Ben Birinceses... Yaptım Olacak !

İstanbul'u pek bilmeyen hatta hiç bilmeyen bi insan olarak Avrupa Yakası'ndan Nişantaşı'nı,polislerden Gazi Mahallesi'ni,  çok pahalı arabası olan zengin çocuklardan Bağdat Caddesi'ni, yılbaşındaki konserlerin, diğer zamanlarda eylemlerin uğrak yeri Taksim'i ve Ali Amca'dan Ataşehir'i öğrendim.Amaa hepsi bi yana Ataşehir bi yana.. Arkadaş yok böyle bişe... Nerde bi Ataşehir duysam birden aklıma Ali Ağaoğlu geliyo :) Adamla aramda çok ilginç bi bağ oluştu.Aslında adam çok artis bişe... Bi ara Aysun Kayacı'yla Müjde Ar falan NTV de bi program yapmışlardı..Oraya katılmıştı..Adam anlatıyo lisede şu arabam vardı,helikopterim bilmem kaç senedir falan var.Neyse işte anlattı da anlattı. O sıra para böyle bişey işte adamı konuşturuyo demiştim...Hele bu son reklam yok muu... Ya çatlayabilirim..Adam resmen benim olmam gereken yerde... O adamın yerinde ben olmalıydım..Terastaki bahçe benim projemdi...Nan bak inanmayacaksınız ama valla benimdi :) Ben şu anda çürüyorum arkadaşlar...Yanlış yerdeyim..Biri beni keşfetmeli..Alicimm bak burdayım ben duy sesimii :p

Yaptım olacak lafı da zaten kötü yola düştü...Facebook da bile sayfası var :) Ne zaman bu lafı görsem,duysam içim içimi yer bir off çekerdim kii... O da ne !!! Facebook benim için bi oyun tasarlamış..Bak şu allahın işine :D Millionaire City adlı bu oyun resmen benim için tasarlanmış ya.. Al arkadaşım gerçekte olmuyo bari sanal alemin Ali Ağaoğlu'su sen ol :) Oyunu bilmeyenler için anlatayım biraz.Efendim başta bir miktar para veriyolar... Al bu parayla ev yap, tükan al,şehri sen tasarla diyolar... Yaa ne kadar mutlu oldum bu oyunu görünce anlatamam :)Yol yapıyorum ağaç dikiyorum..Nan hayallerimi bu oyunda gerçekleştiriyorum... Tamam belki biraz çocuksu ama olsun bee :) Ben çocuk olmayı seviyorum arkadaş yaa...Suşi lokantam bile var düşünün artık :) Hep böyle bi cafem olsun, restorantım olsun işte böyle müşteriler girsin çıksın.. Barım diskom olsun ben bunların başında durayım sonra arkdaşlarım gelsin eğlenelim... Sabaha kadar romeo :) Yani aradığım herşeyi bu oyun bana sunuyo resmen :) Allam bi de bi para kazanıyorum anlatamam yaa... Bi gün de yükseldim..Borsaya açılsam hisselerim tavan yapardı :) Ama anlamadığım bi saçmalık var oyunda... Kiracılar belli bi zaman içinde evde kalıyolar...Ben belirliyorum o saati..Saat dolunca para hazır oluyo..Parayı almayı unutursam bi süre sonra para gidiyo...Vee ilginçliğe bakın..Kiracı ben parayı almadım diye evden çıkıyo :) Nan olum otur işte beleş beleş :)

Durum bundan ibaret işte gençler ve kendini genç hissedenler...Hayatta her şey istediğimiz gibi gitmeyebilir..Bazen üzülebilir bazen sevinebiliriz...Tercihlerimiz yanlış olabilir ve istemediğimiz sonuçlar doğurabilir...Belki akan giden bi suyu durduramayabiliriz ama onu kollara bölüp gücünü azaltabiliriz... Unutmayın kii yanlış bir saat bile günde iki kez doğruyu gösterir ;) Vee son olarak.....

Bence kutup ayıları da üşür :)

2 yorum:

duyguseli dedi ki...

Millionaire City'de park yapamazsın dediler,yaptım olacak :D

Bir İnce Ses dedi ki...

sen daha dur ben neler neler yapacam oraya :p