdi kavurma zamanı, tatlı değil :P

sütur atamayan cerrah dedi ki...

Allah kabul etsin:)

Bu sabah bi tanıdığı gördüm nasılsın ne war ne yok dedim,
cevap:ne olsun be abi hayvan öldürmeye gidiyorum!!!

Bir İnce Ses dedi ki...

Hepinize teşekkür ederim :)

@francesca: bir an onun yerinde olduğumu düşünüyorum onun için hiç istemiyorum aslında

@miyuki: o özel bi hayvan ama :p

@leah: orda bi can gidiyo can :p afiyet olsun

@sütur: herkesin içinde bi cani var :)

zey0zey dedi ki...

öpücen sanmıştım bian dudağımı kaçırıyodum :p

Bir İnce Ses dedi ki...

yok ben yapmam öyle şeyler :p

Adsız dedi ki...

ona katliam denmez ibadet denir.o kadar kişinin karnı doyuyor bizde yetmese bile Allah(c.c) a olan baglıgımızı göstermeye çalşıyoruz