Garip Alışkanlıklar ? Kime Göre Neye Göre GARİP !

Bayram öncesi bayram öncesi yine bir mimle karşınızda bulunmakta olan ben, sözlerime başlamadan önce temizlik yapmaktan bii hal olmuş fekat beni mimlemeyi unutmayan sevgili blog yazarı tivit dırt tivitçisi tinker e saygı,sevgi,şükran ve daha sayamadığım bilumum teşekkür benzeri şeyleri sunarım :)

Efendim başlıktan da anlaycağınız üzere mim in konusu garip alışkanlıklarınız... Şimdi bi düşündüm taşındım.Acaba garip derken nası bi garip ? Garibi neye göre tanımlayacaz.Beynimin sağ ve sol lobunu aynı anda çalıştırmayı denedim.Gelin görün kii başaramadım :) Neyse kısacası diğer blogları tekrar okuyup kendime göre senkronladım ve gördüğünüz gibi blogu yazıyorum efendim...

1.Bir paket selpak mendil (marka önemli), bir paket de naneli sakız olmadan asla dışarı çıkmam.Bir paket bitmeden diğer paketi mutlaka alırım.
**Çok önemli bilgi : Sigara içmiyorum.

2.Dışarda yemek yedikten sonra dişlerimi kontrol etmek için telefonumu kullanırım.Arka yüzeyi ayna gibi olduğu için zor zamanlarımın en büyük yardımcısı olur kendisi :)

3.Alışveriş yapmaya tek gitmekten nefret ederim.Çok zor da kalmazsam asla gitmem.Gerçi arkadaşlarla gidince o sıra benden nefret ediyolar.Çünkü bütün mağazaları tek tek geziyorum.Almayacağım şeyler de bile pazarlık yapma özelliğim mevcut :)

4.Önceden ağır abi takılıp,her zaman takım giyip sivri burun ayakkabı giyenlerin,şimdi kızlara yavşamak için hip-hop çu, rap çi takılıp kendilerini adam sanmalarından nefret ederim.Bu tür insanları bi kaşık suda boğmak isterim.Hele bi de o adam gelip bana laf söylerse ağzının orda yerine sıçar götüne baka baka gönderirim.Tersim de pistir yani :p

5.Bütün çoraplarım siyahtır.Sadece yazın giydiğim bilek çoraplarım rengarekentir :) Markası kocaman görünen kıyafetleri çok beğensem de almam. Kumaş pantolon giymekten nefret ederim.Liseyi bitirdiğim gün vedalaştım gri kumaş pantolumla bi daha görüşmek istemiyorum mümkünse.Umut fakirin ekmeği sözü babama çok uyuyo..Adam her seferinde almayacağımı bile bile"oğlum gel sana takım elbise alalım" diyo garibim.Baba burdan sana sesleniyorum.Acı ama gerçek zorda kalmassam hayatta giymem :)
**Çok önemli 2. not : Allam nolur çalıştığım yerde takım elbise giyilmesin.Ben kot pantolunum üstüne spor ceketimi giyer giderim söz.Valla söz..

6.Haşlanmış patlıcanı asla yemem.Patlıcan fırında pişirilmeli.Ayrıca önce kızartılıp sonra fırına verilirse ayrı bi  güzel olur :) Bi de dolmanın sadece içini yerim.. Dış kısmı beni bağlamaz :) Vee aynı zamanda yumurtanın da sadece sarısını yerim ayrıca çok pişmemesi lazım :)

7.Saçıma çok önem veririm fakat sakınan göze çöp batar bildiğiniz gibi :) O kadar bak, git özel kremler şampuanlar al.. Sonra o napsın beyazlasın,dökülsün ! Evden dışarı çıkmadan önce saçımda yeni çıkmış beyaz ararım bunu da es geçmiyim :)

8.Sinirlenince elimde bişi olmaması gerekir.Yoksa paramparça ediyorum...

9.Sevmediğim biri canımı sıkarsa o dakka ağzıma gelen her şeyi sayıyorum ona.Küfretmiyorum ama... O an beynim acayip bi şekilde çalışıyo sürekli laf sokuyorum.Sonra düşünüyorum nan ben bu kadar lafı nası dedim diye.O sıra tekrar heyacanlanıyorum aklıma başka laflar geliyo...Bunu nası söylemedim yaa... Diyip üzülebiliyorum :)

10.Hiç bi sınavı sonuna kadar beklemem.Sorunun cevabı hakkında bi bilgim yoksa,oturup düşüneyim belki aklıma gelir demem.Sınavdan çıktıktan sonra aklıma gelse bile üzülmem...

Evet sayın izleyiciler...Durum bundan ibaret...Burada alışkanlıklar mı garip yoksa ben mi garibim size kalmış artık.Ve sıra geldi zurnanın zırt dediği yer olan mimlereeee ;

14 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

BAYILDIM!
çok önemli bilgiler özellikle muhteşem ve telefonun ayna gibi yüzeyi ahh bilmez miyim:)

Boşver baban hala umut fakirin ekmeğidir diyerek takım elbise cümlesini tekrarlasın :)

Vişnє çüяüğü dedi ki...

Gri Kumaş pantolondan ben de aşırı nefret ediyorum. Sinir olalım diye üretmişler sanki onları. Şu 4.Maddeyi ben de çok yapmak istiyorum

Siyah Gül.... dedi ki...

ımmmm bana da mı gelmiş mim denilen o şeyden :)) en kısa zamanda yapıcam dicem ama yalan demiş olucam.önce sevdiceğimle güzel bi bayram geçirip geleyim ardından vizelerime girip çıkayım bitsinler söz yazıcam biraz geç olacak ama napalım artık idare ediver :/
bu sırada neden sayfam açılmıyo link veremedin anlamadım :( http://telgrafintellerinden.blogspot.com/ işte linkim :)

Leah dedi ki...

Ben var ya, bayılırım fırında pişirilen patlıcana. Oyş, canım çekti!

10. maddeye katılmakla ve aynını yapmakla birlikte, cevap sonradan aklıma gelirse bildiğin üzülürüm ki bu olay çok olur sık sık olur :D

Bir İnce Ses dedi ki...

Hoşgeldin Leah :) Büyüklerimiz sınav konusunda çok güzel şeyler söylemişler.Şemsiyenin açılıp açılmaması konusunda :p Onun için olan olmuş artık üzülmenin faydası yok.Sende üzülme bence :)

Miyuki dedi ki...

Haşlanmış patlıcan ?!!! Patlıcanı kim niye haşlar ki?!!

Bir İnce Ses dedi ki...

Bkz: Türlü :)

TasO dedi ki...

ya bise diycem. sen beni mimlemissin burda da. gec de olsa okuyorum blogunu. :)) okumamazlik etmiyorum bak. o araladar biraz yogundum. okuyamadim pek. dun itibariyle 110 okunmadik blog post vardi. simdi kaldi 80. :)

e mubarek soylesene seni mimledim diye. ben nerden bilcem. :))

TasO dedi ki...

iyi o zaman en kisa zamanda geliyor cevap.

Bir İnce Ses dedi ki...

takip edicen arkadaşım bana da kimse söylemedi kural böyle işliyo :D

TasO dedi ki...

ya soyluyo millet ya. :)

Bir İnce Ses dedi ki...

benimki söylememişti :D

TasO dedi ki...

tamam ya tamam. :) gorduk bi sekilde zaten. yazicam en kisa zamanda. su an zaten projeyle bogusmus durumdayim. ama cok zor bi konu bu arada.

Bir İnce Ses dedi ki...

Bişi olmaz ne zaman istersen o zman yaz :)